//

ifixpod België te vertrouwen?

ifixpod België te vertrouwen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb m'n iPhone er spijtig genoeg ook binnengedaan, ben nog aan het zoeken geweest naar recensies over iFixPod, maar 3 weken geleden was hierover ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-01-12, 13:46
Mathiasvd Mathiasvd is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard iFixPod Merelbeke

Ik heb m'n iPhone er spijtig genoeg ook binnengedaan, ben nog aan het zoeken geweest naar recensies over iFixPod, maar 3 weken geleden was hierover nog niets te vinden op het internet... Ik heb al verschillende (kwade) mails gestuurd, mens is niet telefonisch te bereiken en wacht ondertussen ook al 3 weken op de herstelling van het scherm van m'n iPhone 4, zonder enige respons.

Is er misschien iemand die de gsm nr heeft van deze leegloper zodat ik hem eindelijk eens kan bereiken? Aub PB of hier in het forum posten, dan hebben andere mensen er misschien ook iets aan.

Ik hoop dat we via deze weg de mensen kunnen duidelijk maken dat iFixPod géén betrouwbare reparateur is! Dit is gewoon schrijnend!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2012 om 13:47 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TwinkelStar Bekijk bericht
ten eerste ik ben men gsm zelf gaan brengen na gent kwerk er op 2min van zou dom zijn van die op te sturen he

en aangezien ik iemand bij apple ken in belgie geef ik die gewoon aan die persoon mee
dus in het vervolg oordeel voor je van u tap maakt tnx!
Ik heb m'n iPhone er spijtig genoeg ook binnengedaan, ben nog aan het zoeken geweest naar recensies over iFixPod, maar 3 weken geleden was hierover nog niets te vinden op het internet... Ik heb al verschillende (kwade) mails gestuurd, mens is niet telefonisch te bereiken en wacht ondertussen ook al 3 weken op de herstelling van het scherm van m'n iPhone 4, zonder enige respons.

Is er misschien iemand die de gsm nr heeft van deze leegloper zodat ik hem eindelijk eens kan bereiken? Aub PB of hier in het forum posten, dan hebben andere mensen er misschien ook iets aan.

Ik hoop dat we via deze weg de mensen kunnen duidelijk maken dat iFixPod géén betrouwbare reparateur is! Dit is gewoon schrijnend!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 09-01-12, 13:50
TwinkelStar TwinkelStar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvd Bekijk bericht
Ik heb m'n iPhone er spijtig genoeg ook binnengedaan, ben nog aan het zoeken geweest naar recensies over iFixPod, maar 3 weken geleden was hierover nog niets te vinden op het internet... Ik heb al verschillende (kwade) mails gestuurd, mens is niet telefonisch te bereiken en wacht ondertussen ook al 3 weken op de herstelling van het scherm van m'n iPhone 4, zonder enige respons.

Is er misschien iemand die de gsm nr heeft van deze leegloper zodat ik hem eindelijk eens kan bereiken? Aub PB of hier in het forum posten, dan hebben andere mensen er misschien ook iets aan.

Ik hoop dat we via deze weg de mensen kunnen duidelijk maken dat iFixPod géén betrouwbare reparateur is! Dit is gewoon schrijnend!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2012 om 13:47 ----------



Ik heb m'n iPhone er spijtig genoeg ook binnengedaan, ben nog aan het zoeken geweest naar recensies over iFixPod, maar 3 weken geleden was hierover nog niets te vinden op het internet... Ik heb al verschillende (kwade) mails gestuurd, mens is niet telefonisch te bereiken en wacht ondertussen ook al 3 weken op de herstelling van het scherm van m'n iPhone 4, zonder enige respons.

Is er misschien iemand die de gsm nr heeft van deze leegloper zodat ik hem eindelijk eens kan bereiken? Aub PB of hier in het forum posten, dan hebben andere mensen er misschien ook iets aan.

Ik hoop dat we via deze weg de mensen kunnen duidelijk maken dat iFixPod géén betrouwbare reparateur is! Dit is gewoon schrijnend!

Jammer genoeg heb ik diene pipo zn gsm nr niet maar heb u PB gestuurd en kan u goed geloven heb 2maand zonder gsm gezette een hel
  #23  
Oud 09-01-12, 18:15
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TwinkelStar Bekijk bericht
ten eerste ik ben men gsm zelf gaan brengen na gent kwerk er op 2min van zou dom zijn van die op te sturen he

en aangezien ik iemand bij apple ken in belgie geef ik die gewoon aan die persoon mee
dus in het vervolg oordeel voor je van u tap maakt tnx!


hey twinkel het zijn je eigen woorden.
(maar toch heb ik hem opgestuurd en zo heb ik ook de officele papieren van apple)

dus ik oordeel over wat ik lees
  #24  
Oud 09-01-12, 18:18
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

ik had die tel nummer maar staat die niet op de site van ifixpod?
  #25  
Oud 09-01-12, 18:25
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

Mijn advies is ook bewaar uw oude iphone in het vervolg ,mocht uw nieuwe defect raken dan heb je altijd nog een backup voor als het nodig is
  #26  
Oud 11-01-12, 18:26
etienne0937 etienne0937 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

In Moerbeke-Waas dat is tussen Gent en Antwerpen daar heb je iPhone-herstel.

Mijn iphone 4 was gevallen en glas kapot. Gebeld, afspraak gemaakt naar Moerbeke-Waas gereden bij de persoon zelf gewacht en na 30 min was hij klaar en kon ik hem meenemen.

Ook mijn vrouw haar iPhone heeft deze persoon hersteld en wij zijn vol lof over deze firma.
  #27  
Oud 11-01-12, 18:45
cveetje cveetje is offline
• iOS 11.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 17
Standaard @Mathiasvd

Gewoon blijven bellen na elkaar,tot hij of zijn vrouw op neemt!!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2012 om 18:48 ----------

09 336 27 40 is het nr waar ik hem op heb kunnen bereiken!
Maar ik zie dat er op zijn site een andere nr staat.
  #28  
Oud 21-02-12, 14:57
fleurke777 fleurke777 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard Ifixpod Merelbeke

Hallo,
Op 3 februari stuur ik mijn Iphone op naar Merelbeke voor nieuw scherm, het zou binnen de 3 dagen klaar zijn volgens de telefonist.
Na niets te horen bel ik op 10 feb zelf met de vraag of de Ipod klaar is en hoe het moet met de betaling.
Ik zou een factuur ontvangen en na betaling zou hij direct verstuurd worden, wat ik dan ook onmiddelijk gedaan heb.
Op 17 feb bel ik terug met de vraag of de Iphone nu al verstuurd is want dat mijn betaling toch al lang op hun rekening moet staan???!!!
Alles was verstuurd op 15 februari en ik zou hem op vrijdag 17 of ten laatste op maandag wel ontvangen.
We zijn nu terug een dag later en nee hoor van de Iphone geen spoor te bekennen. Na vele telefoontjes naar Ifixpod krijg ik de tel gewoon op mijn neus.
Zelfs UPS weet van geen pakketje op mijn naam...
Het enige wat ik nu nog kan doen is een advokaat inschakelen om mijn kosten ven de herstelling en de kostwaarde van mijn Iphone terug te eisen.
Want als ik hier nu pas lees wat jullie allemaal al meegemaakt hebben met die heren, nee onbeschofter kan niet.
Weet er iemand of dat een winkel is in Merelbeke?
  #29  
Oud 21-02-12, 16:14
cveetje cveetje is offline
• iOS 11.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 17
Standaard

Neen,het is geen winkel.
Jammer voor dit te lezen,,ik had gehoopt dat je voor zo iets doet toch beetje informatie opzoekt op internet,zeer spijtig,dit had u anders deze miserie gespaart.
  #30  
Oud 21-02-12, 16:29
fleurke777 fleurke777 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard

Sorry het is iphone en ja jammer dat er toen nog niets te lezen was over ifixpod.
Want anders ja...zo dwaas zou ik echt wel niet geweest zijn.
Toch bedankt voor jouw informatie.
  #31  
Oud 22-02-12, 20:29
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

@jandevoer
dat doe ik ook
ik heb mijn zwarte iphone binnengedaan wegens homeknop die soms slecht werkt in de phonehouse onder garantie
ik heb ijn oude iphone aan mijn moeder gegeven
ik heb mij voor 230 eu op 2dehands een 3GS gekocht in goede staat welke ik nu voorlopig gebruik tot mijn andere terug is met simadapter wel te verstaan maar wat ik me afvraag.. als ik binnenkort mijn andere iphone trug heb wat is de beste manier om deze prima te laten blijven (batterij etc)? want deze moet toch constant geladen blijven dacht ik gelezen te hebben??kwestie dat wanneer ik heù nog eens nodig heb niet met een kapote batterij zit
  #32  
Oud 22-02-12, 21:22
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

hmm volgens mij was je sneller klaar geweest en een stuk goedkoper uit geweest als je deze gewoon door een freelance reparateur had laten maken
  #33  
Oud 23-02-12, 21:18
Hellotiti Hellotiti is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard ifixpod

Hallo,
Ik zit met het zelfde probleem. Heb een ipod en iphone 4 opgestuurd mijn factuur betaald en nog steeds niks ontvangen. Ik spraak dan al voor 3 maanden later. En inderdaad ik krijg de persoon niet meer aan de lijn. Ik ben van plan een klacht neer te leggen.

Groeten
  #34  
Oud 23-02-12, 22:26
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

mijn advies niet of nooit opsturen maar langsgaan en direct laten repareren zodat je met een werkende iphone weer weg gaat
  #35  
Oud 23-02-12, 23:19
Scotth Scotth is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 80
Standaard

Het is een schande! De politie kan toch gewoon naar die gasten toegaan en ze eens flink aanpakken????!!!!
  #36  
Oud 24-02-12, 09:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scotth Bekijk bericht
Het is een schande! De politie kan toch gewoon naar die gasten toegaan en ze eens flink aanpakken????!!!!
In een democratie, met scheiding der machten, kan de politie nergens naar toe gaan om iemand "flink aan te pakken". In een dictatuur kan dat wel.

Dit is een burgerlijk geschil dat alleen kan opgelost worden door het Vredegerecht of de Rechtbank van Eerste Aanleg, afhankelijk van de hoogte van de vordering.

Dus, raadpleeg de rechtsbijstandsverzekering of een advocaat.
  #37  
Oud 24-02-12, 09:38
jelleducados jelleducados is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Heusden, België
Berichten: 10
Standaard

Ik ook net problemen gehad met iFixPod. Op 17 januari binnengebracht en gisteren pas ontvangen. Na een 4-tal weken had ik gebeld en kreeg ik te horen dat hij klaar was. Ik ben de volgende dag naar daar gereden en toen kreeg ik te horen dat hij nog niet klaar was en ik de volgende dag moest terugkomen. Dus ik kwam nog eens terug de volgende dag en kreeg te horen dat hij nog geen tijd gehad heeft. Ik dus weer naar huis zonder iPhone. Zaterdag gans de dag proberen bellen maar geen enkele keer de eigenaar aan de lijn gekregen. Maandag nog eens gebeld en toen zei hij dat af was, maar ik mocht er pas de volgende dag achtergaan. Ik weer met volle moed er naartoe en dan kreeg ik te horen dat ik nog 3 kwartier moest wachten tot hij klaar was! na 5 min zei hij dat ik naar huis mocht gaan en hij ging hem 's avonds zelf komen brengen. Natuurlijk niemand gezien... Volgende dag terug gebeld en terug hetzelfde verhaal dat hij hem 's avonds 100 procent zeker ging brengen. Weer niets gezien... Volgende dag heel kwaad gebeld en toen kreeg ik te horen dat hij hem met een koerierdienst heef opgestuurd... naar het verkeerde adres. Maar dus uiteindelijk toch mijn iPhone teruggekregen. Maar ik vind de service en klantvriendelijkheid schandalig!!! Ik raad iedereen af om daar langs te gaan.
__________________
// http://hvtphoto.blogspot.com //
// http://nprowler.blogspot.com //
  #38  
Oud 28-02-12, 23:14
fleurke777 fleurke777 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard

Na vele beloftes en leugens nog steeds mijn iPhone niet ontvangen.
Maar ja, de jongen is nog geen jaar bezig en hij zal nog veel moeten leren wil hij zijn eerste jaar als zelfstandige met een positieve balans eindigen.
En daar vrees ik wel een beetje voor, want zeg nu zelf, als je deze forum onder ogen krijgt als nieuwe klant dan blijf je daar toch mijlenver uit de buurt!!!!
Als je dit leest jongen van ifixpod, ben je s'avonds als je in je bed ligt niet heel erg moe van al die loze beloftes en ellenlange leugens elke dag weer en weer??
Je zou beter je energie steken in deftig werk te leveren en dito service.
Tot horens!
  #39  
Oud 29-02-12, 23:04
jelleducados jelleducados is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Heusden, België
Berichten: 10
Standaard

Even een update.

Ik had dus een iPhone toegestuurd gekregen via een koerierdienst. Bleek dit de verkeerde te zijn! Ik had een 16gb versie die gelockt was opgestuurd en kreeg een 32gb die unlocked was... met een kapotte microfoon! En na een uur ofzo valt mijn bereik weg zodat ik geen berichten meer kan sturen tot ik hem herstel in iTunes. Dus ik zit nu waarschijnlijk opgescheept met een kapotte gsm die iemand anders bij hem binnengestoken heeft.
Ik heb hem direct gebeld en gemaild en hij had nog het lef om te zeggen dat hij mijn kapot moederbord terug in mijn gsm ging steken en die terug op te sturen. Want nu blijkt dat mijn moederbord helemaal niet hersteld was. Heeft hij mij mooi 2 weken aan het lijntje gehouden door elke 2 dagen te zeggen dat mijn gsm helemaal gemaakt is en hij perfect werkt. Blijkt dus dat hij nog altijd kapot is. Ik zit nu al 2 maanden zonder iPhone. Heb mij dan heel kwaad gemaakt en dan kreeg ik opeens nog een mailtje dat er maandag nieuwe moederborden binnen komen en hij er mij eentje aanbied. Ik ben benieuwd wat hij maandag weer als excuus gaat vinden om de boot af te houden. Ik zal in de loop van volgende week wel posten wat er gezegd geweest is.
Ik hoop dat deze topic toekomstige klanten op betere gedachten brengt
  #40  
Oud 14-03-12, 20:57
gedupeerddoorifixpod gedupeerddoorifixpod is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard

Zelfde probleem met mijn iphone, binnengedaan wegens vochtschade, ergens in januari. Intussen reeds vele telefoontjes verder, veel verschillende versies/uitleg verder nog steeds geen gsm teruggezien. Had die meneer verwittigd dat ik een advocaat ging inschakelen, allemaal geen effect. Zelfs een brief met ingebrekestelling van de advokaat haalt niks uit. Ik kan nu volgens mijn advokaat vier zaken uitvoeren:

- klacht bij politie, en aandringen dat ze de zaakvoerder gaan ondervragen
- de tegenpartij laten opbellen door de advokaat en dreigen met de mogelijke procedures, gerechtsdeurwaarder
- verzoeningszitting bij de vrederechter
- een echte procedure ook bij de vrederechter met vordering tot teruggave / compensatie (met gerechtsdeurwaarder etc.) (dat is dan ook onmiddelijk de duurste stap: kosten advokaat, gerechtsdeurwaarder, etc)

Gezien de vlotte medewerking van de zaakvoerder van Ifixpod vrees ik dat de laatste stap de enigste is die echt zal werken, ik zal deze zowiezo nemen.

Ik vind het spijtig dat er op die manier zaken worden gedaan. Als er mensen zijn die hetzelfde verhaal hebben meegemaakt met ifixpod, dan mogen jullie gerust een mailtje sturen naar gedupeerddoorifixpod@gmail.com. Als we onze krachten bundelen staan we in ieder geval sterker en bestaat er misschien nog een mogelijkheid om onze telefoon of compensatie te krijgen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
is dit te vertrouwen? ivotje10 Koopinformatie Nederland 4 15-04-11 16:15
Is deze Site te vertrouwen djkavaa Koopinformatie Nederland 18 19-06-10 17:09
is dit te vertrouwen jelle1234 Archief 5 13-03-10 10:31
Te vertrouwen? Goerez Koopinformatie Nederland 7 06-02-09 13:00
Te vertrouwen of niet ? batalhador Koopinformatie Nederland 12 04-02-08 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:57.