Weet iemand wat TTY is? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je naar Setting>Phone gaat dan staat daar een functie TTY die je On/Off kan zetten.. Weet iemand misschien wat dit inhoudt? Groetjes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Weet iemand wat TTY is?
Als je naar Setting>Phone gaat dan staat daar een functie TTY die je On/Off kan zetten..
Weet iemand misschien wat dit inhoudt? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok duidelijk, gelukkig mankeert er nog niks aan mijn gehoor Dus schakelen we dit maar uit hehe
Bedankt voor het antwoord |
|
||||
|
||||
Hehehe, no problem
|
|
|||
|
|||
Icoontje in het display
Dag collega iPhone liefhebbers,
Ik heb rechts boven in mijn display een icoontje van een telefoon met, ik denk, een toetsenbord eronder. Weet iemand wat dit icoontje betekend? De iPhone is gepaird met mijn laptop en mijn Parrot carkit. Groeten, Rudy |
|
||||
|
||||
Als je wat beter had gezocht op deze site of via google had je het antwoord al
Het heeft te maken met TTY. Zet dat uit in je instellingen en het is weg. Of heb je iets aan je gehoor ? Dan moet je het aanlaten. En volgens mij post je dit topic ook helemaal verkeerd
|
||||
|
||||
Hmmmm komt dat icon daar vandaan.... weer wat bij geleerd !
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
we zitten hier met 2 iphones en op 1 is optie TTY verdwenen!! hoe ken da
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ik zie hier heel veel tekst over TTY, maar ik kan het helemaal niet zien in de instellingen -- telefoon. Hoe kan dat? Daarnaast heb ik ook een (alleen) telefoon icoontje naast de batterij. Hoe krijg ik dat weg? tot horens, |
|
|||
|
|||
Een 3G heeft zover ik weet geen TTY meer, en dat telefoontje zal wel een gemiste oproep betekenen, dit krijg je als je iets van "Status Notifier" geïnstalleerd hebt.
Als dat icoontje een gemiste oproep is, dan krijg je hem weg door 1 keer "recent" in in de telefoon functie te openen. |
|
||||
|
||||
@ controlsje. Dusss niet. Er staat wel degelijk TTY in mn iphone 3G.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oeps...foutje van mij....
Ik wist bijna zeker dat deze optie niet op mijn 3G zat...kan het nu alleen niet controleren want die ligt uit elkaar... |
|
|||
|
|||
Ik zie echt geen TTY op mijn telefoon.Enige wat ik bij instellingen - telefoon= zie is
- doorschakelen - wisselgesprek - nummerherkenning - simpincode - simprogramma's - t-mobile-voorzieningen. Daarnaast heb ik vandaag na het hoortje ook nog een mobiel telefoon als icoontje gekregen. Ik heb b.v. ook gekeken naar mijn gemiste oproepen, maar die is helemaal leeg. Dus weet niet hoe ik dit krijg. Dit ter info. Zie ook de afbeelding van telefoon en de icoontje. Kan iemand [IMG]file:///C:/Users/SaVeR/Desktop/photo.jpg[/IMG]mij hierover helpen?[IMG]file:///C:/Users/SaVeR/Desktop/photo.jpg[/IMG] tot horens, p.s. ik heb er een screenshot van gemaakt, maar lukt me niet erbij te zetten, heb het wel gemaild naar mijn pc., maar kan het niet toevoegen als bijlage op deze site. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sorry misschien een stomme vraag maar waar moet ik edit en de rest uitvoeren?
|
|
|||
|
|||
Op je eigen bericht Staat rechtsonder van je bericht: Edit. Dan zie je het vanzelf.
|
|
|||
|
|||
Zie hier de foto waarin ik geen tty zie en de icoontje die naast de batterij zijn verschenen. Hoe is dit op te lossen?
tot horens, |
|
||||
|
||||
Dat icoontje naast de batterij is niet dat van TTY
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockscreen?? Weet iemand dit? | robinv71 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-11-10 01:23 |
Weet iemand wat hier gaat gebeuren? | Sjoerdvanduijn | Archief | 7 | 15-03-09 18:52 |
Weet iemand wat deze tekst betekend | MC_MH | Chat en geruchten | 20 | 13-11-08 17:47 |
Weet iemand hoe dit liedje heet? | dorus | Chat en geruchten | 17 | 08-11-08 12:20 |
wat is tty | dsimons | Archief | 2 | 04-03-08 00:41 |
|
|