iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Pioneer AppRadio ervaringen? (werken tomtom of navigon, Rev & DashCmd er op) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/98563-pioneer-appradio-ervaringen-werken-tomtom-navigon-rev-and-dashcmd-op.html)

AETD 04-09-11 12:21

Pioneer AppRadio ervaringen? (werken tomtom of navigon, Rev & DashCmd er op)
 
Wie heeft (ervaring met) deze pioneer radio?

Ik heb gezien met de nieuwe update van iCoyote dat deze voortaan ondersteund is door de AppRadio.

Verder had ik graag geweten hoe het bvb met tomtom of navigon gesteld is? Enkel via tvout, of ook te bedienen vanop pioneer?

En uiteraard ook apps als Rev, DashCmd, trackday, fuzzycar, Dynolicious, Harry's lap timer, etc... Enkel via tvout, of ook te bedienen vanop pioneer?

Of er al dan niet een mogelijke jailbrake van de appradio gekend is? Die de kaartlezer beschikbaar maakt bvb? nog zo handig als de vriendin met de auto op weg is (iphoneloos) om toch wat mp3tjes te luisteren

Iemand?
Thanks.

Sfinxweb 05-09-11 09:02

Navigon, TomTom of alle andere apps kan je wel bekijken via de TVout optie, maar helaas (nog) niet bedienen.

Er is wel een Pioneer app te vinden op Cydia waar je wat meer kan dan alleen de TV out optie. De maker heeft alleen nog niet voor elkaar gekregen Navigon te bedienen, maar hij is er wel mee bezig. Navigon is al wel "App Mode ready" dus is kwestie van tijd.

Er is ook nog geen jailbreak voor de AppRadio. Ik vind het persoonlijk ook jammer dat je geen muziek kan afspelen via het SDCard slot.

Pioneer komt eind dit jaar met een navigatieapp die volledig geschikt is voor de AppRadio. Motion X Drive komt ook met Europese kaarten, maar dat gaat volgend jaar pas gebeuren.

Voor de rest is het helaas nog stil rond apps voor de AppRadio.

Sfinxweb 04-10-11 14:10

Mocht je het nog willen weten. Inmiddels is er een navigatiepakket met oa. BeNeLux kaarten geschikt voor de Appradio.

Navfree is gratis te downloaden in de Nederlandse iTunes Appstore.

chaser2600 05-11-11 18:53

Vandaag deze radio geďnstalleerd. Eerste indruk is goed. Apps nog beperkt verkrijgbaar maar iig de gratis navfree app voor navigatie.
Enige probleem dat ik af en toe zie is dat de apps te groot op het scherm worden weergegeven. Hierdoor valt een deel van de app buiten beeld.
Deze week maar eens verder spelen.

Stijntje 09-01-12 18:20

Bevalt deze radio nog goed.. er is weinig over te vinden op internet..

Ik heb de gok ook maar genomen hopelijk morgen in huis!

Koogie 02-02-12 21:58

Vorig weekend de appradio gekocht, op zich een mooie radio geluid is goed en ziet er wel erg fraai uit.
MAAR ik probeer m'n Tom TomTom het scherm te krijgen, is dit alleen mogelijk met een toestel met een jailbreak??? Zo ja wat is een goede site om dit te doen en wat voor app heb ik dan nodig om van de tv out functie gebruik te maken?? Alvast bedankt.

Stijntje 02-02-12 22:23

De jailbreak voor je 4s (windows) http://cache.greenpois0n.com/dl/absinthe-win-0.4.zip

Succes, kinderlijk eenvoudig, dan zoek je in cydia naar displayout!

Sfinxweb 02-02-12 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koogie (Bericht 767995)
Vorig weekend de appradio gekocht, op zich een mooie radio geluid is goed en ziet er wel erg fraai uit.
MAAR ik probeer m'n Tom TomTom het scherm te krijgen, is dit alleen mogelijk met een toestel met een jailbreak??? Zo ja wat is een goede site om dit te doen en wat voor app heb ik dan nodig om van de tv out functie gebruik te maken?? Alvast bedankt.

Zonde van je aankoop misschien, maar NavFree is volledig te bedienen met je Appradio en nog gratis ook. Niet zo goed als TomTom, maar toch, tis gratis en je hebt geen jailbreak nodig :)

Koogie 03-02-12 21:39

Goede avond stijntje, ik heb een iphone4 geen 4s zoals eerder genoemd werktmdeze jailbreak ook op een 4???

Koogie 05-02-12 23:43

Inmiddels m'n iPhone gejailbreaked nu nog uitvogelen waarom m'n Tom Tom nog steeds niet op m'n appradio te zien is, krijg alleen maar tekst dat het niet veilig is om video te kijken dus HELP!!!!

Stijntje 17-02-12 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koogie (Bericht 768803)
Inmiddels m'n iPhone gejailbreaked nu nog uitvogelen waarom m'n Tom Tom nog steeds niet op m'n appradio te zien is, krijg alleen maar tekst dat het niet veilig is om video te kijken dus HELP!!!!

Dan moet je die kabel die nu aan je handrem zit doorverbinden met continu 12V;)

AETD 17-02-12 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijntje (Bericht 771943)
Dan moet je die kabel die nu aan je handrem zit doorverbinden met continu 12V;)

Zet voor de keuring een schakelaar tussen je kabel van het handrem signaal. Een stand naar handrem andere stand rechtstreeks. Ik weet niet van waar je bent. In bekgië kreeg ik afkeur voor het niet aansluiten over de handrem. ik had de schakelaar aan de bovenzijde in het handschoen kastje.

Stijntje 18-02-12 13:05

Oké dan zou je als er dus 12V op staat geen melding moeten krijgen..

Maar als je Display Out gebruikt moet dat gewoon via "iPod" op de radio!

Sfinxweb 18-02-12 13:09

De Appradio werkt met massa schakeling. Handremdraad aan de massadraad knopen en het werkt zonder problemen.

In het menu instellingen moet je ook "safemode" uitzetten, anders werkt het nog niet.

King1987 20-02-12 21:43

Werkt ondertussen Navigon al op Appradio? Of alleen met Jailbreak?

Of, eigenlijk nog mooier, kan ik Navigon draaien op mn scherm, terwijl de appradio mn muziek afspeeld?

Sfinxweb 20-02-12 21:47

Nee en nee :) Navigon draait helaas nog steeds niet op de Appradio. En er zijn ook nog geen plannen voor volgens Navigon zelf.

Voor de Appradio Extenties (DispOut) is een update in de maak. De versie die nu in Cydia aanwezig is is nog niet geschikt voor IOS 5. Komt er wel aan volgens de maker.

Ik heb zelf maar NavGate genomen, ga niet wachten op een andere maker. Deze werkt goed, al is er zeker ruimte voor verbetering.

King1987 20-02-12 21:54

Bedankt voor je snelle antwoord, dan ga ik hem toch links laten liggen, mooie radio, maar ik wil Navigon blijven gebruiken. Dan ga ik maar eens uitkijken naar een andere radio. Een jailbreak wil ik niet, daarvoor vind ik beta software te leuk om te draaien.

Sfinxweb 20-02-12 21:58

Was voor mij ook een horde om te nemen. Was erg tevreden over Navigon. Toch maar de AppRadio aangeschaft omdat ik hem voor een mooie prijs kon kopen.

Vandaag Pioneer NavGate Drive geďnstalleerd en moet zeggen dat het goed aanvoelt. Is eigenlijk IGo in een Pioneer jasje. Ik zal Navigon best missen en zodra deze geschikt is ga ik hem gelijk weer gebruiken.

yoramvooijs 01-03-12 21:54

Beste,

Ik heb onlangs de appradio aangeschaft en geďnstalleerd.
Ik vraag me af of de geluidstoon van de toetsen uitgeschakeld kan worden.

Kan iemand mij dit vertellen?

Sfinxweb 01-03-12 21:56

Dit is helaas niet mogelijk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:42.