//

Verschil Iphone 3gs 8gb, 4 8gb & 4 16gb

Verschil Iphone 3gs 8gb, 4 8gb & 4 16gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden van dit forum, Ik vond jullie forum wel geschikt om er met een vraag terecht te kunnen, althans dat hoop ik. Ik ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-11, 22:37
Jelphone Jelphone is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Friesland
Berichten: 29
Question Verschil Iphone 3gs 8gb, 4 8gb & 4 16gb

Beste leden van dit forum,

Ik vond jullie forum wel geschikt om er met een vraag terecht te kunnen, althans dat hoop ik.

Ik ben van plan een iphone aan te schaffen zonder abonnement want deze loopt was over een jaar ofzo af. Dus.. ik zag dat je in de apple store NL een iphone 4 8gb voor 499 euro aan kan schaffen, een 3gs voor 350 euro en op andere webshops/winkels een iphone 4 16gb voor omstreeks 600 euro.
(gaan deze ook nog dalen na de komst van de iphone 4s, zoja kan ik dan beter niet wachten?!)

Is het verschil tussen iphone 4 8gb en 16gb te merken in evt. processor snelheden? - dat dus door minder geheugen ook de prestaties gedownsized zijn -
& mocht de 8gb versie langzamer zijn, hoeveel sneller of langzamer is deze dan weer t.o.v. een iphone 3gs?

Een 3gs is namelijk aanzienlijk goedkoper dan de iphone 4. Toch wil ik wel graag profiteren van een betere camera/snelle multitasking/goede mailfunctie/relatief snelle gps. Ik denk dat de iphone 4 dit beter aanbied dan een 3gs.., zover was ik tenminste.

Advies zou ik erg accepteren. Mocht er al een artikel hierover zijn, dan zou ik graag een verwijzing naar zien.

Hartelijk bedankt alvast,

Gr, Jelle
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-11, 23:23
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

8gb is niet langzamer. Alleen minder opslag.
Ik zou geen 3GS meer kopen. Te achterhaald en de 4 heeft flink wat voordelen.. Behalve het prijskaartje dan ;-)
  #3  
Oud 05-10-11, 23:40
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

En tja ik kan niet in je portomonnee kijken en weet ook niet wat je van plan bent om allemaal te doen met je iPhone maar 8gb is naar mijn idee wel wat aan de krappe kant zelf heb ik de 16 gb uitvoering en betrap mezelf er al op dat ook die al redelijk vol zit

Mocht je het geld hebben zou ik dus eerder kiezen voor de 16 gb
  #4  
Oud 06-10-11, 00:06
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

verschil tussen een 3gs en 4 qua prijs is toch best behoorlijk, ik ben opzoek naar een iphone voor mn vrouw en een 3gs voldoet prima voor haar.
__________________
Bla bla bla...
  #5  
Oud 06-10-11, 11:23
Jelphone Jelphone is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Friesland
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Bekijk bericht
En tja ik kan niet in je portomonnee kijken en weet ook niet wat je van plan bent om allemaal te doen met je iPhone maar 8gb is naar mijn idee wel wat aan de krappe kant zelf heb ik de 16 gb uitvoering en betrap mezelf er al op dat ook die al redelijk vol zit

Mocht je het geld hebben zou ik dus eerder kiezen voor de 16 gb
Ik heb een ipod met 8gb en die zit niet helemaal vol. Heel af en toe liep ik tegen ruimte tekort aan. Mijn portomonnee laat het ook toe om een Iphone 4s te kopen maar dat vind ik wat overdreven.. 750 euro (was het?!) voor een telefoon.

Het gaat er meer om dat tussen 8gb - 16gb 100 euro verschil zit. Wil ik voor 100 euro wat extra liedjes/apps/foto's? Is dat het wel waard?
  #6  
Oud 06-10-11, 11:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jelphone Bekijk bericht
Mijn portomonnee laat het ook toe om een Iphone 4s te kopen maar dat vind ik wat overdreven.. 750 euro (was het?!) voor een telefoon.
Denkfoutje

Het is 750,- EUR voor een supersnelle UNIX zakcomputer waar je bij gelegenheid ook mee kan telefoneren, plaatjes schieten en filmpjes maken in 1080p HD
  #7  
Oud 06-10-11, 14:51
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jelphone Bekijk bericht
Ik heb een ipod met 8gb en die zit niet helemaal vol. Heel af en toe liep ik tegen ruimte tekort aan. Mijn portomonnee laat het ook toe om een Iphone 4s te kopen maar dat vind ik wat overdreven.. 750 euro (was het?!) voor een telefoon.

Het gaat er meer om dat tussen 8gb - 16gb 100 euro verschil zit. Wil ik voor 100 euro wat extra liedjes/apps/foto's? Is dat het wel waard?

Tja dat is dus een keuze die je zelf zal moeten maken, persoonlijk zou ik het wel doen maar als je zelf al denkt aan 8gb genoeg te hebben zou ik die 100 wel in mijn zak houden, enige nadeel met Apple is dat je later niet meer geheugen bij kunt plaatsen en dat je je keuze dus weloverwogen moet maken.

Succes met de keuze!
  #8  
Oud 06-10-11, 15:10
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

In eerste instantie zou ik een 3GS kopen maar dat is omdat ik het uitelijk mooier vind, als je de 4 mooier vind dan zou ik zou voor een 4 8GB gaan, meer dan zat! Ik heb een 16GB 3G en heb nog 11GB vrij! Je kan hem wel helemaal volbouwen met apps etc maar daar gebruik je de helft toch niet van!
  #9  
Oud 06-10-11, 20:06
Jelphone Jelphone is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Friesland
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashingst Bekijk bericht
In eerste instantie zou ik een 3GS kopen maar dat is omdat ik het uitelijk mooier vind, als je de 4 mooier vind dan zou ik zou voor een 4 8GB gaan, meer dan zat! Ik heb een 16GB 3G en heb nog 11GB vrij! Je kan hem wel helemaal volbouwen met apps etc maar daar gebruik je de helft toch niet van!
Inderdaad, ik heb nu een ipod en ik heb nog steeds 2gb over. Ik heb 69 apps waar ik ongeveer 15-20 van gebruik

Iphone 4 vind ik wel wat strakker eigenlijk..

Ik ga waarschijnlijk voor de Iphone 4 8 of 16gb, ik denk de laatste, want op een ingewikkelde manier kan ik overstappen naar een andere telecom aanbieder en krijg ik gratis de iphone 4 16gb erbij, met mijn abbo van iets van 20 euro p/m . Ik kan jullie niet uitleggen hoe dat werkt, 't is wel weinig
Reageren

Labels
iphone 3gs, iphone 4, moeilijke keuze, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb Itoon iTunes 4 31-07-10 16:12
G3 8Gb & 16GB op 11 juli. Komt de 32Gb na de zomer? hchuijser Koopinformatie Nederland 10 20-08-08 00:00
8Gb vs. 16Gb mdewals Koopinformatie Nederland 3 02-04-08 00:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.