//

Safari Iphone4 werkt opeens niet meer

Safari Iphone4 werkt opeens niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een kleine 2 mnd heb ik een Iphone4, verder geen ervaring met Apple. Sinds gisteravond werkt Safari niet meer. Het opstartscherm komt wel, met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-11, 12:53
E2twins E2twins is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard Safari Iphone4 werkt opeens niet meer

Sinds een kleine 2 mnd heb ik een Iphone4, verder geen ervaring met Apple. Sinds gisteravond werkt Safari niet meer. Het opstartscherm komt wel, met witte vlakken, te voorschijn, maar verdwijnt binnen 2 sec. om zo op het normale scherm te komen.

Heel de nacht is telefoon geheel uit geweest en op de lader gelegen, vanochtend nog steeds probleem. Gegoogled, werkt samen met andere applicaties trouwens wel (dus het ligt niet aan de internetverbinding lijkt mij) en 'home+aan/uit' samen ingedrukt, helaas.

Gisteravond deed de mail checken ook raar, sloot zichzelf af als ik een mail wilde openen om te lezen. Vanochtend ook nog maar na de reboot (?) werkt dat wel.

Wat nu? Alvast hartelijk dank!

PS
Oh ja, ik werkelijk geen idee welk besturingssysteem er op een Iphone zit, maar Linux en de andere leken mij niet (zie net dat in mijn profiel Mac OS X oid staat en weet dus niet of dat juist is)

Laatst gewijzigd door E2twins; 06-09-11 om 12:54. Reden: iets vergeten te melden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-11, 16:09
JohnnyV JohnnyV is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

iets dat bij mij hielp was de instellingen (allen) te herstellen. Je verliest geen data. slechts ingestelde voorkeuren.
  #3  
Oud 06-09-11, 16:14
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Probeer eens met een herstel via iTunes. Als je het herstel hebt uitgevoerd kan je je back-up terug zetten. Je krijgt die keuze, en dan staat alles terug behalve paswoorden en muziek .

Het besturingssysteem dat ze vragen is van je pc. Niet van je iPhone.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #4  
Oud 06-09-11, 16:41
E2twins E2twins is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb het eerst met de instellingen geprobeerd (dat met itunes snap ik niet helemaal hoe ik wat wanneer moet doen, dus eerst de makkelijkste oplossing gedaan). En dat werkt.

Alleen moet ik nu dus het wachtwoord van ons internet opzoeken ....

Bedankt !!!
  #5  
Oud 06-09-11, 16:46
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Het systeem van de iPhone, iPod Touch en iPad heet 'iOS'. Het is een aftreksel van OS X dat geschikt is voor zulke apparaten. Je huidige versie kun je vinden bij:
Instellingen -> Algemeen -> Info -> Versie -> 4.3.5 (nieuwste versie)



Verder voor je profiel:
- Firmware iPhone: versie besturingssysteem (uitleg staat hierboven).
- Mac OS X, Linux en Windows zijn computersystemen.

Dit zijn momenteel je instellingen hier op het forum, werk ze bij als er iets niet klopt.
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.1] [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad
» Mac OS X

Bijwerken kun je hier doen als je ingelogd bent, door op de potloodjes te klikken.
  #6  
Oud 06-09-11, 17:04
E2twins E2twins is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard

Thanks, op het besturingssysteem na stond het dus goed.
  #7  
Oud 06-09-11, 17:10
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Zorg trouwens dat je regelmatig een back-up maakt van je iPhone (en/of synchroniseert), voor meer hierover: klik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: mail werkt opeens niet meer demies Jailbreak 2 22-11-10 22:14
Bel Functie Iphone 3G werkt opeens niet meer !! bohr2008 iPhone algemeen 24 28-02-09 04:04
email ophalen via Wi-Fi werkt - opeens - niet meer duffer iTunes 1 21-09-08 09:26
Installer werkt opeens niet meer. help Jailbreak apps en thema's 2 16-06-08 14:03
Wi-Fi werkt opeens niet meer Wichert Wi-Fi 15 14-02-08 12:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.