iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   3x "Uw account is uitgeschakeld" in 2 maanden tijd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/99484-3x-uw-account-uitgeschakeld-2-maanden-tijd.html)

pong38 25-09-11 18:40

3x "Uw account is uitgeschakeld" in 2 maanden tijd
 
Hopelijke kunnen jullie mij met het volgende helpen.

Ik heb zojuist bij het installeren van een aanbevolen app hier op de site wederom
de melding gekregen dat mijn account (Apple ID) om veiligheidsredenen is uitgeschakeld.

Dit is nu al de 3e keer in 2 maanden dat ik deze melding onterecht krijg.
De enige die apps vanaf de pc met iTunes of via de app store op de iphone ben uiteraard ik en ik heb ook nog nooit een password laten verlopen of verkeerd ingevoerd.

De reset instructie ken ik ondertussen wel. Ik wil alleen graag (proberen te) begrijpen waarom nu bij de installatie van een app via de iphone wederom m'n account gelocked is.

mail.eve 25-09-11 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pong38 (Bericht 708045)
Hopelijke kunnen jullie mij met het volgende helpen.

Ik heb zojuist bij het installeren van een aanbevolen app hier op de site wederom
de melding gekregen dat mijn account (Apple ID) om veiligheidsredenen is uitgeschakeld.

Dit is nu al de 3e keer in 2 maanden dat ik deze melding onterecht krijg.
De enige die apps vanaf de pc met iTunes of via de app store op de iphone ben uiteraard ik en ik heb ook nog nooit een password laten verlopen of verkeerd ingevoerd.

De reset instructie ken ik ondertussen wel. Ik wil alleen graag (proberen te) begrijpen waarom nu bij de installatie van een app via de iphone wederom m'n account gelocked is.

Hoeveel vragen heb je al aan apple gesteld? En wat waren de antwoorden?

pong38 25-09-11 20:24

Als het 2x gebeurd valt het me wel op maar ga ik niet meteen bij Apple aan de bel trekken.

En als ik de vragen al gesteld en antwoorden gekregen had dan had ik zeer waarschijnlijk geen beroep op het forum hoeven te doen ;-)

mail.eve 25-09-11 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pong38 (Bericht 708060)
Als het 2x gebeurd valt het me wel op maar ga ik niet meteen bij Apple aan de bel trekken.

En als ik de vragen al gesteld en antwoorden gekregen had dan had ik zeer waarschijnlijk geen beroep op het forum hoeven te doen ;-)

Lekker gemakkelijk, de bron ligt toch echt bij Apple! En tja als het toch niet zo'n probleem is om gelijk aan de bel te trekken, dan weet je waarschijnlijk ook wel waarom het gebeurd!?

pong38 25-09-11 20:36

Ik geloof dat ik jouw antwoorden maar even oversla, hoe goed je het ook bedoeld LOL

mail.eve 26-09-11 05:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pong38 (Bericht 708065)
Ik geloof dat ik jouw antwoorden maar even oversla, hoe goed je het ook bedoeld LOL

Gezien jouw antwoord kan ik wel concluderen dat je gewoon lui bent! Lekker achterover hangen, en wie weet komt er wel iemand met het passende antwoordje over mijn account :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.