//

iPhone 4s/5 uit de US

iPhone 4s/5 uit de US discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en wil meteen starten met wat vragen : p Ik ben van plan om (wanneer deze uit komt) de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-09-11, 08:59
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Lightbulb iPhone 4s/5 uit de US

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en wil meteen starten met wat vragen : p

Ik ben van plan om (wanneer deze uit komt) de nieuwe iPhone 4s/5 (net wat het gaat worden) te kopen, maar het idee is om deze uit Amerika te laten komen via kennissen. Ik vroeg me af wat de problemen zijn waar ik tegenaan zou kunnen lopen.
Zelf ga ik er vanuit dat wanneer er gewoon een geunlockte versie uitkomt die gewoon in de apple store wordt verkocht deze hier gewoon te gebruiken moet zijn. Klopt deze aanname?
Verder stuurt diegene de iPhone waarschijnlijk op in een andere doos, of met een andere doos om de originele doos zodat de douane niet moeilijk gaat doen.

Graag zou ik van jullie willen horen waar ik op zou moeten letten en of dit verstandig is of dat het misschien toch slimmer is om hier wat langer te wachten en wat meer neer te leggen.

Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-11, 09:15
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Welkom hier.

Er is een leuke "koop" sectie hier iPhone kopen in Nederland: prijzen, abonnementen en simlockvrij die wat meer licht schijnt op je vragen. Het al dan niet simlockvrij zijn is nog onbekend. Laten we dus even wachten met veronderstellingen te doen.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 05-09-11, 10:01
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Al die moeite om een paar euro's uit te sparen. Ik zou er niet aan beginnen.
En al zeker niet als de douane toch de doos in handen krijgt.
  #4  
Oud 05-09-11, 10:05
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

Bedankt voor de antwoorden.
Ik twijfel nog of ik het inderdaad aan wil gaan of niet, maar is het niet zo dat de telefoon hier (veel?) later op de markt is als in amerika? Het is me niet alleen om die 100 euro te doen.
@colliehome, ik heb door het artikel gekeken, maar er staat niks bij over garantie o.i.d. Stel dat er iets mee gebeurd, kan ik hier dan gewoon naar een xando of gaat dat niet?
  #5  
Oud 05-09-11, 10:06
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPimp Bekijk bericht
Bedankt voor de antwoorden.
Ik twijfel nog of ik het inderdaad aan wil gaan of niet, maar is het niet zo dat de telefoon hier (veel?) later op de markt is als in amerika? Het is me niet alleen om die 100 euro te doen.
@colliehome, ik heb door het artikel gekeken, maar er staat niks bij over garantie o.i.d. Stel dat er iets mee gebeurd, kan ik hier dan gewoon naar een xando of gaat dat niet?
In theorie is de garantie wereldwijd. In theorie. Of ze het ergens gaan aannemen is natuurlijk wat anders.
  #6  
Oud 05-09-11, 10:34
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Er is vorig jaar ook een artikel geschreven over Garantie op buitenlandse iPhones.
Garantie op buitenlandse iPhones: zo werkt het - iPhone - iPhoneclub.nl
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #7  
Oud 05-09-11, 11:21
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Als NL niet op de 1e lijst van landen staat tegelijk met Amerika, dan duurt het hooguit 2weken voor hij hier is denk ik. Het lijkt me trouwens een beste prestatie als je een kennis van jou zo gek kan krijgen dat hij zoveel zin heeft om (meerdere malen) in de rij te gaan staan voor een iPhone 5 voor jou. In het begin zijn die natuurlijk zoals ieder jaar erg schaars te krijgen, dus ik kan me voorstellen dat het best even duurt vooraleer je hem zelf in handen hebt.

Sommige mensen kamperen echt lang voor de deur van een Apple store om toch maar een iPhone te kunnen krijgen
  #8  
Oud 05-09-11, 13:21
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Als NL niet op de 1e lijst van landen staat tegelijk met Amerika, dan duurt het hooguit 2weken voor hij hier is denk ik.
Traditioneel zit Nederland bij de tweede lichting van landen waar de iPhone uit komt. Vorig jaar zat er alleen wel 5 weken tussen de release in de US en NL...
  #9  
Oud 05-09-11, 15:18
rowanxxz rowanxxz is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 19
Standaard

hij zal waarschijnlijk AT&T zijn!
Reageren

Labels
amerika, iphone 4s, iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 22:47
Mobiele data uit 3G ook uit? Guuz iPhone algemeen 7 18-10-10 08:50
verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender red_2003 iTunes 0 19-01-10 20:05
Wi-Fi aan en uit uit zichzelf?? tikospike Overige providers Nederland 5 29-01-09 13:06
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? RRPhantom Archief 2 15-02-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.