//

iPhone vergelijkingen.

iPhone vergelijkingen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik ben van plan binnen zeer korte tijd een iPhone aan te schaffen. Gezien de nieuwprijs nog erg hoog is zat ik eens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-11, 19:57
Tjardo Tjardo is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard iPhone vergelijkingen.

Hallo mensen, ik ben van plan binnen zeer korte tijd een iPhone aan te schaffen. Gezien de nieuwprijs nog erg hoog is zat ik eens naar 2ehands modellen te kijken. Vooral de iPhone 2 had zeer interessante 2ehands prijzen.

Maar wat zijn nu precies de verschillen tussen de iPhones allemaal, dan heb ik het over de iPhone 1G t/m de iPhone 3GS, zijn er sommige apps niet draaibaar op de oude iPhones, de snelheid van de processor, multi-tasken, maakt me niet zoveel uit.

Met Vriendelijke Groet,
Tjardo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-11, 20:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjardo Bekijk bericht
Hallo mensen, ik ben van plan binnen zeer korte tijd een iPhone aan te schaffen. Gezien de nieuwprijs nog erg hoog is zat ik eens naar 2ehands modellen te kijken. Vooral de iPhone 2 had zeer interessante 2ehands prijzen.

Maar wat zijn nu precies de verschillen tussen de iPhones allemaal, dan heb ik het over de iPhone 1G t/m de iPhone 3GS, zijn er sommige apps niet draaibaar op de oude iPhones, de snelheid van de processor, multi-tasken, maakt me niet zoveel uit.

Met Vriendelijke Groet,
Tjardo
Effe kijken; de allereerste iphone noemde men een iphone 2G.
Nadien was het de 3G, dan de 3Gs en dan de iphone 4. .

Als de nieuwe ios 5 gaat uitkomen binnen xxxtal weken of maanden dan heb je minstens een 3gs toestel nodig of de iphone 4 of de allernieuwste iphone die zal uitkomen.

Een 2G en 3G mag je het op je buik schrijven, dus deze toestellen zijn al helemaal niet aan te raden.

Wacht nog effe om een iphone te kopen tot wanneer de nieuwe uitkomt, dan zal de iphone 4 bv in nieuwprijs zakken, meestal is deze dan 100 euro goedkoper dan, 2de hands zal deze dan nog een beetje zakken maar met 2de hands moet je altijd opletten van wie je koopt enz....

Ik raad u alvast geen 2g,3g of zelfs 3gs aan. Niet deze toestellen slecht zijn maar hun batterij bv is nogal snel leeg, de iphone 4 heeft de beste batterij aan boord (uiteraard aangezien ik deze veel gebruik moet ik ook iedere dag opladen maar met de oudere iphones is dit nog sneller opladen geblazen).
Iphone 4 heeft ook een betere camera, snellere processor, beter scherm, zal sneller apps enzo downloaden en sneller surfen enz....
Nogal logisch een nieuwer model altijd beter en beter is.

Bij de iphone 4 heb je wel heel wat toestellen die lats hebben van de death grip.
  #3  
Oud 09-09-11, 20:25
Tjardo Tjardo is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Oke. Probleem zit me nu nog met de prijs idd, nog een vraag dan m.b.t. de firmware updates. De meest bekende app's zoals de standaard Twitter-apps, WhatsApp, bekende spelletjes zoals Angry Birds, Doodle Jump enzo, zijn deze allemaal iOS4 Based? Dan heb ik natuurlijk praktisch niks meer aan de firmware 3.1.3. Vooralsnog heeft de iPhone 4 qua processorsnelheid (Youtube tests) nog niet die indruk gemaakt dat ik €300,- neerleg. Batterij is e.v.t. op te lossen met kleine grip voor nog eens een 100% voltage.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vergelijkingen schrijven ipad Royman40 iPad algemeen 2 08-09-10 17:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.