//

Mobile Me Geen locatie beschikbaar

Mobile Me Geen locatie beschikbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mede Forum genoten, Ik heb een Iphone 3gs (jailbreak) en Ipad 2 16GB Wi-Fi (geen jailbreak :-( ) Beiden op versie 4.3.5 Ik heb via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-11, 11:48
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard Mobile Me Geen locatie beschikbaar

Mede Forum genoten,
Ik heb een Iphone 3gs (jailbreak) en Ipad 2 16GB Wi-Fi (geen jailbreak :-( )
Beiden op versie 4.3.5

Ik heb via mijn Ipad met succes mobile.me account aangemaakt. Na installatie op de Ipa2 via een PC de site m o bi le .me geprobeerd en "toppiiiee" de Ipad staat wordt op de kaart weergegeven Super dus.

Nu voeg ik op de Iphone via het menu Instellingen>mail,contact>Voeg account toe etc ook een Mobile me account toe.

Nu check ik dat weer op de site via mijn pc. Komt de Ipad weer uit. De Iphone wordt links wel weergegeven en ik kan ook een bericht versturen welke direct op de iphone wordt weergegeven maar.... er komt te staan : geen locatie beschikbaar"? Hoe kan dat nu?

Heb Locatievoorziening op de Iphone aan staan en ook de date...

Iemand een idee kon op het forum hierover niets vinden...

NB. Gister voor mijn vader zijn Ipad23 geinstalleerd en die heeft het zelfde probleem....

Laatst gewijzigd door hansIphone3g; 23-09-11 om 12:38.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-11, 12:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansIphone3g Bekijk bericht

Ik heb via mijn Ipad met succes mobile.me account aangemaakt. Na installatie op de Ipa2 via een PC .ME Premium Domains geprobeerd en "toppiiiee" de Ipad staat wordt op de kaart weergegeven Super dus.
Ik weet niet wat je daar aangemaakt hebt, maar één ding is zeker een Mobile Me account is het niet
  #3  
Oud 23-09-11, 12:38
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik weet niet wat je daar aangemaakt hebt, maar één ding is zeker een Mobile Me account is het niet
?? Als ik het goed begrijp moet je toch op elke IO device via instellingen, mail account agenda onder Account een MobileMe account aanmaken. Registratie via je Apple ID. Dan staat er (eventueel naast je emailaccounts) oiok een MobileMe (zoek mijn Ipad) account...

Althans zo heb ik dat begrepen en zo doet het het wel voor de IPad. Op de Iphone het zeflde gedaan maar daar werkt het niet...

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:59.