//

iPhone 4 loopt vast met bellen.

iPhone 4 loopt vast met bellen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds ongeveer 2,5 maand heb ik een iPhone 4. Ik heb nu sinds ongeveer 3 weken dat mijn telefoon vastloopt met bellen. Het bellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-11, 23:32
dbtje dbtje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 64
Standaard iPhone 4 loopt vast met bellen.

Hallo,
Sinds ongeveer 2,5 maand heb ik een iPhone 4. Ik heb nu sinds ongeveer 3 weken dat mijn telefoon vastloopt met bellen. Het bellen zelf werkt allemaal, maar zodra ik ophang blijft er staan 'bellen (naam)'. Dit gaat dan ongeveer na 1 of 2 minuten weer weg. Eigenlijk dus alsof het scherm een soort van blijft hangen. Alleen een aantal dagen geleden werd mijn scherm zwart nadat ik opgehangen had. Ook dit duurde een paar minuten en daarna deed de iPhone het gewoon weer normaal. De keren hierna werd mijn scherm niet meer zwart na het ophangen, maar het probleem van het vastlopen bleef. Ik dacht eerst dat dit misschien kwam omdat ik moest updaten, maar na het updaten heb ik dit probleem nog steeds.
Mijn iPhone is niet verzekert. Kan ik met dit probleem teruggaan naar de winkel? En stel dat ze mijn iPhone dan opsturen, hoelang ben ik hem dan ongeveer kwijt en blijft alles er dan op staan (zoals foto's, muziek en (whatsapp)berichten enzo)?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-11, 08:32
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heb je al een harde reset geprobeerd?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 11-09-11, 10:45
dbtje dbtje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 64
Standaard

Ik ben naar de winkel geweest en daar hadden ze het ook over resetten. Ik heb al eerder een probleem gehad met mijn iphone (ik kon geen foto's meer openen) en toen heb ik mn telefoon een keer uit en aan gezet en toen deed ie het weer. Dus ipv resetten heb ik geprobeert of ie weer werkt met uit en aanzetten en dat werkte. Het probleem is nu dus opgelost
  #4  
Oud 12-09-11, 19:42
eiFoonvier eiFoonvier is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 20
Standaard

Dit euvel heb ik ook wanneer ik heel veel (soms wel 30+) apps open heb staan. Wanneer ik dit aantal terug breng tot rond de 10 is het probleem weer verholpen. Misschien een tip voor de volgende keer?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 loopt vast na het bellen Sanne3 iPhone algemeen 2 26-05-11 12:20
PC loopt vast met iPhone 4 blofron iPhone algemeen 2 17-10-10 18:03
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
iPhone loopt vast tijdens of na bellen Linkerpink iPhone algemeen 2 17-07-10 21:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:01.