iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   batterij heel snel leeg. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/98577-batterij-heel-snel-leeg.html)

martjoman 04-09-11 15:08

batterij heel snel leeg.
 
hallo,
De batterij van mijn Iphone gaat binnen een half uur helemaal leeg als ik gewoon apps doe of op internet (op Wi-Fi).
Weet iemand wat ik hieraan kan doen??:confused:

groeten Mart.

ballegooier 04-09-11 17:57

Heb je al een
- reboot
- reset
of
- iPhone herstellen mbv iTunes op je pc
gedaan?

Probeer dat eerst maar eens.

martjoman 04-09-11 18:09

alles al gedaan

johanneslol1 04-09-11 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martjoman (Bericht 704251)
alles al gedaan

Ook een herstel zonder backup terug te zetten? Wordt ie ook warm?

martjoman 04-09-11 23:26

Ik heb herstel gedaan in iTunes
En hij word ook warm als ik filmpjes kijk.

johanneslol1 04-09-11 23:51

Heb je ping enzo uitgezet ?:)

martjoman 04-09-11 23:56

Ik heb een keer geprobeert met wat op de apple site staat om batterij te 'verlengen' en dan is het nog steeds maar een uur.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 september 2011 om 23:57 ----------

En wat is ping nog maar??

ballegooier 05-09-11 05:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martjoman (Bericht 704335)
......
En wat is ping nog maar??


Google het maar eens ;) icm 'batterij iphone'

FridgeNL 05-09-11 08:52

Het is belangrijk dat je de iPhone hersteld in DFU mode en geen reservekopie terugzet, uit je reacties krijg ik niet het idee dat je dit ook hebt gedaan. Mocht dat niet baten is het noodzakelijk om je batterij te (laten) vervangen.

martjoman 05-09-11 12:39

ping heb ik nooit aan gehad

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 september 2011 om 12:50 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 704359)
Het is belangrijk dat je de iPhone hersteld in DFU mode en geen reservekopie terugzet, uit je reacties krijg ik niet het idee dat je dit ook hebt gedaan. Mocht dat niet baten is het noodzakelijk om je batterij te (laten) vervangen.

Ik heb het geprobeert maar als ik die 2 knoppen indruk 10 sec. dan er staat niet meer iphone van....

Reem0nN 05-09-11 12:55

maakt niet uit welke app je draait of op Wi-Fi zit of belt of wat dan ook.
Geen 1 iPhone hoort met een half uur leeg te zijn.
Ik raad aan zoals hierboven al vermeld stond.
En inderdaad anders accu laten vervangen.

martjoman 05-09-11 13:06

Nee het maakt niet uit wat ik doe hij gaat zo snel leeg.
En ik heb geen garantie meer kost het dan nog 80 euro bij apple of meer??

wouter1981 05-09-11 13:11

Probeer de oplossing van FridgeNL eens. Als je niet weet wat de DFU mode inhoud, kun je je daar in verdiepen op de wiki pagina van dit forum.

martjoman 05-09-11 16:20

dan krijg ik foutmelding 1601

Guest-20180925190238 05-09-11 16:34

Nu dat we dit allemaal gehad hebben moeten we misschien eens even gaan rekenen. Let's do the math :)

De iPhone 3G heeft een accu met een capaciteit van ca. 1.250 mAh (milli Ampère per uur).

Als die accu in dertig (30) minuten leeg is wordt er constant 2.500 mA of 2.5 A verbruikt (of 9,25 W). In dat geval wordt die iPhone 3G gloeiend heet en explodeert de accu.

Bovendien bestaat er geen enkele app of tweak die constant 2.5 A gebruikt.

Dus, de accu in jouw iPhone 3G heeft nog maar een fractie van de oorspronkelijke capaciteit en is daarom in dertig (30) minuten leeg.

thierrysn 05-01-12 19:57

Batterij heel snel leeg op iPhone 3GS
 
Op mijn iPhone 3GS heb ik ineens het probleem dat mijn batterij heel snel leeg raakt. Ik had eerst op mijn iPhone een Semi-tethered jailbreak van iOS 5.0.1. Mijn telefoon was een keer uitgevallen(batterij leeg), dus had ik hem opnieuw geboot via de computer. Volgens mij heb ik sindsdien het probleem dat telkens mijn batterij heel snel leeg raakt, ook als ik er niets mee doe. Als ik bijvoorbeeld mijn telefoon helemaal oplaad (100% vol) en ik ga slapen, dan is ie 's morgens als ik wakker word gewoon helemaal leeg. Alle programma's heb ik dan afgesloten en ook 3G enzo staat uit..
Inmiddels heb ik de untethered jailbreak van iOS 5.0.1 opgezet maar het is nog steeds..
Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen en wat de oplossing kan zijn?
Alvast bedankt.

Wolfkie44 05-01-12 20:20

Hetzelfde hier :(

kuotje 05-01-12 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thierrysn (Bericht 755936)
Op mijn iPhone 3GS heb ik ineens het probleem dat mijn batterij heel snel leeg raakt. Ik had eerst op mijn iPhone een Semi-tethered jailbreak van iOS 5.0.1. Mijn telefoon was een keer uitgevallen(batterij leeg), dus had ik hem opnieuw geboot via de computer. Volgens mij heb ik sindsdien het probleem dat telkens mijn batterij heel snel leeg raakt, ook als ik er niets mee doe. Als ik bijvoorbeeld mijn telefoon helemaal oplaad (100% vol) en ik ga slapen, dan is ie 's morgens als ik wakker word gewoon helemaal leeg. Alle programma's heb ik dan afgesloten en ook 3G enzo staat uit..
Inmiddels heb ik de untethered jailbreak van iOS 5.0.1 opgezet maar het is nog steeds..
Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen en wat de oplossing kan zijn?
Alvast bedankt.

Probeer eens jailbreak eraf te halen dus herstellen zonder reeservekopie.
Als dan nog steeds is dan ligt het niet aan Cydia.

Daarna verder kijken!

thierrysn 06-01-12 15:04

Is er misschien ook een andere oplossing? Want ik wil graag al mijn gegevens en programma's die ik erop heb staan behouden..

Trompet90 06-01-12 15:46

Misschien raar. maar ik had gisteren ook precies hetzelfde. Normaal doe ik een hele dag standby op 3g, niks aan de hand. Ik doe overdag niet veel met de telefoon...
Had mijn telefoon de hele nacht laten opladen (3gs) en om 7 uur eruit gehaald. Om 10 uur was hij half leeg en had helemaal niks ermee gedaan...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.