//

Contacten foetsie

Contacten foetsie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag lieve mensen , Ik wil eerst even zeggen dat ik heb gezocht naar de oplossing van dit probleem maar het niet heb kunnen vinden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-09-11, 11:53
Milanello Milanello is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 21
Standaard Contacten foetsie

Dag lieve mensen ,

Ik wil eerst even zeggen dat ik heb gezocht naar de oplossing van dit probleem maar het niet heb kunnen vinden .

Ik kwam er net achter dat al mijn contactpersonen in mijn iPhone 4 foetsie zijn. Vreemd, want ik heb niks gedaan. Niet gesyncht, geen sms'jes verstuurd, helemaal niks. Ik ging douchen, kwam terug, en weg waren mijn contacten.

Nu is dit even balen natuurlijk, maar ik begrijp ook dat het vrij makkelijk te herstellen is, aangezien al mijn contacten op mijn MBP staan. Omdat ik geen fouten wil maken, vraag ik jullie hoe ik moet syncen? Mijn grootste vrees is dat ik straks de iPhone4 aan de Mac hang, hij gaat syncen en alle data van mijn iPhone4 naar de Mac kopieert, en ik dus ook alles op de Mac kwijt ben.

Ik heb ook al geprobeerd alle sim-contacten te kopiëren naar de iPhone, via Instellingen>Mail, contacten en agenda>Importeer SIM-contacten, maar toen kwamen alleen de standaard contacten terug als 'voicemail', 'klantenservice', etc.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen !

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-11, 11:59
Chickpoint's schermafbeelding
Chickpoint Chickpoint is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 14
Standaard

Ik heb hier ook wel eens last van gehad, omdat ik dit erg lastig vond gebruik ik hier nu Google voor. Als je een google account hebt dan kun je via active sync ook je email en je agenda syncen. Je contacten worden dus van de google server gehaald en op je telefoon gezet, heb je nou geen internet verbinding dan blijven de contacten ook op je telefoon staan (pluspuntje dus)
  #3  
Oud 28-09-11, 12:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chickpoint Bekijk bericht
Als je een google account hebt dan kun je via active sync ook je email en je agenda syncen. J
Hoe werkt die ActiveSync op een Mac met OS X?
  #4  
Oud 28-09-11, 22:52
Chickpoint's schermafbeelding
Chickpoint Chickpoint is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 14
Standaard

Op Mac zal het waarschijnlijk niet werken omdat het puur bedoeld is voor mobiele apparaten zoals de iPhone en iPad (toendertijd was dat in ieder geval)

Hier heb je een link naar de service van google. Ik denk dat, dat iets betrouwbaardere informatie geeft als iets wat ik in een ver verleden gedaan heb.

Google Sync for your phone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Installer foetsie yellowpirates Archief 11 27-10-10 13:40
Gedownloade ringtones zijn foetsie! Wessie31 Ringtones en Wallpapers 4 11-12-09 22:24
Itunes 3.1 ringtones Foetsie... MKU Ringtones en Wallpapers 1 12-09-09 13:39
installer foetsie janvs Archief 3 02-05-08 22:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.