iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Groupon & Phonehouse (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/99578-groupon-and-phonehouse.html)

Mysteriousgirl_ 28-09-11 16:54

Groupon & Phonehouse
 
Hey Peeps

Er is momenteel een aanbieding (alleen vandaag) op groupon voor een kadobon voor de phonehouse.

Bij het afsluiten of het verlengen van je abbo bij de phonehouse krijg je 100 euro korting. De bon die je moet kopen is 20 euro.

Dit is dus een goede aanbieding voor iedereen die straks over wil naar de nieuwe iphone 5 en geen achterlijk hoog bedrag wil betalen voor het toestel :)

The Phone House: bespaar 84%


Groetjes! :)

kenotte 28-09-11 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 708550)
Hey Peeps

Er is momenteel een aanbieding (alleen vandaag) op groupon voor een kadobon voor de phonehouse.

Bij het afsluiten of het verlengen van je abbo bij de phonehouse krijg je 100 euro korting. De bon die je moet kopen is 20 euro.

Dit is dus een goede aanbieding voor iedereen die straks over wil naar de nieuwe iphone 5 en geen achterlijk hoog bedrag wil betalen voor het toestel :)

The Phone House: bespaar 84%


Groetjes! :)

heb er ook 2 twee gescoord :d:d

Hiwoan3 28-09-11 21:41

Bedankt voor de tip, heb er ook eentje.

Amien 29-09-11 22:17

Heb er ook eentje genomen. Was alleen wel van om de iPhone los te kopen ipv verlengen. Dit ivm verkies van onbeperkt internet. Zit dus nog in dubio!

XIII 29-09-11 22:30

Omdat de Groupon actie alweer voorbij is kan hier een slotje op.

Succes met de aankoop van de nieuwe iPhone straks!

XIII 30-09-11 19:18

Agaron meldt per PM dat de actie is verlengd, dus het topic gaat weer (even) open...

Agaron 30-09-11 19:47

Heb deze bon ook aangeschaft, mooie actie! komt goed uit voor de nieuwe iPhone binnenkort :)

marcellie 30-09-11 20:20

Dus als ik het goed begrijp werkt het zo?

Ik heb nu een iPhone 3GS met t-mobile ooit afgesloten bij de t-mobile shop. Als ik dalijk over wil stappen naar de Iphone 4 of 5 dan krijg ik €100 korting bij inlevering van de bon. Als ik maar m'n huidge abonnement verleng bij the phone house of m'n huidige abonnement verander in een nieuwe abonnement bij the phone house?

Alvast bedankt

Agaron 30-09-11 20:29

@marcellie

Je verhaal klopt, behalve op één puntje, je krijgt niet 100 euro korting maar 120 bij inleveren van de bon :)
Je betaald 19 euro voor de waardebon, korting komt dus op 101 euro.

marcellie 30-09-11 20:33

Mooie actie dus! Ja oke 120 maar je betaalt er daarvan zelf 20

De abonnementen zijn toch overal dezelfde prijs of je de iPhone nou bij the phonehouse haalt of bij de t-mobile winkel? Ook het bedrag wat je moet bijbetalen voor een iPhone i.c.m. een abonnement is bij elke winkel gelijk toch of niet?

Het enige 'nadeel' is dus dat je naar de Phonehouse moet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.