iPhone 3G kopen: wat zijn de opties? discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu de iPhone 3G officieel is aangekondigd veranderen opeens de opties voor mensen die er eentje willen kopen. Een trip naar de VS wordt lastiger, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3G kopen: wat zijn de opties?
Nu de iPhone 3G officieel is aangekondigd veranderen opeens de opties voor mensen die er eentje willen kopen. Een trip naar de VS wordt lastiger, maar je kunt straks wel makkelijker in eigen land terecht.
Lees verder over: iPhone 3G kopen: wat zijn de opties? Tag: Laatst gewijzigd door iCulture; 28-04-09 om 21:31. Reden: - Link bijgewerkt naar recenter en vollediger artikel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zal de iPhone 8GB hier 130€ kosten?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En de redenering van apple bij omzetten van dollar naar euro: $199 = €199
|
|
|||
|
|||
Een andere optie is een pre-paid iphone kopen in UK zie Pay & Go - iPhone - O2
|
|
|||
|
|||
Frankrijk staat nog wel op het lijstje voor 11 juli (in tegenstelling tot België). Is het geen optie om de 11e een dagje Frankrijk aan te doen en daar simlock-vrije iPhones op te doen?
|
|
|||
|
|||
En dan hier roaming tarieven betalen omdat er een Franse orange sim inzit?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
hier nieuwe gerucht dat de iphone toch vrij verkocht gaat worden in de us.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ergens zit hij toch fout met een redenering:
Hij zegt: At the very least, according to this memo, you can sign up for a contract, get the iPhone and cancel after 30 days, paying the early termination fee. After that, the iPhone is yours free and clear. Maar in de memo staat toch duidelijk: New Activation Process and BRE: The iPhone 3G will be activated at point of sale when the device is purchased, in store. The BRE period will change from 14 days to 30 days and will require the device to be returned to place of purchase before service is cancelled. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop dat het op 1 of andere manier toch mogelijk wordt de iPhone zonder abo te halen. Ik ben opzich wel bereid om er een abo voor af te sluiten, maar niet terwijl ik nog een andere heb lopen. |
|
|||
|
|||
enneh, als je nu in de usa je nl t-mobile sim er in duwt?
zou het dan ook niet mogen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, maar je moet een abbo afsluiten in de winkel dus dat abbo kost al geld en dan ook nog een NL abbo. dat gaat heeeeel veel kosten
|
|
||||
|
||||
nou hij gaat minimaal 150 euro kosten lijkt me.. Maar dat wil ik er zeker aan geven.. Wat nou met mijn vorige?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zit er een softwarematige simlock op of..? Het moet toch gewoon mogelijk zijn een iPhone uit een ander land te halen en als daar een simlock op zit, de simlock er af te halen?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
steeds trager werkende iphone 3GS 3.1.3. wat zijn de opties ?? | cederique | iPhone algemeen | 0 | 30-12-10 17:39 |
iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties? | peter73 | Koopinformatie Nederland | 144 | 22-06-10 12:22 |
Emigreren naar Italië; wat zijn m'n opties? | Friet | Odido (T-Mobile) | 5 | 10-12-09 17:35 |
Zijn er opties om je eigen gesprekken op te nemen? | dennis00 | iPhone algemeen | 1 | 02-10-09 20:53 |
iPhone 3G: Zijn er nog opties? | zenid | Unlock | 9 | 28-02-09 19:20 |
|
|