//

3x "Uw account is uitgeschakeld" in 2 maanden tijd

3x "Uw account is uitgeschakeld" in 2 maanden tijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijke kunnen jullie mij met het volgende helpen. Ik heb zojuist bij het installeren van een aanbevolen app hier op de site wederom de melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-11, 19:40
pong38 pong38 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 29
Standaard 3x "Uw account is uitgeschakeld" in 2 maanden tijd

Hopelijke kunnen jullie mij met het volgende helpen.

Ik heb zojuist bij het installeren van een aanbevolen app hier op de site wederom
de melding gekregen dat mijn account (Apple ID) om veiligheidsredenen is uitgeschakeld.

Dit is nu al de 3e keer in 2 maanden dat ik deze melding onterecht krijg.
De enige die apps vanaf de pc met iTunes of via de app store op de iphone ben uiteraard ik en ik heb ook nog nooit een password laten verlopen of verkeerd ingevoerd.

De reset instructie ken ik ondertussen wel. Ik wil alleen graag (proberen te) begrijpen waarom nu bij de installatie van een app via de iphone wederom m'n account gelocked is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-11, 21:20
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pong38 Bekijk bericht
Hopelijke kunnen jullie mij met het volgende helpen.

Ik heb zojuist bij het installeren van een aanbevolen app hier op de site wederom
de melding gekregen dat mijn account (Apple ID) om veiligheidsredenen is uitgeschakeld.

Dit is nu al de 3e keer in 2 maanden dat ik deze melding onterecht krijg.
De enige die apps vanaf de pc met iTunes of via de app store op de iphone ben uiteraard ik en ik heb ook nog nooit een password laten verlopen of verkeerd ingevoerd.

De reset instructie ken ik ondertussen wel. Ik wil alleen graag (proberen te) begrijpen waarom nu bij de installatie van een app via de iphone wederom m'n account gelocked is.
Hoeveel vragen heb je al aan apple gesteld? En wat waren de antwoorden?
  #3  
Oud 25-09-11, 21:24
pong38 pong38 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 29
Standaard

Als het 2x gebeurd valt het me wel op maar ga ik niet meteen bij Apple aan de bel trekken.

En als ik de vragen al gesteld en antwoorden gekregen had dan had ik zeer waarschijnlijk geen beroep op het forum hoeven te doen ;-)
  #4  
Oud 25-09-11, 21:32
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pong38 Bekijk bericht
Als het 2x gebeurd valt het me wel op maar ga ik niet meteen bij Apple aan de bel trekken.

En als ik de vragen al gesteld en antwoorden gekregen had dan had ik zeer waarschijnlijk geen beroep op het forum hoeven te doen ;-)
Lekker gemakkelijk, de bron ligt toch echt bij Apple! En tja als het toch niet zo'n probleem is om gelijk aan de bel te trekken, dan weet je waarschijnlijk ook wel waarom het gebeurd!?
  #5  
Oud 25-09-11, 21:36
pong38 pong38 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 29
Standaard

Ik geloof dat ik jouw antwoorden maar even oversla, hoe goed je het ook bedoeld LOL
  #6  
Oud 26-09-11, 06:50
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pong38 Bekijk bericht
Ik geloof dat ik jouw antwoorden maar even oversla, hoe goed je het ook bedoeld LOL
Gezien jouw antwoord kan ik wel concluderen dat je gewoon lui bent! Lekker achterover hangen, en wie weet komt er wel iemand met het passende antwoordje over mijn account
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes account "dit apple id is niet beschikbaar" myirtici iTunes 1 25-10-10 19:49
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer Renzo4000 iPhone algemeen 0 09-07-09 14:47
"u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is" yazzdian Archief 6 19-06-09 11:03
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.