iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Beller hoort mij niet maar ik hem wel... alles geprobeerd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/99361-beller-hoort-niet-maar-alles-geprobeerd.html)

Ruud V 21-09-11 19:24

Beller hoort mij niet maar ik hem wel... alles geprobeerd
 
Sinds een kleine week heb ik problemen met de iphone 4, die ik een jaar geleden heb gekocht in Antwerpen, was toen nog niet verkrijgbaar in Ned.
Maar sinds een dag of 2,3 hoort niemand mij meer als ik een telefoon gesprek begin of aanneem.. heb al hersteld via itunes en een reset uitgevoerd. De dictafoon en video doet het gewoon.. gister kon ik nog wel met de headset bellen maar sinds vandaag ook al niet meer. In diverse forums wordt er over een hard/software probleem gepraat...

- hardware zou kunnen maar ook weer niet omdat dictafoon Wél werkt. dus mic doet het.

-software kan maar zou na herstel dan toch weer gewoon moeten doen.

bij de iphoneservice website staat dat dit een software probleem is... maar kan nergens vinden wat??

Heeft nog iemand dit probleem of weet diegene wat ik kan doen?

Greetzzz Ruud

manu1946 23-09-11 19:19

Ook 't zelfde probleem, reset zonder verbetering, is zeker een software probleem, alleen de phone en de video functie geen geluid , music luisteren zonder probleem, dictafoon is ok, youtube is ok....wat ik kan doen?

iQuincy 23-09-11 23:22

Mijn vriendin heeft hier ook last van met haar iPhone 4. Dit is een software probleem maar ik heb nog geen oplossing hiervoor gevonden. Als iemand dat heeft hoor ik dat graag!

Goewie 24-09-11 09:31

Heb ik ook gehad.

Heb 'm toen weggebracht.
Kreeg een gloednieuwe omdat dit een bekend hardwarefoutje is.

Krijg je zonder reparatie niet verholpen.

diniske 28-12-11 15:44

Heb sinds kot hetzelfde probleem: reuze irritant.
Naar mijn gevoeld is het sinds de laatste firmware update.
Wat mij opvalt is dat als het gebeurt, ik minder dan 50 mb vrije ram over heb.
Dit opschonen met 'system' en hij doet het weer even.
Pleit zeker voor software probleem denk ik...

lcmaas 21-05-12 21:55

Heb sinds kort ook dit probleem. Vreemd is wel dat als iphone is aangesloten op carkit (blue tooth) deze wel normaal reageert (ZE HOREN ME!!!). Voor de rest van alles geprobeerd (resets, etc.), maar niets helpt. Iemand een oplossing of is het inderdaad een hardware storing?

Congierge 21-05-12 22:14

Ik heb het ook. Hij doet het onregelmatig niet. En dan als ik even uit en aan zet doet hij het weer. Soms als ik dit probleem heb doe ik even siri aan en dan gaat die blauwe balk ook niet meer omhoog in de mic plaatje van siri. Youtue werkt, muziek werkt. Als ik terug naar tmobile ga, kunnen ze dit zien????? want hij doet het onregelmatig niet... Vrij irritant

Rollingstone 09-02-13 19:27

Sorry om een post van lang geleden te bumpen, maar deze komt vrij hoog in Google als ik op het probleem 'beller hoort mij niet' zoek en ik heb de oplossing gevonden.

Bij mijn iPhone 4 blijkt het de IC audiochip te zijn geweest. Zie dit Youtube item:
Fixing the audio IC problem in iPhone 4 - The Computer Room Nottingham - YouTube

En ik heb de handleiding van iFixIt.com gevolgd om de iPhone te ontmantelen. Kostte tweeeneenhalf uur, maar toen deed hij het weer als vanouds! Alleen doen als je toch al geen garantie meer hebt...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.