//

Constant "opladen niet ondersteund door dit accessoire"

Constant "opladen niet ondersteund door dit accessoire" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik krijg sinds kort constant (en niet af en toe maar echt bijna heel de tijd) de melding "Opladen niet ondersteund door dit accessoire" ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-11, 15:12
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard Constant "opladen niet ondersteund door dit accessoire"

Hallo,

Ik krijg sinds kort constant (en niet af en toe maar echt bijna heel de tijd) de melding "Opladen niet ondersteund door dit accessoire" terwijl er geen oplader of iets anders aan de iphone is aangesloten. Ik krijg dan een pop-up die ik elke keer weg moet klikken. En ook staat er elke keer Dit is heel irritant en constant gaat me scherm ook aan, zodat binnen een halve dag me batterij leeg is.

Ik heb geen garantie o.i.d. meer en herstellen in itunes doet ie nog wel, maar verhelpt het probleem niet.



(plaatje is overigens niet mijn iPhone 3GS)

Ik vroeg me af of iemand weet wat ik hier aan kan doen. Is er geen tweak (in cydia of wat dan ook) wat ervoor kan zorgen dat ik deze melding niet meer krijg? Of iemand een andere oplossing?

iTunes herkent de iPhone nog gewoon en alles werkt. Ook opladen werkt gewoon.

Alvast bedankt,
Stefan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-11, 15:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Als je iphone jailbreak heeft dan zou je dit naar het schijnt met een app kunnen weghalen/uitzetten, alleen weet ik niet welke app.

Ik heb ook zoiets voor in uw richting, ik heb daarvoor kontakt 60 gebruikt, kontakt wl en kontakt 61 en dat heeft geholpen maar toch maar deels omdat ik dernet het nog effe zomaar uit het niets voor heb gehad dat die tekst erop kwam dit accessoire blablabla terwijl ik er nikske mee gedaan had .
Ik weet het, zeer vervelend he en het valt enorm op hoeveel mensen dit opeens voor hebben?

Ik heb alle iphones al gehad en het is de 1ste keer dat ik zoiets ook ben tegen gekomen.
  #3  
Oud 09-09-11, 15:44
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard

Ik heb inderdaad een jailbreak, maar is er wel iets voor dan wat het op zou lossen? Ik zal het inderdaad eens proberen met kontact 61.

Iemand nog iets anders??
  #4  
Oud 09-09-11, 15:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefaaaan Bekijk bericht
Ik heb inderdaad een jailbreak, maar is er wel iets voor dan wat het op zou lossen? Ik zal het inderdaad eens proberen met kontact 61.

Iemand nog iets anders??
Ik zou die kontakt spray nog achterwege laten aangezien je een jailbreak hebt, ik heb hier al ergens eens gelezen er een app ofzo voor zou zijn, mss dit dan helpt maar ik ken de naam er niet van, ik hoop er hier iemand is die wel weet hoe het moet en wat je nodig hebt.


En als je al ooit met die kontakt eens zou werken dan moet je eerst kontakt 60 gebruiken, nadien meteen kontakt wl en dan kontakt 61, in deze volgorde en tja, zoals ik zeg, het is bij mij wel al een stuk beter maar toch heb ik het dernet terug eens voorgehad die tekst erop kwam en de vraag zal ook zijn, hoelang gaat dat allemaal helpen? Tkan zijn binnen xxx weken het probleem volledig terug is dus ik zou nog wat wachten mee die producten te beginnen gebruiken.

Wacht eerst af tot wanneer hier iemand je kan helpen.
  #5  
Oud 09-09-11, 16:18
flea flea is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: regio Oss (Nbr)
Berichten: 87
Standaard

maak het aansluitpunt van de stekker in de iphone
eens goed schoon met een tandenstoker of borsteltje,
zal wel wat troep of stof in zitten.

grtz flea
  #6  
Oud 09-09-11, 16:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flea Bekijk bericht
maak het aansluitpunt van de stekker in de iphone
eens goed schoon met een tandenstoker of borsteltje,
zal wel wat troep of stof in zitten.

grtz flea
Heb ik toen ook gedaan, volledig uitgekuist van begint tot einde, haalde bij mij nikske uit.

En het is toch bizar dat ik al alle iphones heb gehad, deze nog steeds opdezelfde manier enzo gebruik op dezelfde plaatsen en dat nu opeens wel voor heb en ik niet alleen zo te zien, tis de 1ste keer ik merk er heel wat mensen dit opeens voorhebben?.
  #7  
Oud 09-09-11, 16:33
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard

Is dit misschien het technische antwoord op mijn vraag om het via software op te lossen?:

iPhone 2G 3G FIX: This Accessory is not made to work with iPhone
  #8  
Oud 09-09-11, 17:35
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Volgens mij kun je dit ook oplossen door in Cydia te zoeken op NoAccessorySplash IOS4 en deze te installeren (gratis).
  #9  
Oud 12-09-11, 01:38
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Ik heb het de laatste dagen ook gehad en heb (voorzichtig) met een tandenstoker de 'aangekoekte' stof van de onderkant van het oplaadpunt eraf gekrast. ook heb ik geprobeerd het oplaadpunt zelf schoon te maken maar dat vond ik een beetje link en heb ik dus niet heel grondig gedaan. Hij geeft de melding nu niet meer!
  #10  
Oud 12-09-11, 02:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
Ik heb het de laatste dagen ook gehad en heb (voorzichtig) met een tandenstoker de 'aangekoekte' stof van de onderkant van het oplaadpunt eraf gekrast. ook heb ik geprobeerd het oplaadpunt zelf schoon te maken maar dat vond ik een beetje link en heb ik dus niet heel grondig gedaan. Hij geeft de melding nu niet meer!
Bij de ene lost het zo op, bij de andere door via een app te gebruiken je het kan uitzetten (jailbreak) en bij de ander zoals in mijn geval het opgelost met kontakt spray 60,kontakt wl en dan kontakt 61 erop. Doe ik liever niet maar twas mijn laatste mogelijkheid, sindsdien nog maar 1 keertje opgekomen (in feite 2keer maar toen heb ik ook dat kabeltje besproeit mee da product).

Met dank aan timosha hier .

Nu ist bang afwachten hoelang dat gaat duren vooraleer het volledig terug zal komen (uiteraard zal de iphone verkocht zijn tegen dienen tijd ).
  #11  
Oud 12-09-11, 02:09
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Dat Kontakt is dus een schoonmaakproduct?
  #12  
Oud 18-09-11, 11:33
JohnBlade73 JohnBlade73 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik had dit probleem ook nadat ik in itunes "Synchroniseer mail accounts" had aangevinkt, terwij dezelfde email account reeds op mijn iphone was geconfigureerd.
Gewoon terug uitgevinkt in itunes en na synchronisatie was het probleem opgelost!
  #13  
Oud 24-01-12, 21:19
Lars1994 Lars1994 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb hier ook sinds enige dagen last van met me iphone 3gs. Hij laadde gewoon goed op tot enige dagen geleden... Bij alle stopcontacten doet hij het niet(goed) maar bij mijn boxen laat hij nog wel goed op. Iemand enig idee?

alvast bedankt!

Lars
  #14  
Oud 25-01-12, 00:24
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lars1994 Bekijk bericht
Ik heb hier ook sinds enige dagen last van met me iphone 3gs. Hij laadde gewoon goed op tot enige dagen geleden... Bij alle stopcontacten doet hij het niet(goed) maar bij mijn boxen laat hij nog wel goed op. Iemand enig idee?

alvast bedankt!

Lars
Dat is wel erg weinig info. Probeer het oplaaddeel eens schoon te maken met bijvoorbeeld een tandenstoker.
  #15  
Oud 26-01-12, 18:19
ubarhenk ubarhenk is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

Ik heb dit ook gehad, bij mij was het aansluitpunt een beetje gebogen dus misschien staat hij wel scheef en probeer hem wat schoon te maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[3Gs, Ios4 ] Opladen niet ondersteund met dit accessoire MacBookpro iPhone algemeen 27 13-03-13 20:14
Opladen niet ondersteund met dit accessoire Enna iPhone algemeen 2 29-07-11 11:42
"Opladen niet ondersteund met dit accesoire" IphoneJuno iPhone accessoires en onderdelen 7 28-03-11 17:37
"accessoire niet geschikt voor iPhone" sjoerddx iPhone algemeen 8 21-11-09 18:13
Melding "dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone" uitzetten tomtom iPhone algemeen 0 05-02-08 23:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.