//

invisibleSHIELD van ZAGG

invisibleSHIELD van ZAGG discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind Invisbile Shield van ZAGG maar niks: - Veel te duur - Je krijgt maar 1 setje - Verzendkosten zijn belachelijk duur of het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 24-04-09, 19:48
Dutchskill Dutchskill is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 111
Standaard

Ik vind Invisbile Shield van ZAGG maar niks:
- Veel te duur
- Je krijgt maar 1 setje
- Verzendkosten zijn belachelijk duur of het duurt belachelijk lang
- Invisible Shield laat los in de hoekjes (rondingen)

Daarom heb ik de Invisble Shield gekocht van Bodyguardz! Heel erg tevreden En je krijgt 2 setjes, voor de zelfde prijs! Ook is verzenden gratis en laat hij niet los in de hoekjes
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 24-04-09, 22:10
EldertV EldertV is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 30
Standaard

Altijd leuk zoiets te lezen als je het net aangeschaft hebt. Not
Bestelling is niet te cancelen.
  #63  
Oud 10-05-09, 05:41
Smartie Smartie is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb de invisible shield nu een tijdje op m'n iphone maar werkt echt perfect...

@dutchskill:

te duur? je krijgt een levenslange bescherming voor je iphone, dan lijkt me 23,95 niet duur.. en dat je er maar 1 krijgt komt omdat hij er nooit meer af hoeft... die van bodyguardz eerst gehad.. die kraste wel uiteindelijk... misschien dat ze er daarom 2 geven

Hoekjes zitten bij mij prima, je moet even de tijd nemen maar als het zit is het echt de moeite waard! voor mij zeker geen bodyguardz meer..

ik heb mijn shield gekocht bij mobielbereikbaar.nl
  #64  
Oud 10-05-09, 10:58
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik heb bij mij de hoekjes eraf gehaald voordat ik hem op me iphone deed omdat ik die hoekjes niet echt handig vond, kreeg ze bovendien niet helemaal glad overal.
Zonder hoekjes zit hij er nu al 4 maanden op en hij zit nog steeds perfect
  #65  
Oud 11-05-09, 01:06
Kleid Kleid is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

Goed stevig spul maar heb niet rustig de tijd genomen om het er op te zetten, heb daarom inmiddels al de voorkant eraf gehaald omdat ie bovenin bij het glas losliet(raar want die zat er wel goed op) de kleine randjes voor onder en bovenkant van het metaal er ook afgehaald omdat het losliet. Buiten dit om is het echt stevig spul want er moet heel wat gebeuren wil er iets doorheen gaan, maar je mag wel een halve dag vrij nemen om het erop te plakken En over de prijs gesproken: 25$ ongeveer en zonder verzendkosten van de officiele site van ZAGG ik vind het geen geld.
  #66  
Oud 11-05-09, 16:49
erwinKrol erwinKrol is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 39
Standaard

het werkt ook nog eens om krasjes die al op je scherm zitten, weg te werken. Ik had er eentje over mijn scherm. Na het aanbrengen van de invisible shield zie ik er niets meer van!
  #67  
Oud 12-05-09, 16:49
nickdw nickdw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 74
Standaard

bodyguardz is veel slechter deze hoekjes blijven perfect zitten, heb hem er in 1 x goed opgekregen..
  #68  
Oud 19-06-09, 15:53
joeridt joeridt is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 6
Standaard

Ik ga binnenkort een Iphone 3G S kopen en vroeg mij af of ik een invisibleshield zou kopen. Ik zie dat je voor het aanbrengen van de shield een spray gebruikt. Is dit niet slecht voor je iphone? De vloeistof kan namelijk binnenlopen via speakers,...

Ik heb ook gezien dat de nieuwe iphone een vetafstotende behandeling heeft gekregen. Is het niet zonde dat je deze teniet doet door de invisibleshield aan te brengen? Zou deze behandeling weg zijn als je een tijdje de folie had op je telefoon en je trekt deze er terug af? Is het zo dat de folie geel word naar een paar maanden?

Ik heb ook vernomen dat je meer grip hebt. Is het dan ook moeilijker om in te zoomen? (pinch)
  #69  
Oud 19-06-09, 16:05
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Ik denk dat nog niemand de vragen m.b.t. de 3GS weet te beantwoorden, aangezien niemand er nog 1 heeft mogen beroeren... Laat staan met InvisibleShield. Dat is uitproberen of wachten tot iemand het uitgeprobeerd heeft... Jouw gok is net zo goed als de mijne anders!
Wat betreft de spray: geen zorgen, gaat goed. Op YouTube zijn meerdere filmpjes te vinden, kijk maar eens hoe nat het kan worden zonder problemen! Zet wel je iPhone helemaal uit, voordat je begint en laat alles lang genoeg drogen. Maar dat is in dit topic al vaker aan bod geweest.
Meer grip: ja! Ik vind het zelf prettiger dan zonder InvisibleShield, ook het pinchen. Maar dat is persoonlijk, vrees ik. Zul je ook zelf moeten ondervinden. De folie verkleurt inderdaad wat, ik heb een witte iPhone en op de achterkant is dat verkleuren wel te zien. Op de voorkant (=zwart) zie je dat verkleuren niet, dus ik verwacht niet dat je een verkleuring gaat zien op een zwarte iPhone. Ligt er dus helemaal aan wat je gaat aanschaffen!

/edit:
Oja, de vetafstotende laag... Het zal wel iets schelen t.o.v. de 3G, maar vet wordt ie toch, tenzij je hem in de kast legt! Maar weet je, je iPhone poets je maar al te graag. Je zult het zien.

Laatst gewijzigd door Buur; 19-06-09 om 16:08.
  #70  
Oud 19-06-09, 16:22
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

hallooo,

ik had een paar vraagjes;
- Als het goed is is het materiaal verandert van de achterklepje van de nieuwe iPhone 3gs, bij de oude liet de invisibleshields geen vlekken achter na dat je ze eraf haalde heb ik gelezen, maar hebben we nu het kans dat die dat nu wel doet ivm de verandering materiaal?
- InvisibleShields die op dit moment worden verkocht voor de 3G, past die ook op de 3GS of komt er hiervoor een nieuwe uit?
- En het zelfde vraag met leren hoesjes, dit past allemaal?
- Zijn de afmetingen veranderd van de nieuwe iPhone?

Dankjullie wel alvast,
  #71  
Oud 19-06-09, 16:34
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

De InvisibleShield laat geen resten achter na verwijdering en de iPhone #GS is niet veranderd qua afmetingen of uiterlijk t.o.v. de 3G. Dus ZAGG hoeft geen nieuwe mal te maken, speciaal voor de 3GS. Ook zullen alle hoesjes en artikelen voor de 3G geschikt zijn voor de 3GS.

Laatst gewijzigd door Buur; 19-06-09 om 16:37.
  #72  
Oud 19-06-09, 16:38
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
De InvisibleShield laat geen resten achter na verwijdering en de iPhone #GS is niet veranderd qua afmetingen of uiterlijk t.o.v. de 3G. Dus ZAGG hoeft geen nieuwe mal te maken, speciaal voor de 3GS. Ook zullen alle hoesjes en artikelen voor de 3G geschikt zijn voor de 3GS.

Super! bedankt voor je snelle reactie!
  #73  
Oud 24-06-09, 00:57
rubbyphone rubbyphone is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Londen, United Kingdom
Berichten: 24
Standaard

Hallo,

Ik heb vandaag m'n invisible shield erop geplakt, maar ik zie allemaal hele dunne horizontale lijnen, ik denk vocht. Trekt dit na een tijdje weg?
  #74  
Oud 24-06-09, 01:09
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Morgenvroeg ziet het er al heel anders uit. Oftewel: ja. Duurt alleen even.
  #75  
Oud 24-06-09, 01:18
rubbyphone rubbyphone is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Londen, United Kingdom
Berichten: 24
Standaard

Oke dankjewel, we gaan het zien
  #76  
Oud 24-06-09, 01:23
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Lekker laten slapen vannacht, nu kusje of aaitje geven en niet meer aankomen.
  #77  
Oud 24-06-09, 01:34
rubbyphone rubbyphone is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Londen, United Kingdom
Berichten: 24
Standaard

Oke dat gaan we maar eens doen, het is al weer erg laat xd hahaha
  #78  
Oud 24-06-09, 16:12
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubbyphone Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb vandaag m'n invisible shield erop geplakt, maar ik zie allemaal hele dunne horizontale lijnen, ik denk vocht. Trekt dit na een tijdje weg?
Bij mij bleven sommige strepen zitten, ik vond dit heel irritant en zonde van t mooie scherm. Heb nu daarom alleen op de achterkant de shield zitten (zonder de hoekjes want die laten vaak los), zit er nu al 6 maanden op en nog steeds geen stukje los.
Op de voorkant heb ik overigens de laatste maanden niks meer zitten, het scherm is in principe krasbestendig of zoiets, komen moeilijk krassen op iig, en met een screenprotector had ik altijd last van krassen
  #79  
Oud 15-07-09, 18:51
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Hoe het er nu naar uitziet ben ik door de reacties overgehaald om een InvisibleSHIELD te halen van Zagg. Zat te twijfelen tussen die van Bodyguardz en deze, maar ik wil uiterlijk morgen mijn keuze gemaakt hebben. Via Alle GSM accessoires - MobielBereikbaar.nl zou het 1 werkdag moeten duren om alles te verzenden. Hebben meer mensen via deze website besteld?

EDIT: Kennelijk reageert niemand meer in dit topic, maar dat is niet erg. Heb hem vandaag binnen gehad. Gewoon bij The Phone House gratis gekregen, waar ik ook mijn 3Gs gekocht heb. Alleen was de InvisibleShield niet leverbaar, vandaar dat ik 3 weken heb moeten wachten. Zojuist de voorkant erop gezet, plakken was simpel. Alleen ben ik niet tevreden over het resultaat (bekende luchtbelletjes en misschien hele kleine stofjes), hoop wel dat het resultaat morgen veel beter is. De achterkant ga ik er ook pas morgen opzetten, doe dit waarschijnlijk wel in de badkamer. Daar is veel minder stof namelijk. De achterkant lijkt me wel lastig, maar de voorkant plakte behoorlijk snel. Hopelijk is dat ook zo met de achterkant en eens kijken of ik ergens dat brede elastiek kan vinden.
Hou jullie op de hoogte.

Laatst gewijzigd door Draicon; 08-08-09 om 22:09.
  #80  
Oud 09-09-09, 17:59
JeroenHo JeroenHo is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Tip: tegen de stofjes kun je de IS opplakken in de badkamer. Eerst ff de hete douche aan. De waterdamp condenseert op stof zodat het neerslaat.

Let op dat de IS niet uitsteekt. Dat wordt zichtbaar doordat de lijm oprult en viezigheid aantrekt.

Belletjes kleiner dan een millimeter verdwijnen netjes, maar alles groter blijft zichtbaar. Zorg dat je ze goed wegsmeert met dat rubbertje.
Reageren

Labels
invisibleshield, zagg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.