//

iPhone probleem met activatie

iPhone probleem met activatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in het bezit van een iPhone 4 16GB en heb daarop sinds de release van iOS 5 de beta versies hier keurig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-11, 14:15
Jelmerrs's schermafbeelding
Jelmerrs Jelmerrs is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Twente
Berichten: 18
Standaard iPhone probleem met activatie

Hallo,

Ik ben in het bezit van een iPhone 4 16GB en heb daarop sinds de release van iOS 5 de beta versies hier keurig op draaien. Toen ik op vakantie ging had ik de destijds meest recente versie er op staan, namelijk beta 3. Helaas ging mijn iPhone stuk en moest ik wachten tot na de vakantie voordat ik hem kon laten repareren.

Repareren uiteindelijk gebeurd, want dockconnector was kapot. Nu wilde ik iTunes vanochtend opstarten (na deze 1,5 maand niet meer gebruikt te hebben ivm vakantie en een niet werkende iPhone), maar het bleek dat de beta 3 versie van iTunes 10.5 niet meer ondersteund werd en ik dus een nieuwere versie MOEST installeren. Het probleem was dat op mijn iPhone nog de iOS 5 beta 3 versie stond, welke dus niet kon communiceren met een andere versie van iTunes dan de beta 3 versie. Na het aanzetten van mijn iPhone kreeg ik menu wat ik moest doorlopen voor het 'activeren van mijn iPhone' dmv iTunes. Het probleem was dus: mijn iPhone communiceert niet meer met iTunes (door het verschil in versienummer), dus mijn iPhone ziet niet dat het al lang verbonden is met iTunes.

Het activatie menu MOET doorlopen worden om mijn iPhone te activeren, want ik krijg ook na het resetten van mijn iPhone weer gewoon datzelfde menu op mijn scherm. Het restoren van mijn iPhone is ook niet mogelijk, omdat ik deze optie niet aan kan klikken in iTunes, aangezien mijn iPhone niet communiceert met iTunes.

Ik heb dus een programma of iets nodig waarmee ik simpelweg mijn huidige firmware van mijn iPhone af kan gooien en dus gewoon de meest recente iOS 4 versie op mijn iPhone kan zetten. Iemand enig idee hoe dit mogelijk is zonder verdere toegang tot iOS en/of iTunes?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-11, 08:41
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Wat gebeurt er als je via DFU herstelt?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met activatie iPhone Developer Program iPhone3G_Olé Ontwikkelen voor iOS 11 16-07-11 22:37
Facetime activatie Probleem Iphone 4 4.2.1 KPN zillionz KPN 3 29-03-11 13:35
iPhone 3G: activatie probleem iphone 3g ios 4.2 petradebruyn Unlock 6 12-01-11 19:24
Iphone 4 uk activatie probleem! Simlock? Arne.s7 iPhone algemeen 10 09-12-10 12:55
iPhone activatie probleem Peter Unlock [archief] 3 19-11-07 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:36.