//

Beetje hulp bij beslissing nodig.

Beetje hulp bij beslissing nodig. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een iphone hebben. Nee.. ik moet een iphone hebben Maar ik heb nog vrij lang een vodafone abonnement lopen.. ongeveer 19 maanden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-09, 00:42
Susie Susie is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 18
Standaard Beetje hulp bij beslissing nodig.

Ik wil graag een iphone hebben. Nee.. ik moet een iphone hebben
Maar ik heb nog vrij lang een vodafone abonnement lopen.. ongeveer 19 maanden nog.
Ik heb me rot gezocht naar oplossingen en dit ik heb gevonden.

1: Ik sluit een abonnement af bij tmobile met iphone 3gs 32 gb en laat mijn oude abonnement van vodafone gewoon doorlopen. dus dubbele kosten.
Kan mijn abonnement geloof ik nog 1tje omlaag doen dan komt ik op 27,50 per maand uit.

2: Ik haal de 3gs 16 gb in belgie en hou me vodafone abonnement.(weet niet hoezeer je die extra 16 gb nodig hebt) Voor mij is het vrij moeilijk om in belgie te komen omdat ik afhankelijk ben van iemand of openbaar vervoer.

Ik heb een beetje gerekend wat ik aan het einde van die 19 maanden kwijt zou zijn met beide opties en kom ongeveer op het zelfde bedrag uit.(als ik tmobile 150 neem)
Heb in mijn omgeving rondgevraagd maar niemand kan mijn huidige abonnement overnemen.
Mijn vodafone abonnement opzeggen wordt ook te duur.
Sommige van jullie zullen me wel voor gek verklaren.. maar heb de iphone ontdekt en ben verliefd geworden..
Weten jullie nog andere opties? wat zou het beste zijn volgens jullie?

Laatst gewijzigd door Susie; 25-09-09 om 02:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-09, 10:27
marco_sire marco_sire is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zuid-holland
Berichten: 170
Standaard

kan je je vodafone-abonnement geen extra vodafone blox bij afsluiten: kost je een tientje per maand extra. dan nog een 2ehands iphone hier op het forum scoren en klaar is clara......ehhhhh susie.
  #3  
Oud 25-09-09, 10:33
Susie Susie is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 18
Standaard

Ja had ik ook al aan zitten denken idd.. maar heb nog niet echt mooie aanbiedingen gezien hier dat ik dacht dit is het.. meeste zit vrij ver van me vandaan, is niet simlock vrij of best nog wel duur.. als het dan duur moet dan heb ik zoiets van dan maar een nieuwe.. (nee hoor ben niet kieskeurig)
  #4  
Oud 25-09-09, 20:11
Susie Susie is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 18
Standaard

Heb de knoop doorgehakt.. heb er ook 1
niet veel aan jullie gehad

Laatst gewijzigd door Susie; 28-09-09 om 03:54.
  #5  
Oud 25-09-09, 20:12
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Even je profiel aanpassen dan
__________________

  #6  
Oud 25-09-09, 21:17
Susie Susie is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 18
Standaard

heb ik gelijk gedaan
  #7  
Oud 26-09-09, 14:00
Guest-20210226115605
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik plaats mijn vraag maar in dit topic, voordat ik er een nieuw topic voor aanmaak, mijn situatie is al volgt:

Ik heb op het moment een defecte iPhone 3G (waterschade, al voor reparatie opgestuurd maar moederbord is kapot en dit is schijnbaar niet te repareren). Maar goed mijn contract loopt tot jul 2010. Nu kan ik gebruik maken van T-Mobile lost & stolen, maar dan neem ik natuurlijk een iPhone 3GS (twijfel dan nog tussen 16 of 32GB, ook al heb je behoorlijk wat klandizie (mijn geval al 6 jaar abonnee) je betaald gewoon de normale prijs voor de iPhone). Maar goed nu twijfel ik dus om daar gebruik van te maken. Het nadeel is dan dat mijn contract tot jul 2012 wordt verlengd. Nu kan ik ook een sim lock vrije Samsung Star (of iets dergelijks tegen een relatief laag bedrag aanschaffen) en in juli wanneer natuurlijk een nieuwe iPhone uit komt dan mijn contact verlengen.

Graag wil ik de mening horen van anderen? Of nu gebruik maken van lost & stolen, of wachten tot juli?

Oh nog een nadeel, de wachttijd is nu max 4 weken. Uit de geschiedenis van Apple & T-Mobile blijkt dan vorig jaar rond eind november de prijzen van de iPhone's gratis werden (tenminste vanaf de i-300 waren alle modellen slecht 1 euro). Nog een twijfel geval dus aangezien ik op dit moment voor een 32GB 119 euro moet bij betalen. Ik had een iPhone 3G met 8GB en die zat behoorlijk vol. Dus sowieso wil ik dan een 16GB hebben, maar aangezien niemand weet wat de toekomst gaat brengen is een 32GB ook mooi meegenomen. Pff nog meer twijfels dus.
  #8  
Oud 28-09-09, 03:52
Susie Susie is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 18
Standaard

ik heb zelf uiteindelijk toch voor een 32 gb gekozen.. je weet maar nooit wanneer je het nodig zal hebben maar misschien is het toch nog verstandig om te wachten dan en ff met je ouwe telefoon te doen.. ik zelf zou niet kunnen wachten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp nodig bij jailbreaken 3.1.2(7D11) 05.11.07 !!! g-nome Archief 1 08-02-10 14:31
Hulp nodig bij Unlock 3G i farao i Archief 3 01-02-09 13:13
Hulp nodig bij probleem SwapTunes mordheim Jailbreak apps en thema's 1 08-11-08 21:29
Hulp Nodig Bij Aankoop Iphone !!!! mrky Koopinformatie Nederland 4 15-02-08 20:58
Hulp nodig bij 1.0.2 Gabster Archief 0 19-10-07 22:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:35.