//

ifixpod België te vertrouwen?

ifixpod België te vertrouwen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi mensen ik heb al enige tijd een zwarte en witte iphone 4 een van mijn (oude )3GS heb ik besloten bij te houden als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-09-11, 22:32
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard ifixpod België te vertrouwen?

hoi mensen
ik heb al enige tijd een zwarte en witte iphone 4
een van mijn (oude )3GS heb ik besloten bij te houden als reserve maar omdat ie uit garantie was en de batterij begon te slijten had ik deze binnengedaan bij ifixpod (in de buurt van gent) twee weken intussen bijna geleden. en sindsdien niets meer van gehoord. ook niet na mail. nu is mijn vraag of iemand met deze firma ervaring heeft en of deze te vertrouwen is? want volgens de site duurt een herstelling max 3 werkdagen..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-11, 11:22
tekstarzz tekstarzz is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Brecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via MSN naar tekstarzz
Standaard

Ben zelf van België, maar heb geen ervaring met deze firma..
Als ik van jou was zou je er beter eens langs kunnen gaan.
  #3  
Oud 18-09-11, 10:14
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

idd maar omdat ik geen vervoer had.mijn outo was toen stuk had ik hem maar via de post verstuurd
  #4  
Oud 18-09-11, 18:31
tekstarzz tekstarzz is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Brecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via MSN naar tekstarzz
Standaard

kan je niet aan je ouders vragen om even een dagje België in te lassen?
Kan je gelijk langs die firma gaan..
  #5  
Oud 18-09-11, 20:53
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

ik ben van belgie (lier) maar ik zal ze morgen eens mailen om te horen hoe het zit
  #6  
Oud 18-09-11, 23:51
cveetje cveetje is offline
• iOS 11.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb er mijn iPhone laten omzetten in het wit en moet zeggen ik zou het daar nooit meer laten doen,van mij heeft het 3 weken geduurd en was altijd zeer moeilijk te bereiken als je belt zijn er daar altijd werken aan die telefoon lijn.Ik heb zelf mijn originele stukken niet meer terug gekregen!
  #7  
Oud 19-09-11, 19:28
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

@cveetje ik heb vandaag melding gekregen na enkele malen gemaild te hebben dat ze mijn adres niet hadden(vreemd want ik had dat nogtans op de verpakking gezet bij het verzenden.. nu kreeg ik een mail dat het vandaag verzonden werd naar mij terug.. ik laat iets weten als ik hem (hopelijk) morgen terug hier heb hoe het is gedaan
  #8  
Oud 06-01-12, 16:14
TwinkelStar TwinkelStar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

eventjes laten weten AUB doe u iphone NOOIT binnen bij IFIXPOD

zal mijn verhaal eens doen pft

begon al met gebarstenscherm en waterschade is te herstellen dus ik doe hem binnen uiteindelijk ben ik hem 2maand kwijt geweest 15keer naar gent gereden iedere keer was de uitleg "iphone ligt in ander kantoor" ik stuur hem morgen op uiteindelijk ben ik beginnen dreigen met gerechtelijke stappen is ook dossier van opgemaakt bij politie
aangezien ik hem nooit kon bereiken zelfs politie kon hem niet bereiken en hij belde ook niet terug als ze een boodschap nalieten (denk dat dit wel genoeg zegt he)
uiteindelijk gsm terug gekregen werkte men wi-fi niet meer plus hij sloeg zonder reden uit kon niet meer bellen niet meer sturen ik naar apple store en zo gsm binnengedaan op eigen kosten (garantie is weg door waterschade)
na paar uur tel
mevrouw wat hebt u in godsnaam met u iphone uitgestoken ja ik zo van scherm is kapot geweest en er is waterschade geweest maar voor rest no problemo met mijn iphone
die vent begint daar te zeggen wat er allemaal mis is
hou u vast want dees is redelijk schokkend

1 vijzen die ontbraken
2 vijzen die erin zatte maar los zatte (dus gewoon moeite niet gedaan om vast te draaie)
3 broodkruimels in men moederbord
4 suiker
5 enorme waterschade

dan stek ik mij de vraag wtf eeft diene gast met men tel uitgestoken ?

met gevolg dat ik nu een nieuwe iphone hebt mogen kope enorm dure
zaak aangezien ik al 500€ aan herstellingen alleen kwijt was bij die pipo

dus gasten aub ga nooit naar daar
  #9  
Oud 06-01-12, 16:46
cveetje cveetje is offline
• iOS 11.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 17
Standaard

@twinkelstar
Erg hè,zo een duur apparaat en daar zo mee omgaan!mij dan wijsmaken dat hij daar speciale cursussen voor gevolgd heeft bij Apple zelf.
Ook zo gezegd originele stukken gebruiken van Apple is niets van,mijn iPhone was niet wit maar licht blauw .ik heb hem verkocht en werkt perfect maar de service trekt op niks.dit moet zo veel mogelijk verspreid worden dat anderen dit niet meemaken!
  #10  
Oud 06-01-12, 17:27
TwinkelStar TwinkelStar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cveetje Bekijk bericht
@twinkelstar
Erg hè,zo een duur apparaat en daar zo mee omgaan!mij dan wijsmaken dat hij daar speciale cursussen voor gevolgd heeft bij Apple zelf.
Ook zo gezegd originele stukken gebruiken van Apple is niets van,mijn iPhone was niet wit maar licht blauw .ik heb hem verkocht en werkt perfect maar de service trekt op niks.dit moet zo veel mogelijk verspreid worden dat anderen dit niet meemaken!
idd echt een schande heb het ook al enorm duidelijk gemaakt op fb maar dan krijgt een mens van die domme reactie's moet maar geen iphone kopen ale ja ene keer da ge iphone hebt wilde niets anders stoom komt nog uit men oren eerlijk gezegt ohja morgen heb ik men nieuwe iphone 4s hopelijk want zit ondertussen al 2weken zonder telefoon
  #11  
Oud 06-01-12, 21:58
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

az repair is er ook (in menen ) daar was ik eerlijk gezegd meer content over prima service en binnen de drie gagen hersteld grtzz
  #12  
Oud 07-01-12, 00:11
cveetje cveetje is offline
• iOS 11.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 17
Standaard

Ja, ik weet het want had eerst ook geen Wi-Fi ontvangst meer op mijn iPhone toen ik hem terug had van ifixpod en ben dan in menen geweest voor het te laten herstellen,inderdaad daar wel mensen van hun woord.
  #13  
Oud 07-01-12, 01:01
TwinkelStar TwinkelStar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

ja kijk ben dus idd niet de enigste met dat probleem,
bij mij is er echt niets aan te doen krijg nu al heel de tijd wit scherm ale ja ben zwaar genaaid en vanavond tel dat ik pas maandag men 4S heb nog een weekend zonder gsm
maar ik heb nu ook iemand die enorm goed is die voor apple zelf werk en die zij zelf kunt em opzenden ma ze gaan niets kunnen doen maar toch heb ik hem opgestuurd en zo heb ik ook de officele papieren van apple

trouwens zal men mail er hier eens bijzette (waar hij zoals verwacht zelfs niet op antwoord)



beste,


aangezien je nog altijd niet op mijn vorige mail hebt geantwoord kon ik niet anders dan mijn gsm binnendoen bij apple zelf....
na 3u kreeg ik al telefoon met de vraag wat er in godsnaam met mijn gsm was gebeurd en wat ik ermee had uitgestoken
1. vijzen die niet aanwezig waren
2. Vijzen die niet vast gedraaid waren
3. broodkruimels
4. suiker
5. zware waterschade (waarvan ik dacht dat jij deze opgelost had)
6. moederbord die het aan het begeven is (nog iets dat u normaal gezien moet zien)
en nu zal ik heel eerlijk zijn had liever gehad dat u mij gezegt had er is niets meer aan te doen was
want op dit moment zit ik dus zonder gsm nieuwe iphone is besteld
en zal u zeker niet aanraden bij vrienden en ze zullen de reden ook goed genoeg weten
want er is een verslag van opgemaakt door apple zelf ik betreur dit enorm omdat ik uiteindelijk
met de zware kost van een nieuwe iphone zit


Mvg
Elke




en op zich ben ik nog vriendelijk e
  #14  
Oud 07-01-12, 01:07
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

Jongens jongens toch wat een ellende allemaal .

stuur nou maar gewoon op naar dat mannetje in geldeland . heeft enorm veel postieve berichten en krijgt nooit klachten

pb maar voor de link of mail adress van die persoon
  #15  
Oud 07-01-12, 15:32
TwinkelStar TwinkelStar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

ja als je van belgie bent zoek je het dicht bij huis he....
  #16  
Oud 07-01-12, 15:56
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

als je moet versturen dan maakt het dus geen donder uit of het dicht bij huis is of niet ..

mijn ervaring met die in gelderland is dat je je iphone binnen een week weer terug hebt op no cure no pay basis
  #17  
Oud 07-01-12, 16:00
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard

Min of meer hetzelfde met iPod repair in Nederland gehad. iPhone 3G opgezonden voor een nieuw scherm.... En kreeg reactie dat het de moeite niet was om deze te herstellen omdat moederbord kapot was ( raar want ik kreeg mijn scherm werkende maar als ik deze dicht deed sloeg ie af) nu stelden ze me voor om deze te recycleren... Ik vroeg om terug zending maar deze was "verloren" gegaan in de post maar de post vond zelfs geen tracé nummer van een verzonden pakket... Nu wa later had mijn iPhone 3GS last van ruis in de oorspeaker.... Ik naïef als ik was een mailtje zenden naar iPod repair om te vragen als dit te herstellen was... Mailtje terug: u zou best uw telefoon opsturen maar dit zal waarschijnlijk een probleem met het moederbord zijn... Vond in raar... Mijn maat heeft hem dan in 2 uur tijd hersteld door een nieuw oortje te monteren en Es' te kuisen ( doe nogal stoffig werk) zo hebben we eens paar test mailtjes gestuurd en telkens zelfde antwoord... Moederbord stuk... Ook mijn schoonvader zijn iPod is na zogezegd herstel blijkbaar nooit terug gekeerd....
  #18  
Oud 08-01-12, 16:58
TwinkelStar TwinkelStar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

ik zend die niet op denk er nog niet aan!
aangezien ik zelf bij de post heb gewerkt weet ik wa er gebeurd met pakketen ze smijten er gewoon mee domste uiteindelijk wat ge kunt doen!

maar das iedereen zijn keuze morgen heb ik men nieuwe gsm en vanaf nu doe ik hem alleen nog bij apple binne les goed geleerd na IFIXPOD zever
  #19  
Oud 08-01-12, 19:35
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TwinkelStar Bekijk bericht
ik zend die niet op denk er nog niet aan!
aangezien ik zelf bij de post heb gewerkt weet ik wa er gebeurd met pakketen ze smijten er gewoon mee domste uiteindelijk wat ge kunt doen!

maar das iedereen zijn keuze morgen heb ik men nieuwe gsm en vanaf nu doe ik hem alleen nog bij apple binne les goed geleerd na IFIXPOD zever

Je spreekt jezelf flink tegen . eerst vertel je dat je opstuurt daarna dat je er niet aan denkt om op te sturen omdat je zelf bij de post hebt gewerkt ???

hoe denk je dat jou iphone in de apple store terecht komt ? hocuspocus ?
  #20  
Oud 09-01-12, 01:20
TwinkelStar TwinkelStar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

ten eerste ik ben men gsm zelf gaan brengen na gent kwerk er op 2min van zou dom zijn van die op te sturen he

en aangezien ik iemand bij apple ken in belgie geef ik die gewoon aan die persoon mee
dus in het vervolg oordeel voor je van u tap maakt tnx!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
is dit te vertrouwen? ivotje10 Koopinformatie Nederland 4 15-04-11 17:15
Is deze Site te vertrouwen djkavaa Koopinformatie Nederland 18 19-06-10 18:09
is dit te vertrouwen jelle1234 Archief 5 13-03-10 11:31
Te vertrouwen? Goerez Koopinformatie Nederland 7 06-02-09 14:00
Te vertrouwen of niet ? batalhador Koopinformatie Nederland 12 04-02-08 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.