//

iPhone 4 home button werkt niet goed, terug naar de winkel?

iPhone 4 home button werkt niet goed, terug naar de winkel? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eddie7325 ik heb ook een iphone 4, en heb sinds 23 augustus geen garantie meer! maar heb al wel sinds juni ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 10-01-12, 19:16
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddie7325 Bekijk bericht
ik heb ook een iphone 4, en heb sinds 23 augustus geen garantie meer!
maar heb al wel sinds juni 2011 de problemen. maar ik ben zo stom geweest op mijn iphone te laten vallen en nu is er een hoekje uit.
mijn vraag is dan ook of het dan nog zin heeft om naar de genius bar in oberhausen te gaan?
alvast bedankt!
Wat denk je zelf?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 10-01-12, 19:35
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

Je kan het altijd probereen nee heb je zeker ja kan je krijgen
  #103  
Oud 10-01-12, 22:25
eddie7325 eddie7325 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 34
Standaard

@dkawa waarom zo'n reactie? Ik vraag het gewoon ik wil gewoon weten of iemand anders al eerder hetzelfde als mij heeft meegemaakt! Maar bedankt!
  #104  
Oud 12-01-12, 20:13
Ger01 Ger01 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb zaterdag ook een afspraak in Oberhausen, ik ben niet te verstaan als ik telefoneer.
Nu heb ik zelf al eens de microfoon vervangen, maar het probleem blijft.(schip op logic board zal wel stuk zijn)
Garantie is nog tot 19 jan, zouden die dat kunnen zien dat er een andere microfoon in zit of schroeven ze de iphone niet open?
  #105  
Oud 12-01-12, 21:54
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ger01 Bekijk bericht
Ik heb zaterdag ook een afspraak in Oberhausen, ik ben niet te verstaan als ik telefoneer.
Nu heb ik zelf al eens de microfoon vervangen, maar het probleem blijft.(schip op logic board zal wel stuk zijn)
Garantie is nog tot 19 jan, zouden die dat kunnen zien dat er een andere microfoon in zit of schroeven ze de iphone niet open?
Nee denk je, ja kun je krijgen!!

Ik zeg: doen!! ;-)
  #106  
Oud 15-01-12, 02:01
janniek janniek is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard Home button iphone 4 werkt niet goed

hallo,

Ik heb een Iphone 4. Deze komt uit UK maar nu heb ik de laatste tijd er last van dat de home knop moeizaam reageert. Als ik er op druk pakt hij hem regelmatig niet. Maar als ik er goed hard op druk doet hij het wel.

Ik heb gelezen dat mensen er mee terug zijn gegaan naar een apple store. Ik heb even geken en m'n gerantie verloopt op 26 januarie in deze tijd gaat het me niet lukken om naar Duitsland te gaan of naar UK. Kan ik ook langs een premium reseller gaan?

Heeft iemand hier ook ervaring mee?

MVG Jurre
  #107  
Oud 15-01-12, 02:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik meende dat dat nu verandert zou zijn (ik kan mis zijn, wacht op ander mensen hun reactie); ik meende je nu ook in belgie mag binnen steken, zo zou het alvast moeten zijn.

Voorbeeldje; ik kocht in spanje een horloge van 250 euro, als er wat mis aan is dan mag ik deze (mits het bewijs nog te hebben) in belgie binnen steken en ze zijn verplicht (deze te laten opsturen) te laten herstellen .

Mss is er toch een manier dat je zelf de homebutton kan fixen? Je bent nie de eerste die dit tegen komt.
  #108  
Oud 15-01-12, 10:13
Ger01 Ger01 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Zaterdag in Oberhausen geweest en meteen een nieuw toestel gekregen.
Ik denk wel dat het een refurbished toestel is maar dat maakt mij niks uit, ziet er uit als nieuw.
Mijn garantie was 19 januari afgelopen en deden helemaal niet moeilijk.
Ik heb nu wel weer voor 2 jaar garantie erbij gekocht voor €69, maar dat is het mij wel waard.
En ik heb nu tenminste een bon van het toestel, wat ik eerst niet had.
Oja en er werd mij verteld dat er binnen kort in Amsterdam ook een Apple store komt.
  #109  
Oud 15-01-12, 10:32
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Hè garantie bij kopen bij een iPhone dat kan in nl nog niet!
Maar jouw toestel was dus bijna twee jaar oud?
Heeel netjes!
  #110  
Oud 15-01-12, 10:41
Ger01 Ger01 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Nee mijn toestel had nog maar 5 dagen garantie over van 1 jaar garantie.
En nee in Nederland kan je inderdaad geen garantie bij kopen, ik heb dan ook een Duits adres en telefoon nummer achter gelaten.
Maakt op zich ook niks uit, want ze kijken toch alleen maar naar het toestel nummer en dat adres is gewoon een formuliere zaak.
Dus als je dat wil bij kopen, kan het in Duitsland en volgens de Apple medewerker is de garantie gewoon wereld wijd.
  #111  
Oud 15-01-12, 10:43
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Owke en had jij een bekende in Duitsland wonen?

Ben trouwens wel benieuwd of de nederlande store net zo makelijk word als de duitse.....
Want de duitse kijkt ook niet naar providers ed toch?
  #112  
Oud 15-01-12, 10:48
Ger01 Ger01 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik werk in Duitsland, heb ook een duits werk tel nummer, heb een duitse vrouw getrouwd, heb schoon ouders in Duitsland wonen, heb 2 duitse zwagers, maar ik woon In Kerkrade 2 straten vanaf de duitse grens hahaha lol
Maar het maakt opzich niks uit welk adres dat je op geeft,als het maar een duits is.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2012 om 10:05 ----------

Nee ze kijken niet naar providers, alleen naar het toestel nummer.
  #113  
Oud 15-01-12, 11:49
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

ik heb dit ook bij mijn zwarte versie (ook van de phone house) soms gaat het perfekt maar soms moet je ook twee keer klikken ofzo en soms opend ie direckt de camera functie in het lock screen..wat zou ik doen...
  #114  
Oud 15-01-12, 12:24
sijo sijo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik ken eigenlijk niets van die garantie periode’s, ik neem aan dat je via Apple maar één jaar hebt zeker? Ik denk dat die garantie al verlopen is dan van mij, dan is het voor mij onnodig om naar Oberhausen te rijden.
  #115  
Oud 15-01-12, 17:38
sijo sijo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iOSJailbreakDOTinfo Bekijk bericht
Je hebt gewoon garantie, zal teruggaan.
Ja dat weet ik dus niet, ik ken daar eigenlijk niets van...

Wil er iemand voor mij eens kijken of ik garantie heb of niet? (ik zal dan mijn serie nr pm’en)
Ik heb al is gekeken op die serie nr tracker maar ik geraak niet echt wijs aan het antwoord...
  #116  
Oud 15-01-12, 18:26
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Op de apple site kan je dat terug vinden!
  #117  
Oud 16-01-12, 13:18
markw69 markw69 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Naar een premium reseller gaan in Nederland heeft geen zin. Ook ik heb (eigenlijk had) problemen met m'n homebutton van mijn iPhone 4. Bij iCentre of andere reseller zeggen ze dat je naar de zaak moet gaan waar je 'm hebt gekocht. In mijn geval de Phone House, en dan ben je 'm een paar weken kwijt.

Wat mij opviel is dat als ik mijn iPhone aan de lader had (ongeacht dat 'ie in het stopcontact zat) de button het goed deed, als ik het stekkertje verwijderde kwamen de problemen weer terug.
Nu heb ik met dat stekkertje een beetje naar boven beneden bewogen (voorzichtig) en op gevoel de binnenkant naar boven gedrukt naar de homebutton toe.
Nu werkt mijn button weer als een zonnetje.
Weet nog niet voor hoe lang natuurlijk, anders wellicht toch een tripje Oberhausen ;-)

Laatst gewijzigd door markw69; 16-01-12 om 14:05.
  #118  
Oud 16-01-12, 13:21
markw69 markw69 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Naar een premium reseller gaan in Nederland heeft geen zin. Ook ik heb (eigenlijk had) problemen met m'n homebutton van mijn iPhone 4. Bij iCentre of andere reseller zeggen ze dat je naar de zaak moet gaan waar je 'm hebt gekocht. In mijn geval de Phone House, en dan ben je 'm een paar weken kwijt.

Wat mij opviel is dat als ik mijn iPhone aan de lader had (ongeacht dat 'ie in het stopcontact zat) de button het goed deed, als ik het stekkertje verwijderde kwamen de problemen weer terug.
Nu heb ik met dat stekkertje een beetje naar boven beneden bewogen (voorzichtig) en op gevoel de binnenkant naar boven gedrukt naar de homebutton toe.
Nu werkt mijn button weer als een zonnetje.
Weet nog niet voor hoe lang natuurlijk, anders wellicht toch een tripje Oberhausen ;-)

Laatst gewijzigd door markw69; 16-01-12 om 14:09.
  #119  
Oud 20-03-12, 16:37
Jennimal Jennimal is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 96
Standaard

Ook ik heb problemen met mijn homebutton. Is er ondertussen al iemand met dit probleem bij de Apple Store in Amsterdam geweest (is voor mij dichterbij dan Oberhausen ? Ik ga iig binnenkort een afspraak maken en dan zal ik mijn ervaringen delen....
  #120  
Oud 20-03-12, 17:48
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Hoe oud is je toestel?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet keesdr iTunes 2 07-02-11 20:41
iPhone 4 - Home Button reageert niet goed styloboy7 iPhone algemeen 3 24-09-10 13:52
Home button werkt niet meer SaCreficed iPhone algemeen 5 23-05-10 02:39
home button werkt niet meer EdoubleDee iPhone algemeen 50 13-12-09 00:22
Home button reageert niet goed jaz075 iPhone algemeen 49 02-11-08 02:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48.