//

Advies gevraagd!

Advies gevraagd! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat hangt er vanaf waar je de iPhone koopt. Dit zijn je opties: Goedkoopst: Simlockvrij bij een Particulier. Duurder: Simlockvrij Zelf afreizen naar het buitenland. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-10-08, 21:22
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Dat hangt er vanaf waar je de iPhone koopt. Dit zijn je opties:
  • Goedkoopst: Simlockvrij bij een Particulier.
  • Duurder: Simlockvrij Zelf afreizen naar het buitenland.
  • Duurst: Simlockvrij/Abonnement bij een winkel.
Zie ook:
Een iPhone kopen doe je zo!
__________________
Are you ready for this!

Laatst gewijzigd door soCool; 26-10-08 om 21:24.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-10-08, 21:25
Bryant24 Bryant24 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisy76 Bekijk bericht
Omdat als ik ergens een simlock vrije koop dan is het bijna net zo duur als dat hele abonnement bij elkaar, als hij nieuw is ten minste. Ik zie ze staan voor rond de 800, dat zijn de totale kosten van dat abo ook, en dan heb je nog twee jaar bellen en internetten ook.

Ik wil trouwens wel 16gb voor de muziek
Ik zou zeggen: Neem net als wat ik ga doen dat vodafone abbo Zal ik deze nemen of wachten tot na 31 oktober, dan houdt deze aanbieding namelijk op. Zullen ze dan goedkoper worden? Of zullen die prijzen niet zo gauw veranderen? En hoe zit het bij T-mobile, wanneer veranderen die hun prijzen eens?
  #23  
Oud 26-10-08, 21:28
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Prijzen zullen niet tot nauwelijks veranderen. Ooit een Apple product in de aanbieding gezien?
  #24  
Oud 26-10-08, 21:29
Bryant24 Bryant24 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Prijzen zullen niet tot nauwelijks veranderen. Ooit een Apple product in de aanbieding gezien?
Nu je het zegt... het zijn eigenlijk best wel geldwolven die mensen van apple
  #25  
Oud 26-10-08, 22:07
Chrisy76 Chrisy76 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bryant24 Bekijk bericht
Ik zou zeggen: Neem net als wat ik ga doen dat vodafone abbo Zal ik deze nemen of wachten tot na 31 oktober, dan houdt deze aanbieding namelijk op. Zullen ze dan goedkoper worden? Of zullen die prijzen niet zo gauw veranderen? En hoe zit het bij T-mobile, wanneer veranderen die hun prijzen eens?
Als de aanbieding afloopt word hij toch alleen maar duurder? Of zouden ze nog gewoon het zelfde houden...

Nou ik ga denk ik gewoon het volgende doen... Ik neem die met de vodafone abbo (mischien ga ik door dat abba nog wel meer bellen ook ), internet gebruik ik toch erg veel... En dan verkoop ik gewoon mijn Mp3-speler, telefoon en spelcomputer, dan is het opzich allemaal wel goed te doen...

En nog een vraag, hoeveel ruimte neemt een gemmidelde Iphone app eigelijk in?
  #26  
Oud 27-10-08, 11:06
Fruitcake Fruitcake is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 25
Standaard

Ik ga zaterdag 1 november (eindelijk ) een 3G voormezelf halen in Belgie. Deze worden simlockvrij geleverd door Mobistar. Je kan kiezen tussen een 16gb witte voor 615 euro of een 8gb zwarte voor 525 euro.
Dat is dus aanzienlijk goedkoper dan in Nederland.

Als je wilt kan ik er eentje voor je meenemen, uiteraard in ongeopende verpakking met bon. Omdat er een eind voor moet rijden vraag ik wel 55 euro extra als onkosten vergoeding. Voor niets gaat de zon op zullen we maar zeggen .
__________________
iPhone 8gb US - 1.1.2 OTB - 2.1 (custom FW)

Laatst gewijzigd door Fruitcake; 27-10-08 om 11:09.
  #27  
Oud 27-10-08, 16:12
Olga.p2000 Olga.p2000 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Beste Bryant24 en Chrisy76,

Iedereen is natuurlijk de baas over de eigen portemonne. Ik heb voor aanbieding van www.gsmtrack.nl gekozen. Ik heb uitgerekend dat als ik in België nu witte 16 Gb zou halen (een haalbare optie wat tijd, geld en inspanning betreft), daarnaast neem ik een pre-paid kaartje van Vodafone (ik bel en sms voor € 5,00 per maand) en Internet voor € 9,50 (vergis je niet: als je iPhone hebt, WIL JE ECHT daarop internetten), dan kom ik stuk duurder uit als met vodafone abbo. Reken mee:

Eerste 15 (!) maanden betaal ik mij iPhone uit (615-190)/27,50). Resterende 9 maanden betaal je werkelijk je abo (incl. onbeperkt internet), hoewel je hebt 24 maanden abo met internet. Neem even resterende bedrag (9 x 27,5 = 247,5) en deel het door 24 maanden waar je er gebruik van maakt (247,5/24 = 10,30). Dus werkelijk je betaald ietsje meer dan 10 Euro per maand voor je abo gedurend 2 jaar. Dat is voordeliger dan supersim. Maar je moet zelf beslissing nemen, want je zit wel aan een 2-jarige abo vast.
  #28  
Oud 27-10-08, 16:18
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisy76 Bekijk bericht

En nog een vraag, hoeveel ruimte neemt een gemmidelde Iphone app eigelijk in?
Dat ligt eraan, hoeveel neemt een windows app in beslag?

Ik heb apps op de iphone staan van 0.5MB, maar ook een app van 120MB. Het ligt er gewoon aan wat het is.

Ik zou zeggen, download itunes, open een acount, en neem een kijkje in de store, er staat bij hoe groot het programma is
  #29  
Oud 27-10-08, 20:13
Chrisy76 Chrisy76 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Hee Olga, bedankt voor je aanbod maar het zal niet nodig zijn denk ik... Ik zie dat je met een abonnement inderdaad veel goedkoper uit bent als je toch internet wilt. Toch bedankt!

Ik ga er nog eens goed over na denken, maar ik denk dat die aanbieding van gsmtrack het wel word...

Trouwens heb ik wel gewoon alle garantie, gezien officieel het alleen met T-mobile word verkocht...

Laatst gewijzigd door iScorpio; 28-10-08 om 20:23. Reden: samenvoegen
  #30  
Oud 28-10-08, 11:23
Olga.p2000 Olga.p2000 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Hoi Chrisy 76,

Ik heb niks aangeboden, behalve advies .
Vergeet niet dat dat de aanbieding van gsmtrack tot 31 oktober geldt.
Ze geven ook één jaar garantie op de toestel. Ik heb gebeld en daarnaar gevraagd.
  #31  
Oud 28-10-08, 20:04
Chrisy76 Chrisy76 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Haha, ja ik bedoelde Fruitcake

Ik twijfel nog steeds een beetje, ik denk in ieder geval dat het voor mijn portemonnee het slimst is een 2g 16gb met dat audio verloop stekkertje te nemen, in principe kan die alles wat ik wil...

Op zo een 2G kan toch ook gewoon de nieuwe Firmware? Ik las ergens dat hij wel snel leeg is, of is dat dan ook al weer beter met die nieuwe FW... Zal allemaal wel meevallen toch?
  #32  
Oud 29-10-08, 16:36
Olga.p2000 Olga.p2000 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Indien iemand toch graag wil weten: iPhone van www.gsmtrack.nl is uit Italië en ik heb het zonder problemen naar firmware 2.1 ge-upgrade (je krijgt 2.0.1 binnen).
  #33  
Oud 01-11-08, 12:00
Chrisy76 Chrisy76 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 55
Standaard

Nou, ik heb maar een 3G 16GB white van marktplaats gehaald voor een mooi prijsje

Bedankt voor alle hulp!
  #34  
Oud 05-11-08, 11:16
Tuttel Tuttel is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Beste mensen,

Ik wil ook ontzettend graag een iphone 3g, hij heeft gewoon alles wat ik aan een smartphone zou wensen en loop er al een half jaar na te kwijlen. Nu is als het goed is zaterdag eindelijk het moment daar dat ik me een iphone ga aanschaffen, maar dan nu de vraag waar ben ik dan het goedkoopste en beste uit voor mijzelf...

Ik zal er met name op internetten, maar bellen zal ik niet zo heel vaak, smsen zal ik dan wel regelmatig doen. Nu gaat het mij er dus met name om dat ik gewoon overal goed en snel wil kunnen internetten. Ook wil ik graag de 16GB zwart versie.

Het makkelijkst zou gewoon zijn het I-150 abbo bij T-Mobile maar die schijnt naar wat ik allemaal heb gelezen nogal wisselende dekking te hebben en schijnbaar zou het ook goedkoper moeten uitkunnen lijkt me omdat ik denk ik nooit aan 150 belminuten per maand kom EN daarbij krijg ik dan ook nog eens 150 smsjes, wat misschien ook heel iets teveel van het goede is.
Wat ik verder heb gezien was volgensmij call2, kan je simlock vrij krijgen dus heb ik veel meer keuze uit abbonementen, maar als ik zelfs dan het goedkoopste (wel uiteraard inclusief onbeperkt internet) neem kom ik nog hoger uit dan de gewoon de I-150 met veel minder minuten en smsjes.
Verder kan ik eigenlijk niks goedkopers danwel beters vinden... Heb ik ergens overheen gekeken of heeft T-Mobile inderdaad een gigantische monopoly positie wat prijs betreft?!

Wat ik dus in feite wil weten wat ik niet volledig heb kunnen vinden, hoe beroerd is de 3g dekking nou van T-Mobile in verhouding to andere providers (Ik woon in de achterhoek tussen arnhem in doetinchem) en is het het dan waard om een simlock vrije aan te schaffen met dan een 'slechter' abbonement tegen wel een hogere prijs?
En of er dus nog een andere goedkopere/betere optie is...

Verder was ik nog benieuwd, er bestaat een mogelijkheid dat ik ergens in 2009 voor een lange tijd naar de VS ga. Hoe zit het dan met mij dan nog minstens een jaar lopende abbonement in Nederland. Kan ik die op een of andere manier omschakelen of ben ik gedoemd een dubbel abbonement of iets dergelijks te nemen?!


Alvast heel erg bedankt

Met vriendelijke groeten, Marc

Laatst gewijzigd door Tuttel; 06-11-08 om 17:47. Reden: aanpassing
Reageren

Labels
kopen, simlockvrij, t-mobile, vodafone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Advies gevraagd ChristianS Koopinformatie Nederland 2 26-03-11 21:59
iPhone 3GS: 3gs upgrade advies gevraagd fw 3.1.3 - 4.1 asherbachrach Unlock 0 28-12-10 17:11
Advies gevraagd.. beyazz Koopinformatie Nederland 9 09-09-10 22:52
Advies gevraagd kopen iPhone 4 OverloadOfRed Koopinformatie Nederland 11 23-08-10 23:31
Advies gevraagd FW 1.1.4 naar 3.0 ruve Archief 3 06-11-09 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.