//

iPhone 3G blijft hangen bij lege-batterij logo

iPhone 3G blijft hangen bij lege-batterij logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb een iPhone 3G 16GB. Een tijdje geleden heb ik een bericht gepost dat mijn iPhone 's avonds werkte, ik deed hem aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-11, 14:57
christclijsen christclijsen is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Veldhoven
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar christclijsen
Angry iPhone 3G blijft hangen bij lege-batterij logo

Hi,

Ik heb een iPhone 3G 16GB. Een tijdje geleden heb ik een bericht gepost dat mijn iPhone 's avonds werkte, ik deed hem aan de oplader en 's ochtends deed hij het niet meer. Toen ging hij in de loop van de dag weer werken, maar na een maandje ongeveer deed hij weer precies hetzelfde. Dat is nu een paar maanden geleden.

Toen bleek dat hij echt niet meer aan ging, heb ik me daarbij neergelegd en een oude Nokia in gebruik genomen. Toen zei een vriend van me dat ik mijn iPhone maar weer eens aan de lader moest leggen, misschien was de accu nu wel helemaal 100% leeg en zou hij weer aan gaan. Dit heb ik geprobeerd, ik werd dan ook helemaal blij toen ik ineens het logo'tje zag dat de batterij helemaal leeg was (het duurde ongeveer een half uur voordat dit logo kwam). Daarna heeft hij nog een paar dagen, misschien zelfs een week, aan de oplader gelegen, maar hij ging niet verder dan dat logo. De accu zou nu toch wel vol moeten zijn, lijkt me.

Nu is mijn vraag, of iemand dit ook ooit heeft meegemaakt en weet hoe ik dit op kan lossen? Het lijkt me nl iets softwarematigs, want de accu heeft het altijd goed gedaan.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Gr Christ
__________________
Gr Christ Clijsen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone, lege batterij, logo, opstarten, start niet op



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 2G Blijft bij apple logo hangen freekz iPhone algemeen 2 29-03-10 16:07
Iphone blijft hangen bij Apple logo Larsvanegmond Archief 1 24-11-09 19:40
iPhone blijft hangen bij apple logo! sneezy1991 iPhone algemeen 0 23-08-08 07:50
iPhone blijft hangen bij apple logo edward007 Unlock [archief] 8 30-11-07 19:26
iphone blijft hangen bij het logo mrgoolie Unlock [archief] 11 28-11-07 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.