//

iPhone 3G Power Button altijd ingedrukt

iPhone 3G Power Button altijd ingedrukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3G 8GB en heb er een vreemd probleem mee. Hij blijft continue rebooten (Apple logo en dan na een aantal seconde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-09-11, 17:20
DennizZ DennizZ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Roermond
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar DennizZ
Standaard iPhone 3G Power Button altijd ingedrukt

Ik heb een iPhone 3G 8GB en heb er een vreemd probleem mee.
Hij blijft continue rebooten (Apple logo en dan na een aantal seconde springt hij op zwart en in die loop blijft hij hangen).
Tenzij ik hem aan de USB kabel hang dan start hij gewoon op en kan ik alles doen wat ik wil.

Echter op het moment dat hij is opgestart krijg ik meteen 'Slide to power off' te zien, alsof de power button altijd ingedrukt is.
Gewoon op de knop drukken heeft geen zin, dan gebeurd er niks. Echter als ik de home button inhoud dan reset hij zich wel zoals je zou verwachten.

Ik heb de flex cable vervangen waar de powerbutton opzit (ook met mic. jack en volume/mute button etc.) maar het probleem blijft.
Ook heb ik een restore gedaan vanuit iTunes echter ook dat bied geen oplossing.

Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g in recovery modus en power button kapot jaccoovandijk iPhone algemeen 0 02-08-11 21:03
iphone power knop wordt soms ingedrukt! Capo1908 iPhone algemeen 0 03-10-10 21:53
iPhone 3GS power knop werkt niet altijd snverhallen iPhone algemeen 6 17-09-10 17:37
iPhone 4 power button manueldemaerel iPhone algemeen 4 07-08-10 16:59
iphone power button kapot. sjaak12 iPhone algemeen 7 02-01-10 13:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.