iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie en ervaringen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/)
-   -   Wat kan ik het beste doen? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/87055-beste-doen.html)

Ip0d 18-03-11 20:22

Wat kan ik het beste doen?
 
Ik ga een 2e hands Iphone 3G kopen. Voor €145,-.
Citaat:

Enige minpuntje is dat de vergrendelingtoets bovenop niet goed meer werkt maar hij springt na 1minuut automatisch op vergrendelen.
Zonder oordopjes, vrdr met alles erbij. Ook met simlock.
Hoeveel kost t trouwens om simlockvrij te maken?
En wil iemand hier wat koop-tips geven want een 2e hands iphone is meestal niet helemaal 100% meer, toch?

buffel_styllezz 19-03-11 00:16

nou ik denk dat je da lock knop wel kan vermaken voor 10 euro of 15 euro . dus is zeker koopje
simlockvrij maken kost denk ik niks bij t-mobile als je toestel ouders dan 1j is . ben het niet zeker want ik ben belgisch


PS: hoeveel gig is het?

Ip0d 19-03-11 11:20

Nieuw bod: Iphone 3G 8GB zo goed als nieuw (alleen achter gebruikssporen) voor 160,-. Wie is er dan gek: Hij, Ik of is dit het waard?
En wat moet je voor de zkrheid testen als je zon 2e hands Iphone koopt?

Reageer plz

Ip0d 20-03-11 17:49

Hier kijk, zie je dan krijg ik geen antwoord mod.

Typ 81 21-03-11 13:52

Alweer een thread over dezelfde 3G? Word je al moe van jezelf?

apotheosis 21-03-11 15:33

Ipod; wil je geen klodden en vodden dan koop je meteen een toestel waarvan je zeker bent deze simlockvrij is, simpel toch?

En vergeet niet de 3G bepaalde apps niet zal willen afspelen of moeilijk zal kunnen afspelen maar jij doet met je geld wat je wil en zorg er ook maar voor het een echte iphone is die je zal kopen, er lopen genoeg oplichters rond.


En 160 euro vind ik nogal weinig geld om eerlijk te zijn, het kan altijd zijn er iemand zo zot is deze dringend geld ndoig heeft en dan maar content is deze ervan af is en dan wat minder voor vraagt maar ik ben er toch op mijn hoede voor, er kan mss wel wat mis aan zijn en dat kan van alles zijn natuurlijk, van een speakertje die niet goed meer werkt of het bellen of er een hapering inzit of weet ik veel wat.

Als je dan toch een 2de hands wil kopen en je weet je er niet zo'n ervaring mee hebt is het mss beste je iemand meeneemt die je kent die wel genoeg ervaring heeft en een echte van een valse kan onderscheiden enz...

XIII 21-03-11 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 (Bericht 653862)
Alweer een thread over dezelfde 3G?

Ik heb de topic starter hier al een waarschuwing voor gegeven.

Ip0d 21-03-11 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 653905)
Ipod; wil je geen klodden en vodden dan koop je meteen een toestel waarvan je zeker bent deze simlockvrij is, simpel toch?

En vergeet niet de 3G bepaalde apps niet zal willen afspelen of moeilijk zal kunnen afspelen maar jij doet met je geld wat je wil en zorg er ook maar voor het een echte iphone is die je zal kopen, er lopen genoeg oplichters rond.


En 160 euro vind ik nogal weinig geld om eerlijk te zijn, het kan altijd zijn er iemand zo zot is deze dringend geld ndoig heeft en dan maar content is deze ervan af is en dan wat minder voor vraagt maar ik ben er toch op mijn hoede voor, er kan mss wel wat mis aan zijn en dat kan van alles zijn natuurlijk, van een speakertje die niet goed meer werkt of het bellen of er een hapering inzit of weet ik veel wat.

Als je dan toch een 2de hands wil kopen en je weet je er niet zo'n ervaring mee hebt is het mss beste je iemand meeneemt die je kent die wel genoeg ervaring heeft en een echte van een valse kan onderscheiden enz...

Heel erg bedankt voor je antwoord!
Maar dan nog iets: Je MOET toch T-mobile hebben? Want ik wil met een prepaid kaart gaan werken.
Maar kan ik met prepaid gwn internetten, bellen enz.?

Ip0d 21-03-11 17:44

Iphone 3G slecht bereik
 
Hoi, ik heb van veel klachten gehoord over het slechte Wi-Fi bereik, en plots gesprekken die worden verbroken. Van de Iphone 3G. Maar is dat probleem nu al opgelost?
En krijg je dit alleen als je Prepaid gebruikt?
Oh ja en laatste: Kun je nu nog steeds alleen maar met T-mobile of kun je nu ook andere, bijv. Hi?
Alvast bedankt:O

Typ 81 21-03-11 18:01

Stop er eens mee.

Ip0d 21-03-11 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 (Bericht 653998)
Stop er eens mee.

?? dit is een heel andere vraag hoor en ik wil het alleen maar weten voor de zekerheid want wil natuurlijk geen slechte toestel kopen voor 160. Snapje?
En ik hou rekening met jullie hoor..

apotheosis 21-03-11 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ip0d (Bericht 653936)
Heel erg bedankt voor je antwoord!
Maar dan nog iets: Je MOET toch T-mobile hebben? Want ik wil met een prepaid kaart gaan werken.
Maar kan ik met prepaid gwn internetten, bellen enz.?

Ik ben geen nederlander en ik weet niet welke providers het beste zijn in nederland, in belgie weet ik dat wel :-).

Ik weet dus niet de situatie in nederland maar je moet je de vraag stellen; wat doe ik iedere maand met mijn smartphone?

Hoeveel bel je maandelijks ongeveer en hoeveel sms je en ga zo maar door?
En wil je veel 3G hebben om te surfen of niet?
Ga je tethering gebruiken?

Allemaal zaken waarbij je eens goed moet nadenken en nagaan.

De nederlanders hier moeten je dan maar helpen met wat mss het beste bij u past.

Onthoud wel je data moet hebben dan om te surfen anders ga je aan een veel te hoge rekening zitten.

Ik weet ook niet of je hier je vraag op de juiste plaats hebt gesteld omdat ik merk in deze topics hier er niet veel gereageerd word.

apotheosis 21-03-11 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 653906)
Ik heb de topic starter hier al een waarschuwing voor gegeven.

Het is mss beter deze topic in Overige telecomproviders Nederland en Belgie word geplaatst? Daar gaat deze mss meer hulp krijgen want ik weet niet hoe de vork in de steel zit in nederland en met de providers en het kan toch niet zijn men op een forum als deze iemand foute info gaat gaan meegeven of deze of ander mensen niet willen helpen? (zodat deze geen foute keuze zou maken)?

Ip0d 21-03-11 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 654013)
Het is mss beter deze topic in Overige telecomproviders Nederland en Belgie word geplaatst? Daar gaat deze mss meer hulp krijgen want ik weet niet hoe de vork in de steel zit in nederland en met de providers en het kan toch niet zijn men op een forum als deze iemand foute info gaat gaan meegeven of deze of ander mensen niet willen helpen? (zodat deze geen foute keuze zou maken)?

Srry, maar ben net nieuw dus hoe moet je verplaatsen ?

apotheosis 21-03-11 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ip0d (Bericht 654018)
Srry, maar ben net nieuw dus hoe moet je verplaatsen ?

Dat was naar de mods gericht dat bericht, normaal gezien kunnen deze dat verplaatsen.

libertycity 21-03-11 19:33

toestel wat gekocht is icm tmobile is tmobile locked en kan simlock vrijgemaakt worden door tmobile ik gebruik zelf kpn prepaid nergens last van

nickholtus 21-03-11 20:44

je hoeft geen t-mobile te gebruiken mits het een simlock-vrij of t-mobile toestel is.
t-mobile unlockt ALLE T-MOBILE IPHONE'S GRATIS

Ip0d 21-03-11 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickholtus (Bericht 654091)
je hoeft geen t-mobile te gebruiken mits het een simlock-vrij of t-mobile toestel is.
t-mobile unlockt ALLE T-MOBILE IPHONE'S GRATIS

Maar alle Iphone's zijn tog van T-mobile? (dat is de enige die Iphone koopt)
En bedankt voor je antwoord, nu weet ik helemaal genoeg dus vaarwel je krijgt nooit meer last van mij!

Ip0d 21-03-11 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libertycity (Bericht 654046)
toestel wat gekocht is icm tmobile is tmobile locked en kan simlock vrijgemaakt worden door tmobile ik gebruik zelf kpn prepaid nergens last van

Oké, en heb zojuist gelezen dat in de nieuwste firmware: IOS 4.2.1 het allemaal opgelost is?
Want dan ga ik hier weg, dan krijg ik ook geen last meer van mod XII

apotheosis 21-03-11 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ip0d (Bericht 654120)
Oké, en heb zojuist gelezen dat in de nieuwste firmware: IOS 4.2.1 het allemaal opgelost is?
Want dan ga ik hier weg, dan krijg ik ook geen last meer van mod XII

Wie laat zich nu wegjagen door ne mod :p:d:rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:37.