//

Windows Phone of iPhone?

Windows Phone of iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben aan het twijfelen over mijn nieuwe telefoon. Zal ik wachten op de iPhone 5? (volgens de geruchten niet echt vernieuwend) of zal ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-09-11, 11:19
Twigg Twigg is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar Twigg
Standaard Windows Phone of iPhone?

Ik ben aan het twijfelen over mijn nieuwe telefoon.
Zal ik wachten op de iPhone 5? (volgens de geruchten niet echt vernieuwend) of zal ik een Samsung, HTC, of Nokia kopen met Windows Phone 7?
op wphome.nl zeggen ze dat je voor Windows Phone moet gaan en niet voor iPhone. Maar de iPhone heeft weer meer apps.
Heeft iemand ervaring met deze twee besturingssystemen? Zoja, wat zou jij aanbevelen?

BVD!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-11, 11:44
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twigg Bekijk bericht
...op wphome.nl zeggen ze dat je voor Windows Phone moet gaan...
En ik heb zo'n vermoeden dat wij hier op iPc precies het omgekeerde gaan zeggen. Ga eens naar een KPN business centre. Daar schijnen de demo's echte toestellen te zijn (en niet van die domme dummy's) dan kun je zelf een oordeel vellen.

Dergelijk advies kan niemand je eigenlijk geven. Ik weet nl. niet wat jij precies belangrijker vindt. Voor mij persoonlijk boeit het niet hoeveel Mhz processor en hoeveel geheugen mijn toestel heeft, als 'ie maar lekker werkt. De software vind ik veel belangrijker. Plus hoe de telefoon eruit ziet.

Objectief kan ik denk ik wel zeggen dat de iPhone 4 er iig degelijk uitziet en degelijk gemaakt is. Ik heb hem nu ruim een jaar, en als ik het beschermfolie (bodyguardz) eraf trek, is 'ie weer als nieuw uit de doos. Dat kan ik van de paar maanden oude HTC van mijn broertje niet zeggen. Die heeft al flinke slijtage plekken, omdat de camera uitsteekt, en de behuizing van plastic is. Batterijklepje sluit niet meer mooi aan, uitstekende knoppen zijn versleten, etc. en veel randen en naden waar stof en smurrie in gaat zitten.
  #3  
Oud 20-09-11, 21:19
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

ligt helemaal aan jezelf wat je wil doen met de telefoon.
Ik heb zelf 2 jaar een HTC Touch Pro2 gehad met windows mobile en al die tijd gewacht op beloofde software, apps, die er nooit gekomen zijn.
Kijk naar wat de telefoon kan en wat je nu ervoor kunt krijgen, en maak aan de hand daarvan je keuze. De ervaring heeft mij geleerd dat Windows Phone vanalles beloofd, maar niks nakomt. Eerst wachten op 6.5, daarna was het wachten op 7 en dan zou alles komen.....ik moet het eerst nog zien.
Ik ben geen Apple freak, maar de IPhone doet gewoon wat ik ervan verwacht op een simpele manier en het is nog een degelijk toestel ook.
En vergelijk vooral in dezelfde prijsklasse, een telefoon van van 500 Euro is echt niet hetzelfde als een van 700......
  #4  
Oud 20-09-11, 21:23
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Ik ben niet onbevooroordeeld, maar kan wel zeggen dat mijn windows-loving-familie zo zoetjes aan het overstappen is naar android en apple telefoons.

Ik heb een Samsung Ace bekeken en een HTC Desire en dat zijn mooie toestelletjes die met FW 2.33 erg vlot lopen...

Maar Iphone is natuurlijk het summum
  #5  
Oud 20-09-11, 21:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twigg Bekijk bericht
Ik ben aan het twijfelen over mijn nieuwe telefoon.
Zal ik wachten op de iPhone 5? (volgens de geruchten niet echt vernieuwend) of zal ik een Samsung, HTC, of Nokia kopen met Windows Phone 7?
op wphome.nl zeggen ze dat je voor Windows Phone moet gaan en niet voor iPhone. Maar de iPhone heeft weer meer apps.
Heeft iemand ervaring met deze twee besturingssystemen? Zoja, wat zou jij aanbevelen?

BVD!
En dat kom je vragen op een iphone forum?

Soit; ik heb overlaatst een galaxy s2 gekocht en na 1dag terug verkocht, android is gewoon mijn ding niet, te weinig apps naar mijn zin en echt niet mooi afgewerkt die market store, onoverzichtelijk enz....
En belangrijkste van allemaale iphone is o zoveel eenvoudiger en gebruiksvriendelijker, gebruiksgemak veel beter dan android toestellen of andere toestellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:51.