//

Iphone backup (4.3.5) wordt niet meer teruggezet..

Iphone backup (4.3.5) wordt niet meer teruggezet.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje.. Ik heb voordat ik mijn iphone 4 ter reparatie een reservekopie gemaakt in Itunes. Deze staat ook netjes in Itunes. Nu heb ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-11, 21:17
msmit85 msmit85 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard Iphone backup (4.3.5) wordt niet meer teruggezet..

Vraagje..
Ik heb voordat ik mijn iphone 4 ter reparatie een reservekopie gemaakt in Itunes. Deze staat ook netjes in Itunes.

Nu heb ik een nieuwe iphone gekregen en ik krijg de backup er niet terug op. Hij laadt het tot op het laatst,tot hij opnieuw op moet starten.
Eenmaal weer aan geeft hij aan het welbekende balkje aan,en in ene gaat het itunes(kabel) afbeelding er door heen. Itunes geeft dan aan dat hij de iphone verder niet meer kan aanmelden.

Als ik de iphone dan weer aanzet,dan komt hij in de telefoon.
Alleen blijft het scherm zwart,en zie ik wel de standaard applicaties.
Foto's zijn overgezet,alleen kan ik niet zien, verder staat er niks op,dus de backup is niet goed teruggezet.

Via via heb ik een programmaatje gevonden(lang leve google) en dan zou je via dat programaatje je contacten (want dat vind ik het belangrijkst) via een excel bestand kunnen lezen, maar ook dat werkt niet..

Nu heb ik geen enkel idee hoe ik op een andere manier aan mn contacten kan komen..

Iemand enig idee?>?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-11, 22:05
Jupsin's schermafbeelding
Jupsin Jupsin is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 75
Standaard

Zit op je nieuwe iPhone dezelfde firmware als waar de back-up van is gemaakt - oftewel, beide 4.3.5?
__________________
Werkstation: iMac 27" || 3,2GHz i3 || 12GB Werkgeheugen
Telefoon: iPhone 4 zwart 32GB || iPhone 3G zwart 16GB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iphone 3g wordt niet meer herkend pgorel iTunes 3 27-10-10 15:42
Windows: iPhone wordt niet meer gevonden Thomas14 iTunes 5 08-09-10 14:43
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.