//

Iphone 4 32gb €650,-

Iphone 4 32gb €650,- discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenmo Ik hoop voor Bekside ook dat hij geluk heeft. Maar ik vrees het ergste, marktplaats zit vol met scammers en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 22-08-10, 17:30
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenmo Bekijk bericht
Ik hoop voor Bekside ook dat hij geluk heeft. Maar ik vrees het ergste, marktplaats zit vol met scammers en mensen die gestolen goederen verkopen zonder bon enzo.
die kans zit er inderdaad wel in.

even een vraage apart dan.... wat maakt het in principe uit als het een gestolen iphone zou zijn?

niet dat ik hier voorstander van ben hoor, maar kan je deze niet activeren of iets of heeft het alleen met de garantie te maken?

bvd
BekSide
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 22-08-10, 17:38
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

zal echt geen gestolen Iphone zijn, daar hoef je niet bang voor te zijn

maar dat je uberhaupt iets zal ontvangen, daar zal ik me als ik jou was meer zorgen over maken

Jij bent nou 1 van de 100 mensen waar zo op hopen en wat het voor hun interessant maakt om op deze manier de boel op te lichten
  #43  
Oud 22-08-10, 17:47
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
zal echt geen gestolen Iphone zijn, daar hoef je niet bang voor te zijn

maar dat je uberhaupt iets zal ontvangen, daar zal ik me als ik jou was meer zorgen over maken

Jij bent nou 1 van de 100 mensen waar zo op hopen en wat het voor hun interessant maakt om op deze manier de boel op te lichten
dat ga ik gewoon afwachten! Dinsdag weet ik meer,

Mischien ben in wel 1 van de 100 die spekkoper is!
  #44  
Oud 22-08-10, 17:49
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

ja idd

vergeet je tel morgen niet op de post te doen naar die zakenman uit Nigeria die de telefoon aan zijn zoontje geeft he
  #45  
Oud 22-08-10, 18:31
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
ja idd

vergeet je tel morgen niet op de post te doen naar die zakenman uit Nigeria die de telefoon aan zijn zoontje geeft he
Beste mr. Decibel,

Waarom gaat u ook niet eens iets nuttigs doen i.p.v. Hier op het forum een beetje 3x hetzelfde herhalen?

Ik weet precies wat ik heb gedaan en met welk risico!

En als meneer uiteindelijk een oplichter schijnt te zijn dan heeft hij erg goed werk verricht! En verdient hij zijn €325,- wel!

Dus meneer decibel hou maar op met je vervelende berichtjes! En kom op dedinsdag avond nog maar even kijken of je alsnog kan zeggen: Whahaha ik zei het toch.

In dat geval zal ik u van harte feliciteren en u al het mail contact doorsturen zodat iedereen hier kan zien hoe een proffesionele oplichter te werk gaat!

Fijne zondag! Nog
  #46  
Oud 22-08-10, 18:45
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

als jij jezelf eerst nuttig had gemaakt door je eerst een beetje te verdiepen met aankopen via mp etc, dan had je ons niet met je vervelende begin post hoeven lastig te vallen ;-)

o, en dinsdagavond heb ik wat anders te doen, dus bij deze alvast
'whahaha ik zei het toch'

de mail hoef ik niet want een beetje normaal denkend persoon zal in die zgn proffesionele oplichting nooit intrappen
beter kan je het zelf goed bestuderen zodat je er volgende keer niet intrapt

jij ook fijne zondag
  #47  
Oud 22-08-10, 18:51
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Nogmaals zeg ik u, met het volle verstand heb ik het risico afgewogen tegen de voordelen, en de keus gemaakt het risico ter nemen.

Vraag blijft waarom je reageert op een topic met zon oer saaie vervelende startpost.

Mocht u verder nog goede opmerkingen hebben hoor ik ze uiteraard graag. Mischien is het dan via een PM beter.

U ook nog een fijne zondag en veel plezier met hetgeen dat u de dinsdag gaat doen!

Eventuele grappige opmerkingen over mijn vorige post mbt het volle verstand.... Onder deze streep

----------------------------------------------

Laatst gewijzigd door WDS001; 23-08-10 om 13:00. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #48  
Oud 22-08-10, 19:02
Rubenn_xx Rubenn_xx is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 37
Standaard

Ik heb het bij de vorige lancering van de 3GS, die uiteraard ook vertraging opliep, ook terecht gekomen bij een man op ebay. Heb net hetzelfde gedaan dan Belkside,( voorschotje betaald en veel over en weer getelfoneerd) en de helft gestort op een gewoon rekeningnummer. En 2 dagen daarna was ik de trotse bezitter van een iphone samen met een franse factuur. Zo zie je maar .
Maar er zijn er natuurlijk veel andere, die proberen te profiteren van het goede dat in de mens zit, maar soms moet je ook wel eens een risico'tje durven nemen in het leven. Als die mens, na het ontvangen van zn voorschot, toch nog steeds de moeite doet voor het beantwoorden van zijn mails heb ik er inderdaad wel nog een vrij goed oog in.
Veel succes!!
  #49  
Oud 23-08-10, 10:27
synnath synnath is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Bij Eindhoven
Berichten: 92
Standaard

En weet TS al of ie GETILT is
  #50  
Oud 23-08-10, 11:23
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

ja hoor dat weet die al alleen wacht die nog even tot morgen tot het officieel is
  #51  
Oud 23-08-10, 11:24
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

bekside zit m.i. reclame te maken voor zichzelf om vervolgens zelf de grote slag te slaan:
anderen doen geloven dat het bonafide is, vervolgens laten bestellen en vandoor gaan met de buit.
  #52  
Oud 23-08-10, 11:27
Smarzzz Smarzzz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 77
Standaard

Ik hoop dat het goed is, het klinkt alleen niet logisch. Als hij er zoveel heeft, wil hij winst maken en ze dus tegen huidige marktprijs verkopen, niet ver daaronder.
  #53  
Oud 23-08-10, 12:15
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

je kan niet zeggen dat we niet behulpzaam zijn

Er zijn al 3 pagina's gewijd om je uit te leggen dat je opgelicht bent
En tja, dat het misschien niet allemaal even aardig is..... welkom in de grote mensen wereld.....
Of sta je ook zo te huilen als je op je lazer krijgt van je baas omdat je iets stoms gedaan hebt ;-)
  #54  
Oud 23-08-10, 12:24
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
je kan niet zeggen dat we niet behulpzaam zijn

Er zijn al 3 pagina's gewijd om je uit te leggen dat je opgelicht bent
En tja, dat het misschien niet allemaal even aardig is..... welkom in de grote mensen wereld.....
Of sta je ook zo te huilen als je op je lazer krijgt van je baas omdat je iets stoms gedaan hebt ;-)
ik hoef me hier toch op geen enkele wijze te verantwoorden wat ik met mijn €325,-doe.

als ik het risico heb afgewogen tegen het eventuele succes, en ik ben ermee in zee gegaan is het toch prima!?

en als jullie slimmerikken met zijn alle gelijk hebben! zal ik het meteen laten weten!

maar snap niet wat voor nut het heeft om iemand hier uit te gaan maken op een forum voor dom/achterlijk voor het posten van zijn verhaal over het kopen van een iphone via marktplaats!

en er zitten zeker behulpzame verhalen tussen.
jammer alleen dat er ook wat minder behulpzame posts zijn.

ik hoop dan ook dat je in die grotemensenwereld met al die ''bazen'' van je erg veel succes zult hebben!
  #55  
Oud 23-08-10, 12:24
ReneK ReneK is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 20
Standaard

volgens mijn is een iphone uit canada niet eens simlock vrij. zit altijd een rogers simlock op.
  #56  
Oud 23-08-10, 12:43
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

bekside, heb je track en trace nummer ontvangen van de verzender?
  #57  
Oud 23-08-10, 13:04
Lunatic Lunatic is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 45
Standaard

Heb je de pakbon ook al gezien?
Want als het inderdaad om kwantumkorting gaat zou hij er wel heel veel moeten hebben besteld, aangezien de iPhone 4 een schaars product is (en ik denk eerlijk gezegd niet dat ze net na de release van de iPhone 4 al met kwantumkortingen gaan lopen zwaaien, omdat er een flink te kort aan iPhone's 4 is).

Ik vind het verhaal een beetje ongeloofwaardig. Zeker aangezien hij zegt op Texel te wonen, alleen al om dit gegeven wantrouw ik het verhaal al (hij weet dondersgoed dat niemand daar heen rijdt).
Plaatsen als het zuiden van Limburg, het noord van Groningen, het zuiden van Zeeland of de waddeneilanden gaan bij mij altijd al alarmbellen rinkelen (misschien niet altijd terecht, hoor).

Heb je trouwens al met een andere email adres geprobeerd dezelfde iPhone te kopen? Maar dan voor te stellen om hem op te halen?
Als je dan een adres krijgt weet je misschien al meer.

Mij is wel eens verteld als je iets overmaakt moet je expres een verkeerde naam bij het rekening nummer vermelden, zodat je als je later opgelicht blijkt te zijn tegen de bank kan zeggen dat rekeningnummer en de naam niet klopt dus hadden hun die transactie nooit mogen goedkeuren (nooit zelf geprobeerd, maar misschien een tip).

Ik hoop voor je dat je echt de iPhone geleverd krijgt! Maar ik heb zo mijn twijfels.

Succes in ieder geval en ik hou dit topic in de gaten!
  #58  
Oud 23-08-10, 13:06
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
bekside, heb je track en trace nummer ontvangen van de verzender?
zojuist een mail ontvangen met de mededeling dat het geld nog niet ontvangen is.

hierop ik uiteraard mijn bank gebeld en zij bevestigen dit verhaal.

heb het geld vrijdagavond 9 uur overgemaakt als zijnde een spoedbetaling maar het gehele weekend ligt het betalingsverkeer stil dus moet het vandaag op de rekening komen.

tot zo ver geen reden tot paniek dus

ook antwoord meneer netjes en stuurt op eigen iniatief e-mail.

ik wacht het af!
  #59  
Oud 23-08-10, 13:10
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

hij antwoord netjes omdat "meneer" het geld nog niet heeft ontvangen misschien?
Ik weet niet welke bank(en) jullie gebruiken maar als ik met mijn rabo in het weekend wat overmaak (via internet) naar iemand met een andere raborek heeft diegene dat gelijk binnen....
  #60  
Oud 23-08-10, 13:10
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lunatic Bekijk bericht
Heb je de pakbon ook al gezien?
Want als het inderdaad om kwantumkorting gaat zou hij er wel heel veel moeten hebben besteld, aangezien de iPhone 4 een schaars product is (en ik denk eerlijk gezegd niet dat ze net na de release van de iPhone 4 al met kwantumkortingen gaan lopen zwaaien, omdat er een flink te kort aan iPhone's 4 is).

Ik vind het verhaal een beetje ongeloofwaardig. Zeker aangezien hij zegt op Texel te wonen, alleen al om dit gegeven wantrouw ik het verhaal al (hij weet dondersgoed dat niemand daar heen rijdt).
Plaatsen als het zuiden van Limburg, het noord van Groningen, het zuiden van Zeeland of de waddeneilanden gaan bij mij altijd al alarmbellen rinkelen (misschien niet altijd terecht, hoor).

Heb je trouwens al met een andere email adres geprobeerd dezelfde iPhone te kopen? Maar dan voor te stellen om hem op te halen?
Als je dan een adres krijgt weet je misschien al meer.

Mij is wel eens verteld als je iets overmaakt moet je expres een verkeerde naam bij het rekening nummer vermelden, zodat je als je later opgelicht blijkt te zijn tegen de bank kan zeggen dat rekeningnummer en de naam niet klopt dus hadden hun die transactie nooit mogen goedkeuren (nooit zelf geprobeerd, maar misschien een tip).

Ik hoop voor je dat je echt de iPhone geleverd krijgt! Maar ik heb zo mijn twijfels.

Succes in ieder geval en ik hou dit topic in de gaten!
klopt, ook ik vond deze plek erg verdacht!

ik heb echter onder mijn email adres ook gevraagd of ik ze mocht komen bezichtigen. daarop heb ik een bestaand adres terug gekregen. (gechecked via google maps/earth)

ook heb ik nog met ander email adres gekeken of meneer met hetzelfde verhaal aankwam. dit was het geval.

de verkoper heeft via het email contact een dusdanig geloofwaardige informatie gegeven dat ik erin gestapt ben.

of dit uiteindelijk de goede keus is geweest zal blijken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
hij antwoord netjes omdat "meneer" het geld nog niet heeft ontvangen misschien?
Ik weet niet welke bank(en) jullie gebruiken maar als ik met mijn rabo in het weekend wat overmaak naar een andere rabo heb ik het gewoon gelijk binnen hoor?
klopt, dat gaat vanaf dezelfde bank.

het gaat van een fortis rekening naar een sns rekening.

vandaar dat dit wel langer kan duren, helaas heb ik niemand in mijn omgeving meteen sns rekening.

Laatst gewijzigd door WDS001; 23-08-10 om 13:15. Reden: Edit/MQuote knop gebruiken aub!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 650 euro bij Kijkshop black_tear Koopinformatie Nederland 1 21-12-10 21:53
Iphone 4 32GB UK Locked sjonson Koopinformatie Nederland 88 05-10-10 14:51
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb PeHa5772 Koopinformatie Nederland 8 24-01-10 21:48
Migratie Treo 650 -> iPhone? DutchVince Archief 1 18-10-07 16:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:09.