iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Home-knop en aan-uitknop werken niet meer! Hulp gezocht! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/98580-home-knop-uitknop-werken-niet-meer-hulp-gezocht.html)

Martins24 04-09-11 16:48

Home-knop en aan-uitknop werken niet meer! Hulp gezocht!
 
Vandaag teruggekomen van vakantie en heb op deze vakantie problemen met mijn Iphone gekregen. Ik kreeg de beroemde melding 'Deze accessoire is niet geoptimaliseerd voor je iphone'. Deze melding heb ik al eens eerder gekregen, maar daarna nooit meer last van gehad. Deze melding was het begin van mijn problemen, want die dag viel eerst de aan/uit knop functie uit. Iphone was niet maar aan of uit te zetten. De home-knop werkte toen nog wel, maar ook deze stopte met werken. Erg frustrerend, want het zijn vrij essentiele knoppen. Resetten was niet mogelijk aangezien ik beiden knoppen niet kon gebruiken. Batterij leeg laten lopen en zo de iphone opnieuw kunnen opstarten. Ik kreeg bij het opstarten meteen de melding of ik mijn iphone uit wilde zetten. Deze melding krijg ik nog elke keer als ik 'm opnieuw oplaad. Op vakantie dacht ik dat het een software probleem was, dus thuis meteen aan iTunes gehangen. Ik heb instellingen terug laten zetten naar fabrieksinstellingen en weer bij het opstarten de melding of ik de iphone uit wilde zetten. Ook hier werkte de homeknop als de aan/uit knop niet. Touchscreen werkt nog goed en kan de app of functie die open staat nog goed gebruiken. Ik kan gebeld worden, maar zelf bellen kan alleen als ik die functie open heb staan. Dock connector werkt gewoon, speaker werkt en kan de volume nog steeds aanpassen.
Op het internet nog weinig info kunnen vinden over mijn probleem, vandaar dat ik mij richt tot jullie. Hopelijk hebben jullie een idee wat er mis mee is. Ik heb 'm verzekerd bij proassist en lees daar op zich positieve verhalen over. Ik hoop het liever zelf op te lossen, dan dat ik 'm op moet sturen. Alvast bedankt!

ghaghamashibaba 04-09-11 21:01

Ik vrees dat het om een defect toestel gaat. Dit is een hardware probleem. Ik zou naar de winkel gaan en je iPhone laten nakijken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:15.