//

Garantie Vraag

Garantie Vraag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn garantie is bijna verlopen en ik vroeg mij af of ik mijn iphone binnen mag doen in een Apple Store, de iPhone komt van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-11, 21:49
ghaghamashibaba ghaghamashibaba is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: België
Berichten: 99
Standaard Garantie Vraag

Mijn garantie is bijna verlopen en ik vroeg mij af of ik mijn iphone binnen mag doen in een Apple Store, de iPhone komt van een andere winkel. Het probleem is dat ik het aankoopsbewijs niet maar vindt.
Wanneer ik op de site van apple kijk heeft de iPhone 4 nog garantie tot 22 Oktober 2011.
__________________
Nr.1 Apple & iPhoneclub fan
Xbox Gamertagg: ghaghamashibaba
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-11, 21:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghaghamashibaba Bekijk bericht
Mijn garantie is bijna verlopen en ik vroeg mij af of ik mijn iphone binnen mag doen in een Apple Store, de iPhone komt van een andere winkel. Het probleem is dat ik het aankoopsbewijs niet maar vindt.
Wanneer ik op de site van apple kijk heeft de iPhone 4 nog garantie tot 22 Oktober 2011.
Voor zover ik weet is het geen probleem als je de iphone in belgie hebt gekocht en in eender welke winkel in belgie binnensteekt.
Garantie bewijs zal je normaal gezien toch moeten voorleggen hoor.
Als je deze nimmer vind dan ga je mss naar die winkel moeten gaan waar jij je iphone hebt gekocht en daar vragen of ze dat kunnen opzoeken en kunnen uitprinten voor u.

Maar mss heeft iemand hier meer weet van?

Scheelt er iets mee de iphone?
  #3  
Oud 04-09-11, 21:56
ghaghamashibaba ghaghamashibaba is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: België
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Voor zover ik weet is het geen probleem als je de iphone in belgie hebt gekocht en in eender welke winkel in belgie binnensteekt.
Garantie bewijs zal je normaal gezien toch moeten voorleggen hoor.
Als je deze nimmer vind dan ga je mss naar die winkel moeten gaan waar jij je iphone hebt gekocht en daar vragen of ze dat kunnen opzoeken en kunnen uitprinten voor u.

Maar mss heeft iemand hier meer weet van?

Scheelt er iets mee de iphone?
De homeknop reageert soms slecht/niet. Ik ben nu een Herstel aan het doen.
Ik heb al mijn iPhone via Mobistar gekocht maar deze heb ik cadeau gekregen en komt van een winkel in Sint-Truiden. Het is een toestel van België, dat krijg je ook te zien wanneer je het serienummer op de apple site ingeeft.
Ik heb ook altijd de gewoonte gehad om mijn iphone's voor het uit gaan van de garantie periode eens te laten controleren. Vorig jaar met men 3G S heb ik een nieuw toestel gekregen, er was niet aan maar bij de nota die ik kreeg stond dat de batterij problemen vertoonde

EDIT: ik kom net van Mobistar en ik mag naar daar gaan voor de herstelling mits ik een garantiebewijs kan voorleggen, de garantie datum die je via de site van Apple opvraagt is niet geldig (waarom bestaat het dan?)

Laatst gewijzigd door ghaghamashibaba; 07-09-11 om 19:14.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) jerpsx iPhone algemeen 22 23-07-13 15:18
vraag over lockscreen, makkelijke vraag? robm Jailbreak apps en thema's 2 12-06-11 14:03
Iphone garantie/reparatie vraag john1979 Odido (T-Mobile) 32 09-04-10 10:51
Garantie Nupa Koopinformatie Nederland 2 16-01-08 16:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.