//

foutcode 1013

foutcode 1013 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, vanochtend werkte mijn iphone nog perfect, maar op een bepaald moment had ik geen telefoonbereik meer (wifi nog wel). Ik heb mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-11, 21:07
roycremers roycremers is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Unhappy foutcode 1013

Hallo allemaal,

vanochtend werkte mijn iphone nog perfect, maar op een bepaald moment had ik geen telefoonbereik meer (Wi-Fi nog wel). Ik heb mijn iPhone na een tijdje uitgezet en opnieuw aangedaan. Toen kreeg ik de melding dat ik mijn iPhone aan iTunes moest hangen. Vanochtend lukte dat niet (werk), dus vanavond thuis, telefoon aan Mac gehangen, maar... ik kreeg al vrij snel de melding dat ik mijn toegangscode in moest geven. Dat lukte niet (kon alleen alarmnummer bellen). Na een aantal keer proberen, SIMkaart verwijderd opnieuw geprobeerd en toen kwam de foutcode 1013... Sindsdien lijkt ik in een loop te zitten. Ik heb geen tinyumbrella en dit is mijn Terminal scherm:
##
# Host Database
#
# localhost is used to configure the loopback interface
# when the system is booting. Do not change this entry.
##
127.0.0.1 localhost
255.255.255.255 broadcasthost
::1 localhost
fe80::1%lo0 localhost


Kan iemand helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-11, 10:33
Dademira Dademira is offline
• iOS 13.2
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 19
Standaard

Kijk hier even > http://http://www.appletips.nl/itune...or-error-1013/

Lees ook even onderaan de pagina naar de reacties.

grtz

Als je in google deze foutcode intoetst icm je iphone model krijg je alle oplossingen even lezen en je bent weer een stuk wijzer.

succes!
__________________
$@%~~Life starts with an I-phone~~%@$
  #3  
Oud 06-09-11, 11:07
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Kijk hier ook even naar: iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 06-09-11, 11:22
roycremers roycremers is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard helaas.

Dankjullie wel voor jullie links, maar helaas... Zoals je kunt zien levert mijn 'terminal' actie geen verwijzing naar gs.apple op, waardoor de meest voor de hand liggende oplossing niet werkt. Wat betreft netwerk: dit is veilig en stabiel. Erg vreemd. Wanneer ik de 1013 melding niet krijg, is het een 1604 melding, en na een harde reset geeft toestel aan dat update niet mogelijk is:m this device isn't eligible for the requested build

ik heb inmiddels contact gezocht met proassist omdat mijn iPhone pas twee maanden oud is...
Reageren

Labels
1013, herstellen, iphone 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone4 kan niet meer hersteld worden (foutcode 1013) iphonedennis iPhone algemeen 82 17-11-11 21:47
Alle iDevices: Error 1013 iSacAt Jailbreak 161 06-04-11 21:17
foutcode 1013 jobint iPhone algemeen 8 01-03-11 22:36
foutcode 1013 herstelmodes iphone 4 Mad Hankey iTunes 2 12-01-11 13:49
fout melding 1013 help help gooddiesel iPhone algemeen 2 09-10-10 14:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:14.