Telefoonnummers van de sim overzetten op iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen met het overzetten van mijn telefoonboek van mijn Samsung S8000 naar de iphone 4. Nee, mijn bluetooth werkt niet en nee, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummers van de sim overzetten op iphone4
Wie kan me helpen met het overzetten van mijn telefoonboek van mijn Samsung S8000 naar de iphone 4.
Nee, mijn bluetooth werkt niet en nee, de simkaart van mijn samsung gaat niet in de iphone en nee, ik kan mijn telefoonlijst niet mailen naar een email adres .. hellup! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Pen en papier dan?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zijn er bij de Kijkshop apparaatjes te koop waarmee je een simkaart kan kopieëren
|
|
||||
|
||||
Kun je de simkaart niet bijsnijden of knippen? Handleidingen zat op youtube!
EDIT: een introductie over microsimkaarten op deze website, met een stuk over bijknippen http://www.iphoneclub.nl/78067/micro...pen-beginners/ Een video Nog een video Als dit tenminste de reden is dat de simkaart uit de oude telefoon niet in de iphone kan. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Wat je ook kunt doen is de contacten via je Samsung overzetten naar je computer op Outlook of Google Contacts.
Zodra je dit gedaan hebt kun je voor je iPhone instellen dat hij de contacten uit één van deze twee moet exporteren en dan staan ze op je iPhone.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alle gegevens overzetten van iphone4/16 naar 4/32 | fiero | iTunes | 2 | 29-12-10 20:03 |
Hoe krijg ik telefoonnummers op duo sim van T-mobile? | ralphsturm | Odido (T-Mobile) | 1 | 27-10-09 22:07 |
telefoonnummers van sim | i_check_it | Archief | 2 | 25-01-09 23:36 |
Overzetten telefoonnummers van iPhone 1gen naar iPhone 3G | jordiavp | iPhone algemeen | 8 | 02-01-09 03:48 |
Telefoonnummers van iPhone naar SIM kopieren? | wieke | iPhone algemeen | 10 | 23-07-08 11:05 |
|
|