//

yes-sim.nl en rebelsimcard.com is een 'oplichter'

yes-sim.nl en rebelsimcard.com is een 'oplichter' discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Stopsimlock.nl is zeker betrouwbaar, heb maandag ééntje besteld, betaald met paypal, dezelfde dag hadden ze nog verstuurd, en donderdag heb ik het ontvangen(belgie). Terslot, dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-02-09, 10:55
bpatje bpatje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie Bredene
Berichten: 23
Standaard

Stopsimlock.nl is zeker betrouwbaar, heb maandag ééntje besteld, betaald met paypal, dezelfde dag hadden ze nog verstuurd, en donderdag heb ik het ontvangen(belgie).
Terslot, dit kaartje werkt zéér goed.
grts
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-03-09, 09:06
Wolffy Wolffy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 15
Standaard

Ik ben ook opgelicht door deze persoon.
Ik heb een Rebelsim besteld en een programmer.
Nog niets ontvangen.
Al gemaild en niks op gehoord!
Kan iemand deze man zijn gegevens mailen via een Persoonlijk bericht??
  #23  
Oud 19-03-09, 15:23
Wolffy Wolffy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 15
Standaard

Ik heb contact gezocht met Targetmedia, het bedrijf waar het geld heen gegaan is.

Deze wist mij te vertellen dat er een leveringsprobleem is en dat het iets langer duurt dan normaal met het leveren van de Rebelsim.

Mocht het te lang duren moet ik mailen met helpdesk@ringtonio.nl
en als ze dan nog niks laten horen, moet ik weer gaan bellen met Targetmedia BV.

Beetje vreemd....
  #24  
Oud 20-03-09, 08:37
masterrobbie masterrobbie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

wat zijn dit voor grappen, mn berichten verwijderd?? is de beheerder van dit forum dezelfde als van stopsimlock.nl??
Bij deze nog even mijn ervaring met stopsimlock.nl.
Heb daar een kaartje vandaan die absoluut niet werkte, kon m niet terug sturen want daar schijn je akkoord mee te zijn gegaan.
Pas na dreigen met er werk van te maken (waar ze niet van zijn gediend vertelde ze me) deden ze me een voorstel, het terugbetalen van een gedeelte van het bedrag.
Hier ben ik mee akkoord gegaan, maar niet tevreden natuurlijk!
Nu ben ik benieuwd of dit bericht ook "opgeschoond" word....
  #25  
Oud 31-03-09, 11:48
KillerHVO KillerHVO is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard http://www.rebelsimcard.nl/

Ik heb 4 dagen geleden ook 2 RebelSIMs en een USB Reader besteld op www .rebelsimcard.nl maar heb ook nog niets vernomen. Heb vanochtend gemaild naar info@rebelsimcard.nl maar nog geen reactie....
  #26  
Oud 31-03-09, 12:52
isomis isomis is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KillerHVO Bekijk bericht
Ik heb 4 dagen geleden ook 2 RebelSIMs en een USB Reader besteld op www .rebelsimcard.nl maar heb ook nog niets vernomen. Heb vanochtend gemaild naar info@rebelsimcard.nl maar nog geen reactie....
uiteindelijk krijg je wel een reactie, maar hij stuurt je dan een defect ding van iemand anders. Dat ding ga je weer terugsturen en dan stuurt hij het weer naar iemand anders.
  #27  
Oud 08-04-09, 01:24
alans alans is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard ik zoek medeslachtoffers van yes-sim.nl rebelsimcard.nl i-smartphone.nl i-smartphone

Ook ik ben besodemieterd door Ted Voorneveld maar ben niet van plan het er bij te laten zitten. Sterker nog ik heb er veel geld voor over om te zorgen dat deze man gestopt wordt met zijn oplichtingspraktijken en dat hij genadeloos gestraft wordt. Ted draait yes-sim.nl icruiseweb.nl rebelsimcard.nl i-smartphone.nl vangt geld en laat niets en dan ook totaal niets van zich horen.

Ik heb de gegevens bij de kamer van koophandel opgevraagd en wil hem opzoeken en confronteren met zijn oplichtingspraktijken en mijn geld terug eisen. Graag doe ik dat met meerdere slachtoffers. Ook gezamelijk aangifte bij de politie in Ted zijn woonplaats lijkt me een goed idee. Laat je niet ongestraft bestelen en stuur een reaktie via een pm

Alan
  #28  
Oud 22-04-09, 19:16
Jeaninee Jeaninee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

Hallo, ik heb even een vraaaag ik heb een rebelsim.. maar hij wil maar niet werken !
hoe kan je dat yellowsnow installeeren? kan ik dan ook vodafone erin doen?
  #29  
Oud 09-05-09, 23:31
fgd007 fgd007 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 9
Standaard

yes-sim.nl lijkt inderdaad een oplichter. Besteld, betaald begin april. Nog niets ontvangen. Reageren ook niet mails...

*****s
  #30  
Oud 18-05-09, 09:53
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

Neem eens zo contact met hem op

Domeinnaam yes-sim.nl
Status actief

cruiseweb
Veerweg 4
5335LB ALEM
Netherlands

Administratieve contactpersoon

g hagenaar
+31 (0)843001625
postmaster@yes-sim.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oplichter ?? Derbi4Life Archief 5 05-11-09 19:34
iPhone 3G: Werkt een AT&T iPhone met een T-Mobile SIM patrickw32 Unlock 2 14-06-09 16:27
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 21:46
kingsimchip.nl = oplichter trigsen Archief 2 06-02-08 01:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.