//

iphone 4, geen netwerk meer in nederland, na verblijf in buitenland

iphone 4, geen netwerk meer in nederland, na verblijf in buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een probleem met mijn iphone 4, met provider KPN; het zou fantastisch zijn als iemand mij hierbij kan helpen! Afgelopen dagen was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-11, 10:20
Siddharth Siddharth is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard iphone 4, geen netwerk meer in nederland, na verblijf in buitenland

Hallo! Ik heb een probleem met mijn iphone 4, met provider KPN; het zou fantastisch zijn als iemand mij hierbij kan helpen!

Afgelopen dagen was ik in Engeland; daar heb ik, om internet kosten te beperken, af en toe de 3G roaming functie uitgezet (en weer aan wanneer nodig). Bellen en internet deed het allemaal nog in Engeland. Ik heb een waarschuwingsfunctie van KPN die bij het bereiken van een bepaalde bedrag de internettoegang afsluit totdat er een sms-je wordt verstuurd door mij. Dat was vlak voor mijn vertrek uit Engeland, heb daar netjes een sms-je voor verstuurd, en toen had ik weer gewoon toegang tot internet. Alles nog goed dus toen. Op de vlucht terug heb ik ook de in-flight mode ingeschakeld.

Toen ik terug kwam in Nederland, en de in-flight mode weer uitschakelde kon de telefoon echter geen telefoonnetwerk meer vinden (KPN, of anderszins). Thuis krijgt ie wel toegang tot het Wi-Fi netwerk en kan ik gewoon internetten maar bellen doet ie dus niet meer. Aan/uit zetten, reseten (met home button en aan/uit knop voor paar seconden) en batterij helemaal leeg laten lopen en weer opladen helpen allemaal niet.

Iemand nog andere ideeen?

Ben benieuwd!

Sid
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-11, 10:32
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

heb je al eens handmatig een netwerk gekozen? bij instellingen
  #3  
Oud 18-09-11, 10:43
Siddharth Siddharth is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard

Hoi nance31, probleem opgelost! Had al 20 keer onder handmatige netwerk kiezen gekeken (echt waar!) waar telkens geen netwerken te vinden waren maar nu ik voor de 21e keer keek stonden daar opeens netjes weer alle providers. Ik ben weer in de lucht dus. Bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G na jailbreak geen netwerk meer (Wi-Fi, 3g en bellen) Stoney268 Wi-Fi 2 27-12-10 14:40
iPhone: Iphone 3G Jailbreak 4.2.1 Geen Netwerk meer Thieske83 Jailbreak 3 16-12-10 11:24
geen netwerk meer iphone met duosim ipad mister blender iPad algemeen 8 07-08-10 13:22
Opties voor tijdelijk verblijf in het buitenland Glupost Odido (T-Mobile) 2 07-04-10 16:18
geen netwerk in het buitenland corne67 Internet in buitenland (roaming) 12 21-12-08 20:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:28.