//

Er is niet veel in te stellen in Ifoon 4 zonder jailbreaken

Er is niet veel in te stellen in Ifoon 4 zonder jailbreaken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Net nieuw als Iphone 4 gebruiker en eigenlijk heb ik er spijt van heeeeeeeeel duur en weinig inhoud om in te stellen zonder veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-11, 18:20
Chatsurfer44 Chatsurfer44 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Er is niet veel in te stellen in Ifoon 4 zonder jailbreaken

Hoi Net nieuw als Iphone 4 gebruiker en eigenlijk heb ik er spijt van heeeeeeeeel duur en weinig inhoud om in te stellen zonder veel kennis en knutselen. Laat ik maar eens ff mopperen als oude HTC gebruiker die leveren in het toestel veel meer zonder al dat geknutsel. Met Jailbreaken e.d. Daar zit alles gewoon in opties zonder al teveel gewinkel en studies.
Sms is zonder pop ups in te stellen beltonen veel meer opties en minder bewerkelijk. Zoals mailtoon meldingen etc.

Het ziet er mooi uit Mr Apple en de naam doet ook wat maar voor mij is dit de laatste.

Dat Microsoft gehaaide centen rovers waren dat wist ik maar Apple kan er nog veel meer van.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-11, 18:29
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik snap niet wat je er nou mee probeert te zeggen? iOS staat er om bekend dat het clean is, en op en top werkt gelijk al als je je iPhone uit de doos haalt! Ik zou niet weten wat je ook in zou willen stellen, een iPhone werkt van zichzelf al perfect!
  #3  
Oud 02-10-11, 18:44
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

fijn te horen dat je zo content ermee ben, heb je niet eerst met de iphone van een ander gespeeld? apple staat hier bekend om, wat zou je dan in willen stellen? en waarom ben je overgestapt?
__________________
Bla bla bla...
  #4  
Oud 02-10-11, 18:44
Chatsurfer44 Chatsurfer44 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik zeg ook niet dat de I phone niet goed werkt ik zeg dat er bij niets aan in te stellen is kan jij het geluid van mailmeldingen veranderen ergens in opties behalve de standaard geluidjes. Of die irritante melding op het scherm als er een sms is zodat heel de wereld kan zien dat er smssen binnen komen en van wie Ja de voorvertoning kan uit maar dan komen er nog pop ups tussendoor als je wat aan het doen bent. Met de afzender etc.Ik weet dat dit veranderd kan worden met Bite sms maar die hebben ze nu net niet ij de apple store en daarvoor moet je dus jalbreaken om Cydia er op te zetten
De thema s van de schermen kan je ook niet veranderen ja een wallpaper dat snap en zie ik ook wel maar niet de thema´s wat er te veranderen is dat kan ik zelf ook wel zien maar er zit veel te weinig optie mogelijkheden in voor zon duur toestel zonder al te ingewikkelde toeren van jailbreaks die bij lagere firmware versies alleen werken.
  #5  
Oud 02-10-11, 18:45
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

HTC levert inderdaad meer mee, maar of je daar nou zo blij mee moet zijn?

HTC Android phones leak personal data to any app with Internet permissions

(en ja, Apple heeft - op kleinere schaal - ook zoiets gehad met locatiedata)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #6  
Oud 02-10-11, 18:47
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

tsja, wat ik een voordeel vind t.o.v. een htc of bb is dat ze altijd soepel werken en doen wat je vraagt. mijn vrouw heeft via dr werk diverse htc's en nu een bb gehad, maar man man man wat een ondingen, zal best wel wennen na verloop van tijd, maar gebruiksvriendelijk is anders.
  #7  
Oud 03-10-11, 16:29
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Tja om ook nog even in te haken op deze discussie....
Apple werkt altijd feilloos dat is zeker een punt in tegenstelling tot de hierboven genoemde telefoons die ik ook wel eens heb gehad of onder ogen heb gekregen.
Steeds weer merk ik ook dat mensen die toch niet voor apple kiezen hier achteraf toch spijt van hebben omdat ze mijn iphone gezien hebben en alles hierop gewoon vlekkeloos loopt.

Maar goed dat is nu al vaker gezegd, even over de instelmogelijkheden:
Tja apple houdt alles graag onder controle en kiest soms voor moeilijke oplossingen en instelmogelijkheden daar ben ik het dan wel mee eens maar wat staat een jailbreak in de weg, tegenwoordig is het zo simpel dat er eigenlijk niets meer fout kan gaan en daarna kun je wel instellen wat je wil en hoe je het wil.
Kortom als je je nu nog stoort aan je iphone jailbreak hem dan gewoon eens en kijk of dat je beter bevalt, je kan altijd weer terug naar de originele instellingen......
  #8  
Oud 03-10-11, 16:54
ITR1649 ITR1649 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 17
Standaard

Ik ben het wel met hem eens. Ik heb beroepsmatig een Nokia E72 en prive een iPhone 4 (hiervoor een Blackberry Bold). Ik snap ook niet altijd waarom er zo weinig in te stellen is op de iPhone zelfs vergeleken met de E72. Op de BB kon je echt alles aanpassen.

Een simpel MP3 bestand als beltoon instellen bijvoorbeeld is niet mogelijk. Ik kom er als ICT'er wel uit maar veel van mijn vrienden dus niet. Ik vind het emailtoontje niet handig, niet aan te passen. SMS toon, niet aan te passen...
  #9  
Oud 03-10-11, 17:09
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Aan de topicstarter, Blijkbaar heb je dan voordien niet echt rondgekeken wat het toestel kan en niet kan. Beetje dom noem ik dat. Zeker als je er een smak geld naartoe brengt.
Of al die dingen die je opnoemt nu belangrijk zijn of niet laat ik aan jezelf over maar jij hebt ongedwongen de keuze gemaakt dacht ik zo.

Verkopen en een HTCtje halen he
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #10  
Oud 03-10-11, 17:10
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Vreemd dat de meeste struikelen over geluidjes.

Een beltoon kan je in een paar seconden met iTunes op je iPhone toveren.
SMS, mail, verzonden mail, al die dingen kan je in iOS5 personaliseren.





Maar ik dacht dat je dat bij 4.3.x ook al kon ...
  #11  
Oud 03-10-11, 17:26
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Maar ik dacht dat je dat bij 4.3.x ook al kon...
Ik kan op 4.3.5 de Beltoon en SMS-toon "vrij" kiezen, maar alle andere opties zijn slechts aan/uit (dus een standaardgeluid).
  #12  
Oud 03-10-11, 18:08
casz1001 casz1001 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 38
Standaard

Waarom zou je een iphone kopen? Omdat ie het altijd doet! Ikzelf heb alleen een ipod touch, maar als de iphone 5 uit is ga ik aan de iphone. Van mensen met een blackberry hoor je alleen maar dat ie steeds opnieuw op moet starten, korte batterij duur, ping werkt weer niet enz. Ik zou m gewoon ff jailbreaken en kijken hoe hij dan bevalt. Het gaat tegenwoordig heel erg makkelijk. De iphone werkt ook gewoon heel soepel en is voor mijn gevoel gewoon de beste smartphone
  #13  
Oud 03-10-11, 18:42
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Dat Microsoft gehaaide centen rovers waren dat wist ik maar Apple kan er nog veel meer van.
Ik snap deze zin niet helemaal in dit verband?

Waarom is Apple een centen-rover als ze je geen telefoon leveren met een besturingssysteem als van een oude dweil?

Als je ook maar vijf minuten een iPhone in je handen had gehad in een winkel, dan had je geweten wat de mogelijkheden waren (zo eenvoudig en helder is dat iOS namelijk).

Voor jou is het niet het OS waar je op had gehoopt.
Prima dat je liever iets anders wilt. De keus is vrij toch?

Dat is een beetje een domme beslissing geweest dus om een iPhone te kopen.
  #14  
Oud 04-10-11, 08:53
ITR1649 ITR1649 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door casz1001 Bekijk bericht
Waarom zou je een iphone kopen? Omdat ie het altijd doet! Ikzelf heb alleen een ipod touch, maar als de iphone 5 uit is ga ik aan de iphone. Van mensen met een blackberry hoor je alleen maar dat ie steeds opnieuw op moet starten, korte batterij duur, ping werkt weer niet enz. Ik zou m gewoon ff jailbreaken en kijken hoe hij dan bevalt. Het gaat tegenwoordig heel erg makkelijk. De iphone werkt ook gewoon heel soepel en is voor mijn gevoel gewoon de beste smartphone
Ik heb twee jaar een BB gehad, de batterijduur was stukken beter dan van een iPhone (niet raar gezien het scherm van een iPhone maar toch), ping is wat ik het meest mis van mijn BB. Functioneert altijd en het is stukken beter dan whatsapp. De iPhone is een leuk toestel maar zeker niet zaligmakend.

Ik snap dat ik op een iPhone forum zit maar laten we realistisch blijven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Ik kan op 4.3.5 de Beltoon en SMS-toon "vrij" kiezen, maar alle andere opties zijn slechts aan/uit (dus een standaardgeluid).
Ik kan in 4.3.5 ook de sms toon vrij kiezen maar wel alleen de standaardtonen die Apple op de telefoon heeft geplaatst. Kun jij zelf een mp3 bestand als sms toon kiezen?
  #15  
Oud 04-10-11, 10:21
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ITR1649 Bekijk bericht
Ik kan in 4.3.5 ook de sms toon vrij kiezen maar wel alleen de standaardtonen die Apple op de telefoon heeft geplaatst. Kun jij zelf een mp3 bestand als sms toon kiezen?
Oh, dat heb ik nooit geprobeerd...

Alleen de ringtone heb ik ooit vervangen door mijn eigen voorkeur.
  #16  
Oud 04-10-11, 12:41
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Ik kan in 4.3.5 ook de sms toon vrij kiezen maar wel alleen de standaardtonen die Apple op de telefoon heeft geplaatst. Kun jij zelf een mp3 bestand als sms toon kiezen?
Als hij gejailbreakt is kan dit eventueel wel
  #17  
Oud 04-10-11, 12:54
ITR1649 ITR1649 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 17
Standaard

Dat begrijp ik maar ik heb 4.3.5 en daar vind ik het nog wat omslachtig. Even afwachten maar...
  #18  
Oud 05-10-11, 21:36
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Beltoon kun elke willekeurige mp3 kiezen. Sms alleen niet zonder jailbreak.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: 4.2.1 jailbreaken ZONDER usb (werkt namelijk niet) dvd7730 Jailbreak 5 23-04-11 12:50
Heel veel apps, veel starten niet meer op trevisnl Archief 4 22-05-09 21:39
Installer op Jailbreaked Ifoon wel/niet te gebruiken? Seingalt Jailbreak apps en thema's 1 20-12-07 23:59
iPhone kopen zonder extra veel kosten snoop Archief 23 20-11-07 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.