//

storing iphone 4

storing iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hee allemaal ik heb een probleempje met me iphone 4. hij zegt steeds ''dit accessories is niet ondersteuend'' maar ik heb er helemaal niks aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-09-11, 18:39
knibbo knibbo is offline
• iOS 4.3.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: noord-holland
Berichten: 1
Standaard storing iphone 4

hee allemaal

ik heb een probleempje met me iphone 4. hij zegt steeds ''dit accessories is niet ondersteuend'' maar ik heb er helemaal niks aan hagen zoals lader of speaker. ik dacht nu zelf om ios 4.3.3 er opnieuw op tezetten en dan weer opnieuwe te jailbreaken. maar omdat er een nieuwe ios is die nog niet untheterat te jailbreaken wil ie die instaleren maar die wil ik niet op me telefoon hebben. hoe moet ik dit op lossen of heeft 1 van jullie ook al een keer eerder dit probleem gehad, zo ja hoe hebben jullie dit dan op gelost want word er helemaal gek van. oja hij speelt ook geen geluid meer al zoals youtube of muziek.

alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-11, 19:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ja jongens, wa is da hier allemaal de laatste weken? Das hier toch nimmer normaal zenne, nog eentje die het voor heeft?
Ligt dat dan aan 4.3.5 ofzo want ik begin me daar toch vragen bij te stellen nu.

Ik heb hetzelfde voor man.

Ik zie je jailbreak hebt gedaan, daar zou je wel iets kunnen vinden om dat te kunnen oplossen, ik heb der vandaag nog in een andere topic over gehad, helaas ken ik de app niet.

Ik heb dat deels opgelost met kontakt 60,kontakt wl en kontakt 61 te gebruiken maar dat raad ik nu alvast nog niet aan want ik kan dat niet geloven dat iedereen opeens problemen heeft mee z'n dockconnector enz....
  #3  
Oud 09-09-11, 21:08
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik had het eens en het verdween onmiddelijk na het uitrachelen van de troep in de dock connector (met een tandenstoker)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Storing iPhone met Mail 4.5 HalloGerald iPhone algemeen 0 01-08-11 12:19
Storing na gebruik internet op Iphone 4 walrus iPhone algemeen 0 09-02-11 14:31
Iphone 1e generatie audio storing... AhmedSamet iPhone algemeen 1 18-07-10 19:44
Storing pc-speakers door iPhone baart iPhone algemeen 12 16-10-09 18:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:54.