//

Iphone 4 32gb €650,-

Iphone 4 32gb €650,- discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bekside het is een risico van €325,- ik zal er geen nacht minder om slapen. Tsja, als je dan toch van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-08-10, 13:38
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekside Bekijk bericht
het is een risico van €325,- ik zal er geen nacht minder om slapen.
Tsja, als je dan toch van je geld af moet PB ik wel even mijn rekeningnummer

Maar alle gekheid op een stokje, laat gewoon even weten hoe het is afgelopen en vraag ik iedereen hier eerst even niet meer te reageren. We weten nu de stand van zaken en extra reacties zullen vaak dezelfde inhoud hebben
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-08-10, 13:43
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
als je het geld kan missen, waarom zou je dan voor een prikkie een 32B kopen en niet gewoon wat meer uitgeven voor een zekerheidje?

Gaat mij er niet om dat ik wil zeggen, zei ik toch...
maar EN het eerste verhaal... en daarna ook nog die "verkoop" naar een nigiriaan is gewoon.... niet slim!

als je hier niet gewaarschuuwd was was je je 325 euro EN je iphone kwijt geweest...
beste jan, ik had mijn iphone nog niet voor €200,000,- naar Nigeria gestuurd aangezien ik ook wel op de hoogte ben van de nigeria verkopen. en aangezien dat ik 1x googlede op het email adres van desbetreffende meneer en het er al tussen zag staan bij fraude lijsten.

de reden waarom ik niet voor een zekerheidje kies, is omdat ik op dit moment een 3 maanden oude 3GS heb en daar tevreden mee ben.

natuurlijk speelt bij mij ook nieuw nieuw hebben hebben. dus als er een mooie kans ligt om een iphone voor een mooie prijs te krijgen. grijp ik die.

jullie horen het van me.

en mocht het nou toch allemaal goed gaan! mogen jullie bieden vanaf €850,-


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Tsja, als je dan toch van je geld af moet PB ik wel even mijn rekeningnummer

Maar alle gekheid op een stokje, laat gewoon even weten hoe het is afgelopen en vraag ik iedereen hier eerst even niet meer te reageren. We weten nu de stand van zaken en extra reacties zullen vaak dezelfde inhoud hebben
perfect, heb het geld gister avond overgemaakt, dus ik weet uiterlijk dinsdag meer
  #23  
Oud 21-08-10, 13:46
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Bekside, je bent nu aan het rechtpraten wat krom is want aan de ene kant kun je die 325,00 makkelijk missen en lig je er niet wakker van en aan de andere kant probeer je zo goedkoop mogelijk aan een toestel te komen. Voor een paar tientjes meer had je een nieuwe gehad met garantie. Nu heb je.....niets en een nare smaak in je mond. Je kunt me nog meer vertellen maar het zit je dan toch niet lekker.

En trouwens, nieuw nieuw hebben hebben ? En dan meteen het toestel weer te koop aan willen bieden ? Vaag zoals jij redeneert....

edit : zie net het verzoekje van scorpiosoft pas....
  #24  
Oud 21-08-10, 14:04
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Bekside, je bent nu aan het rechtpraten wat krom is want aan de ene kant kun je die 325,00 makkelijk missen en lig je er niet wakker van en aan de andere kant probeer je zo goedkoop mogelijk aan een toestel te komen. Voor een paar tientjes meer had je een nieuwe gehad met garantie. Nu heb je.....niets en een nare smaak in je mond. Je kunt me nog meer vertellen maar het zit je dan toch niet lekker.

En trouwens, nieuw nieuw hebben hebben ? En dan meteen het toestel weer te koop aan willen bieden ? Vaag zoals jij redeneert....

edit : zie net het verzoekje van scorpiosoft pas....
uiteraard zal ik een nare smaak in mijn mond hebben.
ik hoef hier echter niet te verdedigen wat ik wel of niet op mijn bankrekening heb staan.

wat betreft dat ik hem meteen zou verkopen..... €200,- verdienen met niks doen.... gaat er denk ik bij iedereen wel in!

we wachten het af en ik laat het hier weten.
  #25  
Oud 21-08-10, 14:10
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Ben je zo naïef of zit je ons te flashen? Je krijgt het voor elkaar om op één dag twee extreem louche verhalen serieus te nemen. Ik zit dit echt met open mond te lezen, en ben nogmaals in de veronderstelling dat je ons in het ootje neemt!

Mocht het toch serieus zijn zou ik je bank verordenen die 325 terug te vorderen en ook je ebay deal te laten cancelen. Dan kun je voor al het geld wat je niet weggooit een goede iPhone 4 hier op het forum kopen...
  #26  
Oud 21-08-10, 14:37
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BBoelie Bekijk bericht
Ben je zo naïef of zit je ons te flashen? Je krijgt het voor elkaar om op één dag twee extreem louche verhalen serieus te nemen. Ik zit dit echt met open mond te lezen, en ben nogmaals in de veronderstelling dat je ons in het ootje neemt!

Mocht het toch serieus zijn zou ik je bank verordenen die 325 terug te vorderen en ook je ebay deal te laten cancelen. Dan kun je voor al het geld wat je niet weggooit een goede iPhone 4 hier op het forum kopen...
ik raad u aan nogmaals de laatste berichten door te lezen.
  #27  
Oud 21-08-10, 15:41
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

kan me een topic herinneren hier waar de koper ook eerst de helft moest overmaken.
hij heeft dat toen op aanraden van ons niet gedaan, en zaakje bleek inderdaad niet pluis... kan de topic nergens vinden, ik denk dat hij verwijderd is door de mods omdat er op gegeven moment namen in genoend werden.

dit verhaal komt echter zo overeen (eerst helft betalen, keurige mailtjes) dat ik toch nieuwsgierig ben of het bij dezelfde "aanbieder" is..
  #28  
Oud 21-08-10, 15:59
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
kan me een topic herinneren hier waar de koper ook eerst de helft moest overmaken.
hij heeft dat toen op aanraden van ons niet gedaan, en zaakje bleek inderdaad niet pluis... kan de topic nergens vinden, ik denk dat hij verwijderd is door de mods omdat er op gegeven moment namen in genoend werden.

dit verhaal komt echter zo overeen (eerst helft betalen, keurige mailtjes) dat ik toch nieuwsgierig ben of het bij dezelfde "aanbieder" is..
wanneer het of goed is afgelopen of fout zal ik de gegevens + advertentie hier plaatsen.

als reclame aan de ene kant of als waarschuwing aan de andere kant!
  #29  
Oud 21-08-10, 17:18
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

echt marktplaats,ebay,craigslist het is allemaal super relaxt enzo maar er zitten zo veel scammers op. dat het gewoon niet grappig meer is.

maar 1 ding snap ik niet. als jij toch dat geld kan missen als water,waarom dan niet ff op je vrije dag die kan uit rijden?
  #30  
Oud 21-08-10, 22:45
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy Bekijk bericht
echt marktplaats,ebay,craigslist het is allemaal super relaxt enzo maar er zitten zo veel scammers op. dat het gewoon niet grappig meer is.

maar 1 ding snap ik niet. als jij toch dat geld kan missen als water,waarom dan niet ff op je vrije dag die kan uit rijden?

Wat is het voor onzin dat ik geld kan missen als water? Het enige wat ik zeg is dat ik er geen nacht minder om zal slapen,

waarom ik er niet naartoe rij heeft ermee te maken dat het 3 uur en 20 minuten heen is en hetzelfde terug,

325 is voor mij net zoveel als voor ieder ander mens!

En als ik dan een goedkope iPhone aankan komen, mischien Elfs meer dan 1 Waardoor ik er zelfs ng geld aan over zou houden, Oscar toch perfect? Dan is het dat risico van 325 meer dan waard!

Jullie horen het wel,
desbetreffende verkoper reageert ook nog op iedere mail nu de betaling gedaan is, en door zijn verhaal te checken via ander mail adres,

Groeten BekSide
  #31  
Oud 22-08-10, 01:26
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

@Bekside, je koopt een Iphone onder de reguliere INKOOPprijs, al voordat je hier antwoord op je vraag hebt gehad (binnen 10 minuten 1e bericht, en gekocht)

De vraag is altijd: waarom zou iemand een schaars artikel aan JOU wíllen verkopen met verlies, of in iedergeval vér beneden de MARKTwaarde?

Als je er al een kan kopen, dan kost een Iphone 4 32GB simlockvrij MINIMAAL EUR 759 (inkoop Belgié) of de aanbieding is zeer verdacht.

Daar staan hier, maar ook in talloze andere fora, diverse topics vol van.
Gisteren was er een van 520,00 (dus nog goedkoper).

Ik snap werkelijk niet dat als je zoveel geld hebt, je niet gewoon hier een 32GB koopt, van een lid dus.
Geeft in ieder geval meer zekerheid dan van iemand die net een paar dagen op MP zit.
Ik schat in dat je jezelf gewoo voor de kop slaat dat je 325,- door het toilet hebt gef***kerd, maar dan had je er nog lol aan gehad: youtube film maken en posten maar!
Ik verkoop dat soort spul niet eens meer via MP.

MP doet m.i. te weinig om dit soort figuren aan te pakken.

CAN $ 779,00 kosten ze, dat is EUR 585,00 Inkoop, zonder verzenden etc.
Verkopen onder 750,00 blijft bij schaarste van nu gewoon verdacht.

Het mag niet, anders zou ik hier een fake advertentie zetten en je laten zien dat als ik 32GB's had, ik er zo een stuk of 10 zou kúnnen verkopen voor zeg 760,00 per stuk, mits simlockvrij.
Dan is die knakker toch gekke Henkie dat ie er minder voor vraagt?
O nee, de barmhartige Samaritaan anno 2010 bestaat nog!

PM me de link naar de verkoper eens, ik heb wat relaties die mogelijk wat kunnen checken voor je.

Laatst gewijzigd door WDS001; 23-08-10 om 14:03. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #32  
Oud 22-08-10, 02:04
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Ik geloof hier helemaal niks meer van
__________________

  #33  
Oud 22-08-10, 02:10
sophiie! sophiie! is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

Daar ben je heerlijk in getrapt. Ik zal het toegeven, ook ben ik zo 300 euro kwijtgeraakt, en het doet nog steeds pijn. niet het geld, maar het vertrouwen in de mede mens is toch een beetje weg!
ik wil er niet teveel op ingaan, maar heb je die vent gecontroleerd? Er is namelijk een site (ben eventjes kwijt welke) maar daar gaat het alleeen maar over dit soort gasten. heb ik regelmatig gecheckt, maar niet goed genoeg, pas toen ik er in was getrapt kwam ik hem ook tegen. typ zijn rekennr. eens in op google.. volgens mij krijg je redelijk wat hits!!

ik hoop dat ik het fout heb.

mvg, sophie
__________________
The big things in life ain't always easy..!
  #34  
Oud 22-08-10, 12:52
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
CAN $ 779,00 kosten ze, dat is EUR 585,00 Inkoop, zonder verzenden etc.
Verkopen onder 750,00 blijft bij schaarste van nu gewoon verdacht.

Het mag niet, anders zou ik hier een fake advertentie zetten en je laten zien dat als ik 32GB's had, ik er zo een stuk of 10 zou kúnnen verkopen voor zeg 760,00 per stuk, mits simlockvrij.
Dan is die knakker toch gekke Henkie dat ie er minder voor vraagt?
O nee, de barmhartige Samaritaan anno 2010 bestaat nog!

PM me de link naar de verkoper eens, ik heb wat relaties die mogelijk wat kunnen checken voor je.
beste,

ook ik heb hier uiteraard over nagedacht.

de advertentie staat nog steeds online, krijg nog steeds reacties op mijn vragen terwijl meneer mijn 325 toch al ontvangen heeft.
hij zal hem morgen op de post doen dus weet dinsdag meer!

uiteraard begrijp ik ook met inkoop prijs enz enz. en het is ook allemaal erg verdacht!

het is nietzo dat ik de keus binnen 3 minuten heb gemaakt aangezien ik 2 dagen lang email contact heb gehad met desbetreffende meneer.

ik zal de advertentie even in PM naar bovenstaande sturen dan kan hij alvast even kijken.

bedankt voor het meedenken iig.

ook heb ik zijn rekening nr. enz gegoogled, geen enkele hit van oplichting of wat anders.

het is een risico..... snap ik..

mocht het fout zijn wat het volgens jullie allemaal 100% zeker is. (en begrijpelijk) dan zal ik een poging doen het geld via de bank terug te krijgen.



mocht dat niet lukken.zal ik uiteraard een zure nasmaak hebben maar hoop ik dat het geld goed terecht is gekomen.....


mvG
BekSide

Laatst gewijzigd door bekside; 22-08-10 om 12:57.
  #35  
Oud 22-08-10, 13:08
Niessie's schermafbeelding
Niessie Niessie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: H-I-Ambacht
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Niessie
Standaard

Wanneer zou je het toestel opgestuurd krijgen cq. ontvangen?!

Ik vind het ook een erg apart verhaal om eerder genoemde redenen, maar ben wel benieuwd naar de afloop!
  #36  
Oud 22-08-10, 13:10
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sophiie! Bekijk bericht
Daar ben je heerlijk in getrapt. Ik zal het toegeven, ook ben ik zo 300 euro kwijtgeraakt, en het doet nog steeds pijn. niet het geld, maar het vertrouwen in de mede mens is toch een beetje weg!
ik wil er niet teveel op ingaan, maar heb je die vent gecontroleerd? Er is namelijk een site (ben eventjes kwijt welke) maar daar gaat het alleeen maar over dit soort gasten. heb ik regelmatig gecheckt, maar niet goed genoeg, pas toen ik er in was getrapt kwam ik hem ook tegen. typ zijn rekennr. eens in op google.. volgens mij krijg je redelijk wat hits!!

ik hoop dat ik het fout heb.

mvg, sophie
dank voor de tip.
heb alle gegevens gegoogled. geen enkele hit, aan de ene kant is dat natuurlijk goed nieuws.... aan de andere kant ook weer niet.

mvg
Bekside

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niessie Bekijk bericht
Wanneer zou je het toestel opgestuurd krijgen cq. ontvangen?!

Ik vind het ook een erg apart verhaal om eerder genoemde redenen, maar ben wel benieuwd naar de afloop!
ik werd vrijdagavond geadvisseerd om het als spoedbetaling te versturen zodat hij het nog voor 12 uur op de zaterdag binnen zou hebben.

dit heb ik gedaan, alleen was de betaling niet op tijd binnen. dus nu wordt het maandag opgestuurd, en zou ik het de dinsdag moeten ontvangen.

(als het dus allemaal goed loopt)

ik hou jullie op de hoogte

Laatst gewijzigd door WDS001; 23-08-10 om 14:05. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #37  
Oud 22-08-10, 16:26
ctmachielsen ctmachielsen is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Prinsenbeek
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar ctmachielsen
Standaard

Smoesjes smoesjes smoesjes van de verkoper
  #38  
Oud 22-08-10, 16:36
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Goh goh wat maakt iedereen zich hier toch druk over. Ik zeg laten we eerst even afwachten en daarna oordelen. Ik hoop voor bekside dat het allemaal goed gaat. En idd dan wil ik de advertentie hier ook wel zien.
Succes bekside 
  #39  
Oud 22-08-10, 16:44
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roymeer Bekijk bericht
Goh goh wat maakt iedereen zich hier toch druk over. Ik zeg laten we eerst even afwachten en daarna oordelen. Ik hoop voor bekside dat het allemaal goed gaat. En idd dan wil ik de advertentie hier ook wel zien.
Succes bekside 
dit is wat wij doen, roy

Citaat:

forum
` fo - rum («Latijn) het -woord fora, forums groep van deskundigen die een bepaald onderwerp in het openbaar bespreken en daarna ter discussie stellen; iets voor het forum der publieke opinie brengen in het openbaar behandelen
  #40  
Oud 22-08-10, 18:22
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik hoop voor Bekside ook dat hij geluk heeft. Maar ik vrees het ergste, marktplaats zit vol met scammers en mensen die gestolen goederen verkopen zonder bon enzo.
__________________
Iphone 4 32GB (Frankrijk) @ Vodafone
Ipad 2 32GB (Nederland)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 650 euro bij Kijkshop black_tear Koopinformatie Nederland 1 21-12-10 22:53
Iphone 4 32GB UK Locked sjonson Koopinformatie Nederland 88 05-10-10 15:51
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb PeHa5772 Koopinformatie Nederland 8 24-01-10 22:48
Migratie Treo 650 -> iPhone? DutchVince Archief 1 18-10-07 17:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.