//

heb zo geen zin in een error code...

heb zo geen zin in een error code... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede appelaars, Wil voorzichtig toch vragen naar jullie deskundige advies zonder te verdwalen in de googlematic machine of dit forum.... Ik heb een Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-11, 14:33
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard heb zo geen zin in een error code...

Hallo mede appelaars,

Wil voorzichtig toch vragen naar jullie deskundige advies zonder te verdwalen in de googlematic machine of dit forum....

Ik heb een Iphone 3gs.
Versie 4.1 (8B117) en
Modemfirmware 06.15.00

Ik heb deze 3gs een keer via itunes willen herstellen naar een schone "iphone 3Gs". Het resultaat was 2 avonden een hoog frustratie gehalte ivm de codes 1015 en 3194 en eindelijk mn iphone werkt weer....

Ik heb een BEN abbo en de iphone is langer dan een jaar ingebruik... Dus de sim unlock van de vorige provider (Tmobile) was geen probleem voor een sim unlock.... Maar nu....

Ben ik de draad kwijt wat ik nu heb.... heb ik nu mn iphone "gejailbreakt?". Er is iig wel iets mee want via Itunes kan ik dus niet herstellen of zoals het nu voorstelt updaten naar 4.3.5 zonder de horror codes te krijgen...

Mijn vraag is nu... wat is nu precies de status van mijn Iphone?

Mijn tweede vraag is dat ik voor MYWI en tethering vaak lees dat je via:

Onder Instellingen/Algemeen/Netwerk/Mobiel datanetwerk het volgende invullen onder 'Internet-tethering'

Nu is het zo dat in mijn netwerk menu deze optie Mobiel Datanetwerk helemaal niet staat vermeldt. In die van mijn vriendin by the way ook niet (model 3g).... Iemand een idee hoe dit kan... of beter...hihi hoe ik dat krijg...

Mijn laatste vraag op deze regenachtige zondag is dat ik wel graag wil jailbreaken. Ik lees dat er Greenpois)n RC5 is en redsn0w... welke is het meest handig voor mij.... Kan dit voor mijn Iphoen en belangrijker kan dit zonder die horror codes..

Heel stuk tekst en veel vragen... zou het waarderen als iemand mij op weg kan helpen... Many thxs

Hans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-11, 14:43
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Op jouw iPhone staat de iPad baseband. Je kunt daardoor "nooit" terug naar een "schone" iPhone (of de jailbreakers moeten ooit toch nog met een tool daarvoor komen).

Je zult daarom met custom firmwares aan de slag moeten om foutmelding 1015 te voorkomen. En ook al wil je dat niet lezen: dat is al uitgelegd op dit forum. Net als het oplossen van foutmelding 3194...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 18-09-11, 15:00
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Op jouw iPhone staat de iPad baseband. Je kunt daardoor "nooit" terug naar een "schone" iPhone (of de jailbreakers moeten ooit toch nog met een tool daarvoor komen).

Je zult daarom met custom firmwares aan de slag moeten om foutmelding 1015 te voorkomen. En ook al wil je dat niet lezen: dat is al uitgelegd op dit forum. Net als het oplossen van foutmelding 3194...

MOD dank voor je snelle reactie.. ik had al zon slecht voorgevoel maar dat is nu dan officieel ....

Mag ik je vragen als ik nu Cydia wil installeren (want lees dat is dat oa nodig heb voor de app find my iphone en om mijn iphone om te zetten naar een Wi-Fi point voor mijn aankomende Ipad ) mag ik je dan vragen naar de juiste link waar dit staat omschreven... en gaat dit dat zonder die codes...

Misschien lijkt het dat ik me er gemakkelijk vanaf wil maken met zoek jij het even voor mij... maar ben als de dood dat ik mn iphone in permanente kill-mode zet...

Dank dank voor enige reactie...

Vond op jullie mooie forum wel deze reactie:

http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ak-unlock.html

Kan ik dit nu (met de status waarin mijn iphone zich bevind) gewoon doorlopen zonder problemen... ?

Ps2. Heb jij nog een verstandige reactie op het feit dat ik die datamodes niet heb onder instellingen?
  #4  
Oud 18-09-11, 15:37
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Volgens mij moet je toch echt een custom firmware gebruiken.
  #5  
Oud 18-09-11, 16:48
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard

Kijk dat bedoel ik.... ik ben lost at the moment ...

Custom firmware... las de betekenis achter het ? Dat is duidelijk dat ik niet niet frimware van Apple kan gebruiken...

weet iemand of ik nu probleem loos de link voor de update kan gebruiken want momenteel heb ik geen Cydia op mijn Iphone... en dat is dan wel mijn wens...
pff had ik nog maar een oude nokia... hahahaha
  #6  
Oud 18-09-11, 16:53
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Martijn had er toch succes mee?

(en ik was deze vergeten; voor het eerst dat custom firmware mogelijk niet nodig is)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error code (1) Sharkey79 Jailbreak apps en thema's 0 17-08-10 16:05
iPhone: Error code 2??? gertjancommandeur Jailbreak 0 25-06-10 07:45
Windows: Error code 14 Srankie iTunes 6 02-06-09 23:09
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) deaapdaar Vodafone 0 11-03-09 12:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.