iPhone 4 backup op iPhone 3 zetten? Hoe? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik alle data van mijn iPhone 4 (IOS 4.3.5) terugzetten op mijn iPhone 3 met IOS 4.2.1 ? Of is dit uberhaupt niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 backup op iPhone 3 zetten? Hoe?
Hoe kan ik alle data van mijn iPhone 4 (IOS 4.3.5) terugzetten op mijn iPhone 3 met IOS 4.2.1 ?
Of is dit uberhaupt niet mogelijk? Ik wil graag alles (favorieten, sms historie, enz) in 1x terugzetten van de 4 op de 3. thanks! Ivo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mijn weten is het niet mogelijk om een backup van een iPhone 4 terug te zetten op een 3GS (of 3G). Het is sowieso niet mogelijk om een backup van een bepaalde iOS versie terug te zetten op een lagere iOS versie. Dus 4.3.5 backup op 4.2.1 kan niet.
|
||||
|
||||
Klopt helemaal; zelfs van een backup van een iPhone 4 met 4.2.1 kan volgens mij niet terug gezet worden op een 3G(s) met 4.2.1.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup op nieuwe iphone zetten ? | kriss | iPhone algemeen | 10 | 24-06-11 20:34 |
Windows: Hoe oneway backup maken iPhone -> PC | koekjedebij | iTunes | 3 | 08-06-10 10:32 |
Backup van oude iPhone, op een nieuwe iPhone zetten | jstokman | Archief | 3 | 02-02-10 18:13 |
hoe maak ik een backup van me iphone? | Danny88 | Archief | 1 | 25-03-09 22:25 |
|
|