iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   hoe je smsberichten verbergen voor iemand anders! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/9915-smsberichten-verbergen-voor-iemand-anders.html)

tanguy 04-04-08 15:17

wel handig, maar ik heb al genoeg aan passcode-lock.. zo kunnen ze meteen ook aan je foto's niet en al de rest ;)

hb27 06-04-08 11:59

Oplossing SMS Probleem
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tallguy020 (Bericht 93048)
...ik heb nu ongeveer 7 keer mijn iPhone restored (gelijk maar even de boel gePNWED :)) omdat mijn SMS geluid het helemaal niet meer deed; voor de rest geen enkel probleem, behalve het SMS geluid. Ik kom er nu net achter dat het aan dit programmatje ligt (v. 0.32).
Hebben anderen ook dit probleem en/of oplossing ?

Had het probleem ook, namelijk geen meldingen meer als je een bericht had en geen sms geluid, heel vervelend.
Gewoon het programmatje uninstallen was voor mij ook een oplossing voor mij :).

Je kan ook psyl installen en dan pysl aanzetten, ook bij settings vibration, status bar en alarm aanzetten, dan krijg je ook weer geluid en meldingen:).


mvg louis

iFilip 06-04-08 14:02

Wel ik heb dus absoluut geen probleem. Wel moet ik zeggen dat ik mijn iphone qua apps heel clean hou. Alleen Summerboard, services & caterpillar. Loopt bij mij als een trein op mijn gpnwde iphone BL 4.6 op 1.1.4.

bmszabo 08-04-08 14:48

PAS OP! Bji uninstall van PYSL loopt je Iphone vast, na reset blijft hangen bij Apple logo; je moet het from the scratch opnieuw opbouwen, alles kwijt!! Zie ook forum op google project op onderwerp; I've been there (1.1.4.), helaas; een waarschuwing voor iedereen die met dit programma wil experimenteren! Voor me geen PYSL meer; volgens mij zouden ze het van Installer moeten halen, levensgevaarlijk stuk software!!

MCNO 09-04-08 22:09

Nog meer mensen deze ervaring van bmszabo??

Ik wil Psyl verwijderen, maar wil wel effe zeker weten dat het incidenteel of standaard probleem is :)

ControlSje 09-04-08 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 96019)
Nog meer mensen deze ervaring van bmszabo??

Ik wil Psyl verwijderen, maar wil wel effe zeker weten dat het incidenteel of standaard probleem is :)

Ik had exact hetzelfde probleem. Moest opnieuw herstellen en jailbreaken. Mischien dat ik niet lang genoeg heb gewacht maar na 5 minuten heb ik een harde reset gegeven en daarna bleef hij steken bij het apple logo. Ik kon via iPhoneBrowser er overigens nog gewoon bij maar geen springboord meer.

MCNO 09-04-08 23:24

Ik heb net een backup(je) gemaakt en kon het zonder problemen verwijderen...
Was binnen een minuut gepiept, daarna restart en zover ik nu kan zien geen problemen.

Ook op Google kon ik er niets over vinden, dus vandaar mijn gok.

[FW 1.14]

Tallguy020 09-04-08 23:28

...ik kan dit ook bevestigen helaas, echter bij de nieuwe versie (v0.4x) had ik het probleem niet. Heb nog wel steeds het wegvallende sms geluid. De tip van hb27 zoals hierboven beschreven werkte bij mij niet helaas...

evolutionneke 10-04-08 09:09

Verschijnt het bericht dan nog steeds direct op het scherm wanneer je het ontvangt of is het dan direct verborgen? Ik vind het wel vervelend dat als je iphone ergens op een tafel ligt en je ontvangt een sms dat iedereen dit kan lezen.:eek:
Thanks

MCNO 10-04-08 09:54

Tóen ik het gebruikte, verborg Psyl het bericht.

Er stond alleen een 1 (of ander cijfer) in de SMS icoon

Roadrash 10-04-08 11:33

en wat ook super handig is, is dat je een black-list kan maken van mensen waarvan je niet wil dat smsberichten in je normale inbox komen. Deze komen dan in het Pysl programma zelf te staan, achter een wachtwoord.

Je kan trouwens ook van specifieke contactpersonen telefoontjes en smsjes helemaal tegenhouden. Super handig als je last hebt van een stalker of andere vervelende mensen. Nieuw in de laatste update is ook dat je anonieme bellers kunt weren of gelijk doorsturen naar je voicemail. Hoef je niet meer mee te werken aan enquetes!

Janh078 16-05-08 17:11

kan je met dit programma ook losse smsjes verwijderen? in plaats van de hele smsgeschiedenis die je met een persoon hebt?

ik hoef namelijk niet per se hele contacten te verbergen, maar soms heb ik 1 smsje wat niet iedereen hoeft te lezen, en die wil ik dan verwijderen.. kan ik dit daarvoor gebruiken?

Taj 22-05-08 17:58

Ik heb gewoon alle stappen gedaan.. op iClarified - iPhone - How to Keep iPhone SMS Conversations Secret

alleen bij step 9 geeft die heel iets anders aan:
Error en dan het installeren mislukt is.

Heb ook een melding head iets over BSD system/BSD lite gedoe installeren, maar daar zegt die ook error
Hoe kan ik that prog als nog installeren?

Wat nu?

ButcherJF 22-05-08 21:38

Heb je BSD subsystem wel geïnstalleerd? Zo nee, doen en opnieuw proberen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.