//

iPhone 4 ontvangstprobleem

iPhone 4 ontvangstprobleem discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is een iPhone 4 nemen nou wel zo verstandig? Zie 't volgende nieuws van Nu.nl: Apple volhardt in ontkenning probleem iPhone Uitgegeven: 30 juni 2010 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-07-10, 20:28
TimoV TimoV is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ergens waar jij niet woont
Berichten: 23
Standaard iPhone 4 ontvangstprobleem

Is een iPhone 4 nemen nou wel zo verstandig? Zie 't volgende nieuws van Nu.nl:

Apple volhardt in ontkenning probleem iPhone

Uitgegeven: 30 juni 2010 15:31
Laatst gewijzigd: 1 juli 2010 10:42

AMSTERDAM - Apple blijft bij zijn standpunt dat ontvangstproblemen van de nieuwe iPhone 4 normaal zijn. Uit uitgelekte documenten blijkt dat het bedrijf medewerkers instrueert om daarvoor geen telefoons ter reparatie aan te nemen.


AFP

Bij het nieuwste model van de iPhone is de antenne geïntegreerd in de metalen rand van het toestel. Al snel bleek dat de telefoon kan kampen met ontvangstproblemen als de eigenaar zijn iPhone linksonder aan de zijkant vasthoudt (video).
Apple liet eerder deze maand in een reactie al weten dat niet als een probleem te beschouwen. Volgens het bedrijf heeft de manier waarop een mobiele telefoon wordt vastgehouden, vaak invloed op de ontvangst. Apple adviseert gebruikers om de linkeronderzijde van de iPhone niet aan te raken bij het gebruik. (Hillarisch toch?)

Bumper

In een uitgelekt document met instructies aan medewerkers van Apple Stores, de eigen winkels van het bedrijf, wordt dat advies herhaald. "Voer geen garantieservice uit", citeert Boy Genius Report uit het documentje.
Daarin wordt opgemerkt dat een rubberen 'bumper' de ontvangstproblemen mogelijk verhelpt, maar dat medewerkers zulke bumpers niet gratis mogen uitdelen aan klagende klanten.

(overigens had ik dit al eerder op Youtube gezien)

Zie ook:

'Ontvangst iPhone 4 valt weg bij aanraking' | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

--------------------------------------------------------------------------
Dus.. wat denken jullie ervan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-10, 20:46
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Hier bestaat al een topic over volgens mij. En zo niet, dan is dit niet de juiste thread om het in te posten. Ik denk dat je er verstandig aan doet, mocht je nog twijfelen over aanschaf, dat je je berust op bevindingen van de gebruikers alhier welke al een iPhone bezitten.

Onlangs passeerde er een uitgebreid artikel op de homepage waar e.e.a. onderzocht is en waar inderdaad bewezen werd dat het volledig omsluiten van de telefoon het ontvangst aanzienlijk doet afnemen (dit is met mijn 2G niet anders en bij de Nokia classic van mijn moeder ook het geval). Bij normaal vasthouden word dit al een stuk minder en word de vermindering van het ontvangst dermate laag dat je hier geen hinder van zult ondervinden. Zelfs wanneer je een bumper gebruikt zal het bereik ook nog iets afnemen maar dit is wel de beste optie wanneer je een zo goed mogelijk bereik wilt.
__________________
Appels met peren vergelijken
  #3  
Oud 01-07-10, 20:46
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dit is al verschillende malen aan bod geweest op het forum en een heel artikel op de frontpage.

Graag de zoekfunctie gebruiken aub.

//Slotje

EDIT
Deze topic bijvoorbeeld


Laatst gewijzigd door Bomans; 01-07-10 om 21:01.
  #4  
Oud 01-07-10, 20:55
TimoV TimoV is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ergens waar jij niet woont
Berichten: 23
Standaard

''dan is dit niet de juiste thread om het in te posten''

Een betere plaats dan deze is er niet.


''Graag de zoekfunctie gebruiken aub.''

Toen ik de titel intypte kwam er geen topic tevoorschijn wat overeenkwam met de mijne.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ontvangstprobleem Tommyke3700 iPhone algemeen 1 08-08-10 04:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:06.