//

ervaring met bedrijf AFF Markerting

ervaring met bedrijf AFF Markerting discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ls, iemand bekend bij affmarketing.nl Deze bieden iphone4 aan voor redelijke prijs (naja voor Nederland gezien). Maar ik heb ze een mail gedaan, wat blijkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-10, 20:12
andre-nl's schermafbeelding
andre-nl andre-nl is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 103
Standaard ervaring met bedrijf AFF Markerting

Ls,

iemand bekend bij affmarketing.nl
Deze bieden iphone4 aan voor redelijke prijs (naja voor Nederland gezien).
Maar ik heb ze een mail gedaan, wat blijkt ik moet geld overmaken en dan komt het goed..

jaja

ophalen is niet mogelijk
reactie hierop is dan ook : " Mocht dit u niet schikken dan kunnen wij u helaas niet van dienst zijn."

Ik krijg van dit soort zaakjes dan ook een naar gevoel, ik kan het mis hebben maar ik heb het gevoel dat dit niet klopt !.

Andre
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-10, 20:13
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

hmmmm, ik zou het niet doen!
  #3  
Oud 30-06-10, 20:18
andre-nl's schermafbeelding
andre-nl andre-nl is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 103
Standaard

Ofcourse doe ik dat niet
Kan me ook niet voorstellen dat mensen het WEL doen ?.
Heb ook mail terug gedaan dat ik hier niet in trap maar goed volgens mij hoef je ook geen wizzkid te zijn dat dit soort praktijken niet zuiver zijn.

Andre
  #4  
Oud 11-07-10, 04:54
affmarketing affmarketing is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 5
Standaard

Andre,
Graag reageren wij hier openbaar even op uw - toch wel wat vreemde - berichtgeving.

Wij zijn van mening dat u hier een onrechtmatige daad jegens ons bedrijf pleegt, waarvoor wij aangifte jegens u zullen toen, behoudens dat er per omgaande rectificatie plaats zal vinden.

De volledige inhoud van de e-mails (waaruit u enkel en alleen een stukje tekst heeft geknipt om opzettelijk een verkeerd beeld van onze organisatie te schetsen):

30-06-2010 18:55 (via Marktplaats)
Geachte GSM.NF,
Wanneer kan ik deze 4G ophalen bij u verzenden is geen optie.
iPhone versie ik zoek moet fabrieks simlock vrij zijn
mvg
Andre

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Andre
---------------------------------------------
30-06-2010 19:00 (via e-mail)
Beste Andre,

Zoals u reeds in onze adverentie kunt teruglezen gaat het om voorverkoop toestellen.
Los hiervan accepteren wij geen contante betaling of afhalen.

Mocht u uw bestelling willen plaatsen via vooruitbetaling (via iDEAL) dan ben u uiteraard van harte welkom.
Alle geplaatste en betald bestellingen t/m vandaag worden overigens over 2,5 a 3 weken al verzonden.

Mocht dit u niet schikken dan kunnen wij u helaas niet van dienst zijn.
Met vriendelijke groet,

AFF Marketing
(handtekening even geschrapt wegens grootte)
----------------------------------
30-06-2010 19:09 (via e-mail)
Ls,
U begrijpt dat ik geen 800 tot 1000 euro over ga maken naar een bedrijf wat ik niet ken. (mensen die dit doen zijn na mijn inzien niet echt slim bezig)
Als u een voorraad krijgt en deze bepaalde tijd binnen heeft sta ik de ochtend voor de deur dat u de telefoon heeft.
Maar ik betaald contant en ophalen is alleen mogelijk indien dit niet mogelijk is.
Zal ik dit verhaal moeten afdoen als “handel” die mogelijk niet betrouwbaar is .
Ik vindt u KvK gegevens wel maar uw website is een standaard Joobla cms pakket.

Indien u mij kan toezeggen dat ik zonder problemen de telefoon kan ophalen is dit geen probleem en zal ik de telefoon ophalen.

Mvg
Andre
---------------------------------
30-06-2010 20:02 (via e-mail)
Beste Andre,

Wellicht dat u de uitleg in onze eerdere e-mail nog eens zou willen lezen?
Overigens kost het toestel bij ons geen 800 tot 1000 euro, maar slechts € 699,00 incl. BTW
Dat onze website niet beschikbaar is, is opzich niet zo vreemd daar wij momenteel ‘fysiek’ zijn gesloten en in deze periode zal onze nieuwe website ook worden opgebouwd.
Onze andere websites (zoals bijvoorbeeld www.gsm.nf <http://www.gsm.nf> ) zijn echter wel gewoon live.

Mocht u bij ons willen bestellen (echter wel op basis van onze condities) dan vernemen wij graag uw NAW-gegevens, als dit u niet schikt zullen wij uw verzoek als niet verzonden beschouwen.
Met vriendelijke groet,

AFF Marketing
(handtekening even geschrapt wegens grootte)
---------------------------------

30-06-2010 20:18 (via e-mail)
Ls,
U begrijpt dat ik hier niet op inga, 699,- overmaken op Ideal geen optie is.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat mensen dit doen, dit alles werd ook op de diverse forums af geraden.
Als u kunt leveren wat u zegt lijkt mij dat ophalen ook geen probleem is als u dit zou doen zou u meer afname hebben dan nu
Waarna uw omzet zou stijgen, als dit af gewezen word krijgen al veel mensen het idee dat het niet klopt.
Kortom ik zal niet ingaan op uw aanbod omdat ik niet geloof dat u kunt aanbieden wat u zegt.
Ik wil u wel danken voor uw tijd en indien ik het mis heb mijn excuses voor mijn opmerking

Mvg
Andre
-------------------

Tot slot de informatie op Marktplaats:
- Nieuw toestel in gesealde opgeopende doos
- Simlock T-Mobile (simlockvrij levering voor € x)
- Origineel NL Toestel
- Mét factuur (betalings en garantiebewijs)
- Levering binnen 30 dagen na bestelling
- Veilige betaling via bankoverschrijving of iDEAL
- Bestelling via exclusieve voorverkoop korting
- Gegarandeerde levering voor de prijs van slechts € x

Het moge voor een ieder hier dan ook duidelijk zijn dat het om een voorverkoop actie gaat, waardoor je logischerwijs dan ook niet kunt afhalen. Dat u ons beticht van "niet zuivere praktijken" is wel heel erg zielig te noemen. Is dat uw standaard reactie wanneer u uw zin niet krijgt? Wij zijn van mening middels de bovengenoemde mailcorrespondentie genoeg aangetoond te hebben dan u letterlijk onzin uitkraamt en uw een poging doet om een bedrijf opzettelijk (zonder dat daar enige aanleiding toe is) zwart probeert te maken.
Vervolgens zet u in uw e-mail neer: "Ik wil u wel danken voor uw tijd en indien ik het mis heb mijn excuses voor mijn opmerking" De dank die wij dus krijgen voor het besteden van onze tijd aan u, is dat u ons zwart gaat lopen maken op dit forum, wat een lage streek zeg! Erg zielig hoor..
U klaagde er tevens over dat www.affmarketing.nl 'in onderhoud' was. Het staat u uiteraard geheel vrij om onze nieuwe (in aanbouw zijnde) website te raadplegen.
Wij verzoeken u, zo nodig sommeren u, om per omgaande een rectificatie op dit forum te plaatsen als ook een rectificatie toe te zenden aan andere fora/media waar u deze onjuiste berichtgeving heeft geplaatst, bij gebreke waarvan wij uw gerechtigd en genoodzaakt van "uw praktijken" melding te maken bij politie/justitie.

Mocht er iemand naar aanleiding van het bovengenoemde nog op/aanmerkingen of vragen hebben dan zien wij ons uiteraard bereid om deze (desgewenst openbaar) te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
AFF Marketing

(mod: het is ons niet bekend of aanhef en groeten zijn toegestaan, zo nee hiervoor onze excuses. Wat ons betreft mag hier na rectificatie ook een slotje op)
__________________
GSM.NF - Het méést complete overzicht !

Laatst gewijzigd door affmarketing; 11-07-10 om 05:01.
  #5  
Oud 11-07-10, 05:14
Wezzz78 Wezzz78 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

Wat is daar vreemd aan? Als je begrijpt dat er heel veel iphone oplichters op het internet actief zijn, dan is het toch niet zo vreemd dat er navraag word gedaan?

En meteen met aangifte dreigen zie ik toch als bewijs van behoorlijk onvermogen.

En prive mailtjes openbaar maken lijkt me ook niet zo goed voor de naam van jou bedrijf. Zorg eerst is dat jou site gewoon naar behoren werkt voordat je spullen gaat aanbieden, wekt misschien wat meer vertrouwen bij de mensen.
  #6  
Oud 11-07-10, 05:25
affmarketing affmarketing is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 5
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wezzz78 Bekijk bericht
Wat is daar vreemd aan? Als je begrijpt dat er heel veel iphone oplichters op het internet actief zijn, dan is het toch niet zo vreemd dat er navraag word gedaan?

En meteen met aangifte dreigen zie ik toch als bewijs van behoorlijk onvermogen.

En prive mailtjes openbaar maken lijkt me ook niet zo goed voor de naam van jou bedrijf. Zorg eerst is dat jou site gewoon naar behoren werkt voordat je spullen gaat aanbieden, wekt misschien wat meer vertrouwen bij de mensen.
Graag reageren wij ook hier even op.
Wij hebben er begrip voor dat er melding word gemaakt van ondeugelijke praktijken, maar doet het dan wel tegen de juiste. Navraag doen is iets anders dan bedrijven en/of personen beschuldigen van "niet zuivere praktijken". Dat wij deze mailtjes openbaar maken maakt echter geen inbreuk op de privacy van de heer "Andre" daar er niet meer openbaar is gemaakt dan er al openbaar was. De inhoud van de mailtjes is echter de deugdelijke onderbouwing die wij geven als weerlegging van deze valse aantijgingen. Direct aankondigen wat wij hier mee doen is volgens ons dan ook niet meer en niet minder dan duidelijkheid en rechtvaardigheid. Hoe zou u het zelf vinden als iemand uw bedrijf zonder geldig reden in een kwaad daglicht probeert te stellen? Elke website is een keer aan vernieuwing toe, en dit is tevens gedaan in de periode dat wij gesloten waren (en wij dus e-mails dus minder snel (en toch nog snel) beantwoorden). Logischerwijs hebben wij de vernieuwing van onze website dus in deze periode gedaan.

Uw opmerking is dus net zoveel 'onzin' als die van Andre, daar ook u hier weer door gebrek aan informatie (of kennis van zaken) heeft gereageerd.

We willen hier geen hele discussie van maken en zullen onze iPhone klanten vragen of zij na levering hier een recensie willen plaatsen, akkoord?

Nog een prettig weekend en geniet van de wedstrijd vandaag.

Groetend,
AFF Marketing
www.gsm.nf / www.affmarketing.nl

Laatst gewijzigd door affmarketing; 11-07-10 om 05:28.
  #7  
Oud 11-07-10, 09:24
wallietax wallietax is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 59
Standaard

Gewoon ophalen mogelijk maken, icm een kleine aanbetaling en je bent van het hele gezeur af. Ik vindt het nogal wat om als relatief onbekend bedrijf ff 700 euro vooruitbetaling te vragen. Als ik een nieuwe auto bestel die over drie maanden geleverd wordt vraagt de dealer toch ook niet of ik ff het hele bedrag alvast wil aftikken
  #8  
Oud 11-07-10, 10:46
only4you only4you is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 19
Standaard

Of recensies te vertrouwen zijn is vraag 2. Wanneer een product al maanden slecht wordt beoordeeld en opeens komt er een zeer positieve melding van weet je vaak zeker dat deze bij het bedrijf betrokken is. Werk binnen de reisbranche en weet dat dit voorkomt bij beoordelingswebsites.

Wat wallietax al meldde lijkt me een niet meer dan normaal. Stel een computer beschikbaar bij het afhalen en iedereen betaald iDeal op locatie wanneer je het geld niet contant wilt hebben.

Ook rare extentie (.nf) staat voor Norfolk Eiland, de eerste keer dat ik deze extentie uberhaupt zie. De keuze voor zo'n extentie geeft ook al vraagtekens bij mij.

Laatst gewijzigd door only4you; 11-07-10 om 11:08. Reden: domeinnaam
  #9  
Oud 11-07-10, 11:00
wallietax wallietax is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 59
Standaard

Vindt de post van AFF marketing trouwens ook weinig sportief, niet proffesioneel en eigenlijk ook zeer overtrokken. Voor mij en anderen denk al reden genoeg om vooral niet hier te bestellen.
  #10  
Oud 11-07-10, 11:25
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Juist ja.
Je eigen ruiten ingooien.

Had precies hetzelfde gedaan als Andre. En is het toeval dat je hier voorbij komt en dit leest? 't Is meteen je eerste post...

Vaag, erg vaag.
Ook je correspondentie van een eventuele toekomstige klant hier plaatsen staat niet echt als betrouwbaar bij mij bekend. Weet nu wel dat ik niets moet mailen naar jullie....ooh ja en ook niet bestellen dus.

EDIT:
Staat affmarketing voor "Affiliate Marketing"? (is een oprechte vraag).

Laatst gewijzigd door Dragon; 11-07-10 om 11:30.
  #11  
Oud 11-07-10, 12:22
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door affmarketing Bekijk bericht
Andre,
Graag reageren wij hier openbaar even op uw - toch wel wat vreemde - berichtgeving.

Wij zijn van mening dat u hier een onrechtmatige daad jegens ons bedrijf pleegt, waarvoor wij aangifte jegens u zullen toen, behoudens dat er per omgaande rectificatie plaats zal vinden.

De volledige inhoud van de e-mails (waaruit u enkel en alleen een stukje tekst heeft geknipt om opzettelijk een verkeerd beeld van onze organisatie te schetsen):

30-06-2010 18:55 (via Marktplaats)
Geachte GSM.NF,
Wanneer kan ik deze 4G ophalen bij u verzenden is geen optie.
iPhone versie ik zoek moet fabrieks simlock vrij zijn
mvg
Andre

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Andre
---------------------------------------------
30-06-2010 19:00 (via e-mail)
Beste Andre,

Zoals u reeds in onze adverentie kunt teruglezen gaat het om voorverkoop toestellen.
Los hiervan accepteren wij geen contante betaling of afhalen.

Mocht u uw bestelling willen plaatsen via vooruitbetaling (via iDEAL) dan ben u uiteraard van harte welkom.
Alle geplaatste en betald bestellingen t/m vandaag worden overigens over 2,5 a 3 weken al verzonden.

Mocht dit u niet schikken dan kunnen wij u helaas niet van dienst zijn.
Met vriendelijke groet,

AFF Marketing
(handtekening even geschrapt wegens grootte)
----------------------------------
30-06-2010 19:09 (via e-mail)
Ls,
U begrijpt dat ik geen 800 tot 1000 euro over ga maken naar een bedrijf wat ik niet ken. (mensen die dit doen zijn na mijn inzien niet echt slim bezig)
Als u een voorraad krijgt en deze bepaalde tijd binnen heeft sta ik de ochtend voor de deur dat u de telefoon heeft.
Maar ik betaald contant en ophalen is alleen mogelijk indien dit niet mogelijk is.
Zal ik dit verhaal moeten afdoen als “handel” die mogelijk niet betrouwbaar is .
Ik vindt u KvK gegevens wel maar uw website is een standaard Joobla cms pakket.

Indien u mij kan toezeggen dat ik zonder problemen de telefoon kan ophalen is dit geen probleem en zal ik de telefoon ophalen.

Mvg
Andre
---------------------------------
30-06-2010 20:02 (via e-mail)
Beste Andre,

Wellicht dat u de uitleg in onze eerdere e-mail nog eens zou willen lezen?
Overigens kost het toestel bij ons geen 800 tot 1000 euro, maar slechts € 699,00 incl. BTW
Dat onze website niet beschikbaar is, is opzich niet zo vreemd daar wij momenteel ‘fysiek’ zijn gesloten en in deze periode zal onze nieuwe website ook worden opgebouwd.
Onze andere websites (zoals bijvoorbeeld www.gsm.nf <http://www.gsm.nf> ) zijn echter wel gewoon live.

Mocht u bij ons willen bestellen (echter wel op basis van onze condities) dan vernemen wij graag uw NAW-gegevens, als dit u niet schikt zullen wij uw verzoek als niet verzonden beschouwen.
Met vriendelijke groet,

AFF Marketing
(handtekening even geschrapt wegens grootte)
---------------------------------

30-06-2010 20:18 (via e-mail)
Ls,
U begrijpt dat ik hier niet op inga, 699,- overmaken op Ideal geen optie is.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat mensen dit doen, dit alles werd ook op de diverse forums af geraden.
Als u kunt leveren wat u zegt lijkt mij dat ophalen ook geen probleem is als u dit zou doen zou u meer afname hebben dan nu
Waarna uw omzet zou stijgen, als dit af gewezen word krijgen al veel mensen het idee dat het niet klopt.
Kortom ik zal niet ingaan op uw aanbod omdat ik niet geloof dat u kunt aanbieden wat u zegt.
Ik wil u wel danken voor uw tijd en indien ik het mis heb mijn excuses voor mijn opmerking

Mvg
Andre
-------------------

Tot slot de informatie op Marktplaats:
- Nieuw toestel in gesealde opgeopende doos
- Simlock T-Mobile (simlockvrij levering voor € x)
- Origineel NL Toestel
- Mét factuur (betalings en garantiebewijs)
- Levering binnen 30 dagen na bestelling
- Veilige betaling via bankoverschrijving of iDEAL
- Bestelling via exclusieve voorverkoop korting
- Gegarandeerde levering voor de prijs van slechts € x

Het moge voor een ieder hier dan ook duidelijk zijn dat het om een voorverkoop actie gaat, waardoor je logischerwijs dan ook niet kunt afhalen. Dat u ons beticht van "niet zuivere praktijken" is wel heel erg zielig te noemen. Is dat uw standaard reactie wanneer u uw zin niet krijgt? Wij zijn van mening middels de bovengenoemde mailcorrespondentie genoeg aangetoond te hebben dan u letterlijk onzin uitkraamt en uw een poging doet om een bedrijf opzettelijk (zonder dat daar enige aanleiding toe is) zwart probeert te maken.
Vervolgens zet u in uw e-mail neer: "Ik wil u wel danken voor uw tijd en indien ik het mis heb mijn excuses voor mijn opmerking" De dank die wij dus krijgen voor het besteden van onze tijd aan u, is dat u ons zwart gaat lopen maken op dit forum, wat een lage streek zeg! Erg zielig hoor..
U klaagde er tevens over dat www.affmarketing.nl 'in onderhoud' was. Het staat u uiteraard geheel vrij om onze nieuwe (in aanbouw zijnde) website te raadplegen.
Wij verzoeken u, zo nodig sommeren u, om per omgaande een rectificatie op dit forum te plaatsen als ook een rectificatie toe te zenden aan andere fora/media waar u deze onjuiste berichtgeving heeft geplaatst, bij gebreke waarvan wij uw gerechtigd en genoodzaakt van "uw praktijken" melding te maken bij politie/justitie.

Mocht er iemand naar aanleiding van het bovengenoemde nog op/aanmerkingen of vragen hebben dan zien wij ons uiteraard bereid om deze (desgewenst openbaar) te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
AFF Marketing

(mod: het is ons niet bekend of aanhef en groeten zijn toegestaan, zo nee hiervoor onze excuses. Wat ons betreft mag hier na rectificatie ook een slotje op)

Alleen al vanwege het website adres " .nf " !?, en geen volledige contact gegevens zou ik ver weg blijven van deze site.

(disclaimer: ik heb de volledige tekst ge-quote, zodat bij stiekeme aanpassingen van de originele tekst beschikbaar blijft
  #12  
Oud 11-07-10, 12:25
Wezzz78 Wezzz78 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door affmarketing Bekijk bericht
Graag reageren wij ook hier even op.
Wij hebben er begrip voor dat er melding word gemaakt van ondeugelijke praktijken, maar doet het dan wel tegen de juiste. Navraag doen is iets anders dan bedrijven en/of personen beschuldigen van "niet zuivere praktijken". Dat wij deze mailtjes openbaar maken maakt echter geen inbreuk op de privacy van de heer "Andre" daar er niet meer openbaar is gemaakt dan er al openbaar was. De inhoud van de mailtjes is echter de deugdelijke onderbouwing die wij geven als weerlegging van deze valse aantijgingen. Direct aankondigen wat wij hier mee doen is volgens ons dan ook niet meer en niet minder dan duidelijkheid en rechtvaardigheid. Hoe zou u het zelf vinden als iemand uw bedrijf zonder geldig reden in een kwaad daglicht probeert te stellen? Elke website is een keer aan vernieuwing toe, en dit is tevens gedaan in de periode dat wij gesloten waren (en wij dus e-mails dus minder snel (en toch nog snel) beantwoorden). Logischerwijs hebben wij de vernieuwing van onze website dus in deze periode gedaan.

Uw opmerking is dus net zoveel 'onzin' als die van Andre, daar ook u hier weer door gebrek aan informatie (of kennis van zaken) heeft gereageerd.

We willen hier geen hele discussie van maken en zullen onze iPhone klanten vragen of zij na levering hier een recensie willen plaatsen, akkoord?

Nog een prettig weekend en geniet van de wedstrijd vandaag.

Groetend,
AFF Marketing
www.gsm.nf / www.affmarketing.nl
Ik wil er erg graag een discussie van maken! Ik heb uberhaubt nog nooit zulke slechte marketing als dit gezien. Er komt een nieuwe Iphone aan toch? Uw bedrijf gaat hem aanbieden, je moet hem vooruit betalen maar je kan hem niet komen ophalen? En dat is dan voor jullie het moment om de website te gaan vernieuwen? Vervolgens gaat u op een erg populair forum prive mailtjes openbaar maken. Die mensen vanaf nu heel makkelijk kunnen vinden op google.
Dus die mensen denken nu wel 3x na voor dat ze een iphone bij jullie gaan bestellen. Voor een bedrijf dat affmarketing heet is dat zeer knullig gedaan. En dat kan ik echt niet serieus nemen.

Laatst gewijzigd door Wezzz78; 11-07-10 om 13:03.
  #13  
Oud 11-07-10, 13:05
affmarketing affmarketing is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wezzz78 Bekijk bericht
Ik wil er erg graag een discussie van maken! Ik heb uberhaubt nog nooit zulke slechte marketing als dit gezien. Er komt een nieuwe Iphone aan toch? Uw bedrijf gaat hem aanbieden, je moet hem vooruit betalen maar je kan hem niet komen ophalen? En dat is dan voor jullie het moment om de website te gaan vernieuwen? Vervolgens gaat u op een erg populair forum prive mailtjes openbaar maken. Die mensen vanaf nu heel makkelijk kunnen vinden op google.
Dus die mensen denken nu wel 3x na voor dat ze een iphone bij jullie gaan bestellen. Voor een bedrijf dat affmarketing het is dat zeer knullig gedaan. En dat kan ik echt niet serieus nemen.
Blijkbaar moeten wij op dit 'populaire' forum nog wel uitleggen wat 'voorverkoop' betekend? Dat wij de mailtjes volledig hebben neergezet is omdat Andre slechts een deel uit de mailtjes knipte (en dat is opzettelijk gedaan zoals ook te zien is). Onze website vernieuwen ging over de website van het bedrijf, en dat gebeurde tijdens een sluitingsperiode (zou u dat zelf doen als u open bent?) en ging dus niet over de .nf domeinnaam waar naar verwezen werd. En dat men nu het domein .nf af zit te kraken is eveneens pure zwartmakerij daar u totaal inhoudelijk niets weet over dit domein en onze activiteiten. Kortom; op dit forum zitten een aantal mensen die menen heel erg slim te zijn en ons moeten belasten met zeer onprofessionale e-mails en ons - wanneer wij enkele zaken welke opzettelijk onjuist worden weergegeven om ons een slechte naam te bezorgen proberen recht te zetten - maar gelijk onprofessioneel gaat noemen. En dat mag dan doorgaan voor het gemiddelde lid hier? Mag hopen van niet. U mag best de discussie met ons aangaan, maar doet het dan wel op correcte wijze en doe het niet door valse leugens! Dát is echt meer dan zielig te noemen.
Wij zullen aangifte doen wanneer dit hele topic niet in het geheel (incl Google cache) zal worden vernietigd daar wij - zonder enige reden - hier zwart worden gemaakt omdat wij op de stemmingmakerij van Andre reageren.
  #14  
Oud 11-07-10, 13:09
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Beter doe je helemaal niets meer.....
  #15  
Oud 11-07-10, 13:10
affmarketing affmarketing is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door absrnd Bekijk bericht
Alleen al vanwege het website adres " .nf " !?, en geen volledige contact gegevens zou ik ver weg blijven van deze site.

(disclaimer: ik heb de volledige tekst ge-quote, zodat bij stiekeme aanpassingen van de originele tekst beschikbaar blijft
Zie bovenstaande reactie m.b.t. het .nf domein en hoe komt u erbij dat wij geen volledige contactgegevens hebben geplaatst? Misschien toch eens wat verder kijken dan je neus lang is.. Ow ja.. dan is deze reactie zeker weer gelijk onprofessioneel omdat jij niet de moeite neemt om te lezen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Beter doe je helemaal niets meer.....
Als dit soort de reacties de 'toegevoegde waarde' van dit forum zijn dan hebben wij echt met jullie te doen.

En nu kan er wat ons betreft een slotje op en verwijderd worden, want de reacties die er nu komen dragen echt totaal niets bij.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 12-07-10 om 14:17.
  #16  
Oud 11-07-10, 13:27
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door affmarketing Bekijk bericht
Als dit soort de reacties de 'toegevoegde waarde' van dit forum zijn dan hebben wij echt met jullie te doen.

En nu kan er wat ons betreft een slotje op en verwijderd worden, want de reacties die er nu komen dragen echt totaal niets bij.
Ik bedoel hiermee te zeggen dat je meer kapot maakt dan dat je je bedrijf goed kan doen als je zo door blijft gaan. Duuhhh

Maar deze reactie van jou zegt meer dan genoeg.....
  #17  
Oud 11-07-10, 13:31
Wezzz78 Wezzz78 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door affmarketing Bekijk bericht
Als dit soort de reacties de 'toegevoegde waarde' van dit forum zijn dan hebben wij echt met jullie te doen.

En nu kan er wat ons betreft een slotje op en verwijderd worden, want de reacties die er nu komen dragen echt totaal niets bij.
Waarom wilt u zo graag een slotje? En waarom elke keer dreigen met aangifte? Een kat in het nauw maakt rare sprongen!

Uw maakt nu toch zelf slechte reclame voor uw bedrijf. Het enige wat ik hier van u lees zijn lange reacties met weinig inhoud en een hoop gedreig. Mailtjes zomaar openbaar maken lijkt mij toch meer een rede van aangifte dan vragen te stellen over de activiteiten van uw bedrijf.
  #18  
Oud 11-07-10, 13:39
affmarketing affmarketing is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wezzz78 Bekijk bericht
Waarom wilt u zo graag een slotje? En waarom elke keer dreigen met aangifte? Een kat in het nauw maakt rare sprongen!

Uw maakt nu toch zelf slechte reclame voor uw bedrijf. Het enige wat ik hier van u lees zijn lange reacties met weinig inhoud en een hoop gedreig. Mailtjes zomaar openbaar maken lijkt mij toch meer een rede van aangifte dan vragen te stellen over de activiteiten van uw bedrijf.
Wat wij middels onze reacties hebben laten zien is dat wij graag transparant zaken doen (en geen geknutsel met e-mail berichten) en daarbij ook volledig achter ons bedrijf en haar activiteiten staan.
Dat er dergelijke reacties vanuit enkele forumleden komen zegt mijn inziens meer over jullie dan over ons bedrijf.

Maar een ieder hier is - op afspraak - natuurlijk welkom om op ons kantoor te Breda hierover in discussie te gaan, daar wij er 100% zeker van zijn dat de aantijgen nergens op slaan.
Om hier op dit forum verder discussie te voeren lijkt ons (gezien de reacties die heden enkel en alleen gaan over onze reactie en niet meer over het oorspronkelijke onderwerp) verder geheel zinloos. Graag dan ook een slotje erop en een ieder die een afspraak met ons wil maken kan ons uiteraard een mailtje sturen.
  #19  
Oud 11-07-10, 13:40
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Tot nader order gesloten.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring met het bedrijf NisGav Melle123 iPhone algemeen 4 11-07-11 16:12
zoek automatiserings bedrijf iphone exchange ervaring janfr iPhone algemeen 0 30-05-10 10:49
IPhone werkt super met exchange server van bedrijf chrisholman iPhone algemeen 69 26-03-09 15:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.