iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Probleem iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/99516-probleem-iphone-4-a.html)

Richard_AFC 26-09-11 22:52

Probleem iPhone 4
 
Hallo,

De telefoon van me zus is om een onbekende reden gecrasht. Nu blijft de iPhone steeds in recovery zitten en als ik het probeer te restoren dan stop ie bij 80% ongeveer en geeft hij na een tijdje error 9 aan.

Heb error 20 en 3197 ook gehad, dit bij andere opties.

Dit heb ik geprobeerd:

DFU-mode en restore
Recovery mode en restore
Bovenstaande met 3 verschillende softwares (inc een custom)
Tool iRecovery die hem wel vond maar vervolgens niks oploste

Iemand een oplossing?

wouter1981 26-09-11 23:10

Probeer je te herstellen naar een officiële firmware? Gewoon iOS 4.3.5?

Kijk hier eens voor mogelijke oplossingen voor de errors die je krijgt: iOS: Resolving update and restore alert messages

Richard_AFC 26-09-11 23:12

Jazeker.. via de 'Herstel' knop en via de SHIFT-Herstel optie.

In de hosts heb ik net ook wat veranderd, maar nog blijft hij hangen op ong 80% om vervolgens na 5 minuten error 9 te geven.

De prioriteit ligt dus ook bij het oplossen van error 9 denk ik.
Op internet lees ik er meer over, maar bij de meeste lost het zich dan op door RecBoot te gebruiken. Bij mij raakt de iPhone dan gewoon weer in de loop erna.

Richard_AFC 27-09-11 10:00

Dit zegt iRecovery
Misschien kunnen jullie hier nog wat mee?

http://i54.tinypic.com/50gl1e.png

wouter1981 27-09-11 14:45

Error 9: deze fout treedt op wanneer het apparaat onverwacht wordt losgekoppeld van de USB-bus en de communicatie wordt verbroken. Dit kan voorvallen wanneer het apparaat handmatig wordt losgekoppeld tijdens het herstelproces. Dit probleem kan worden opgelost door het probleem zo mogelijk te beperken tot de USB-aansluiting. Hierbij gebruikt u een andere USB-dock-aansluitkabel, probeert u een andere USB-poort, voert u een herstel op een andere computer uit, of lost u conflicten met beveiligingssoftware van andere fabrikanten op.


Het probleem zit waarschijnlijk in de aansluiting (kabel, USB connector)

Richard_AFC 27-09-11 14:49

Had ik inderdaad gelezen, maar heb drie verschillende kabeltjes geprobeerd, in elk mogelijke usb poort zowat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:26.