//

Iphone 4S besteld op Apple.nl

Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn macbook een paar maanden geleden werd de bestelstatus ook maar 's avonds veranderd hoor (of zelfs zo laat, dat ik het 's ochtends ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 31-10-11, 16:28
iTimvd's schermafbeelding
iTimvd iTimvd is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 96
Standaard

Bij mijn macbook een paar maanden geleden werd de bestelstatus ook maar 's avonds veranderd hoor (of zelfs zo laat, dat ik het 's ochtends pas zag, maar dat weet ik niet meer zo goed). Er is dus nog hoop!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 31-10-11, 16:31
Memphiszr Memphiszr is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Ik zie wel wanneer hij komt, ik ga gewoon uit van evt 9 nov kan elke dag eerder alleen maar meevallen
  #263  
Oud 31-10-11, 16:33
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTimvd Bekijk bericht
Bij mijn macbook een paar maanden geleden werd de bestelstatus ook maar 's avonds veranderd hoor (of zelfs zo laat, dat ik het 's ochtends pas zag, maar dat weet ik niet meer zo goed). Er is dus nog hoop!
Hoop doet leven zullen we maar zeggen
  #264  
Oud 31-10-11, 16:38
JailbreakerPro's schermafbeelding
JailbreakerPro JailbreakerPro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 301
Standaard

Ach ja ik heb ook besteld op de 21ste en ook nog steeds artikelen worden verwerkt. Maar ik heb geduld. Als ik denk aan de iPhone 4S is alles goed.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 15:41 ----------

Volgens mij loopt die site van Apple ook achter op youtube zie je dat ook nog wel staan. Tip ga naar hoesjes kijken.
__________________
All Your Need In Your Life Is An iDevice
  #265  
Oud 31-10-11, 16:51
Merin Merin is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbosch Bekijk bericht
Ik heb op 21 oktober j.l. een iPhone 4S besteld bij de online store van Apple. Nu ben ik eigenlijk benieuwd of iemand al een verzendbevestiging heeft ontvangen. Ik zie al dagen de term "Uw bestelling wordt verwerkt" staan.

Graag jullie reactie.
Je kunt hem het beste bestellen in een Apple winkel in de stad ofzo. Ik had hem ook online besteld, op 26 oktober, en zou hem dan uiterlijk 10 november binnen krijgen. Bij zulke populaire dingen kun je het beste uitgaan van de uiterlijke datum, dus ben ik verder op zoek gegaan.
27 oktober naar een Apple-winkel gebeld en kan hem donderdag ophalen!
  #266  
Oud 31-10-11, 16:56
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merin Bekijk bericht
Je kunt hem het beste bestellen in een Apple winkel in de stad ofzo. Ik had hem ook online besteld, op 26 oktober, en zou hem dan uiterlijk 10 november binnen krijgen. Bij zulke populaire dingen kun je het beste uitgaan van de uiterlijke datum, dus ben ik verder op zoek gegaan.
27 oktober naar een Apple-winkel gebeld en kan hem donderdag ophalen!
Welke apple winkel dan?
  #267  
Oud 31-10-11, 17:03
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Voor wie genoeg heeft van het F5 / Appeltje-R hitten, dit dashboard dingetje kwam ik nog tegen: Apple - Downloads - Dashboard Widgets - Delivery Status
  #268  
Oud 31-10-11, 17:27
DannySmetsers DannySmetsers is offline
• iOS 5.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 43
Standaard

Vet! ik heb 'm gedownload! Kei makkelijk!
  #269  
Oud 31-10-11, 17:39
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Voor wie genoeg heeft van het F5 / Appeltje-R hitten, dit dashboard dingetje kwam ik nog tegen: Apple - Downloads - Dashboard Widgets - Delivery Status
Het feit dat Apple zelfs de moeite neemt om deze flauwekul uit te brengen maakt mi wel duidelijk wat voor domme geiten we zijn om er op die wijze achteraan te hobbelen en te mekkeren: da's precies wat Apple wil.

Blèren ZUL je kreng!

En als de groene 4S-kool dan niet smakelijk genoeg is heb je in ieder geval het door Apple opgewekte gevoel dat je een van de eerste en de beste kolen hebt ontvangen.

Kortom: me neus.

Ik had liever een smakelijk appeltje gehad.
__________________
Willem.
  #270  
Oud 31-10-11, 17:42
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wblink Bekijk bericht
Het feit dat Apple zelfs de moeite neemt om deze flauwekul uit te brengen maakt mi wel duidelijk wat voor domme geiten we zijn om er op die wijze achteraan te hobbelen en te mekkeren: da's precies wat Apple wil.

Blèren ZUL je kreng!

En als de groene 4S-kool dan niet smakelijk genoeg is heb je in ieder geval het door Apple opgewekte gevoel dat je een van de eerste en de beste kolen hebt ontvangen.

Kortom: me neus.

Ik had liever een smakelijk appeltje gehad.
Eeuh .. ok? En wat wil je hiermee zeggen? Dat je het tooltje niet wilt gebruiken?????
  #271  
Oud 31-10-11, 17:49
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Voor wie genoeg heeft van het F5 / Appeltje-R hitten, dit dashboard dingetje kwam ik nog tegen: Apple - Downloads - Dashboard Widgets - Delivery Status
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Eeuh .. ok? En wat wil je hiermee zeggen? Dat je het tooltje niet wilt gebruiken?????
Als bovenstaande nog uitleg behoeft heb je te weinig kool gegeten en teveel geblèrd en onvoldoende appeltjes gehad.

Je kunt helemaal bovenin m'n bericht zien dat ik windhoos gebruik en de mop van de maand dus niet KAN gebruiken.

Apple neemt gebruikers blijkbaar niet meer serieus en da's mi een grote misser.

Ik erger me aan dat soort dingen.

Apple is duur, HEEL DUUR en dat moet je dat soort dingen niet doen.
  #272  
Oud 31-10-11, 17:54
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wblink Bekijk bericht
Als bovenstaande nog uitleg behoeft heb je te weinig kool gegeten en teveel geblèrd en onvoldoende appeltjes gehad.

Je kunt helemaal bovenin m'n bericht zien dat ik windhoos gebruik en de mop van de maand dus niet KAN gebruiken.

Apple neemt gebruikers blijkbaar niet meer serieus en da's mi een grote misser.

Ik erger me aan dat soort dingen.

Apple is duur, HEEL DUUR en dat moet je dat soort dingen niet doen.
Tjonge jonge, wat zijn we heetgebakerd. Dus ik moet specifiek met jou rekening houden als Windows gebruiker? Als je goed kijkt zijn er genoeg mensen die wel MacOS gebruiken en er wel profijt van hebben!
  #273  
Oud 31-10-11, 17:59
rAsk rAsk is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

De widget is NIET door apple ontwikkeld.
Prima tool overigens, bedankt voor de tip.
  #274  
Oud 31-10-11, 18:05
bjorntjemet bjorntjemet is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Morgen weer een dag..
  #275  
Oud 31-10-11, 18:11
Jorisdp Jorisdp is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Dit zag ik op het tweakers forum voorbij komen en als dat echt waar is word je daar niet vrolijk van:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ook ik heb een 4S direct bij Apple besteld op de 21ste (64 GB Wit). Zelfde status als iedereen als ik inlog op de site. Dus maar even met Apple NL gebeld met de vraag of er ook maar een klein beetje informatie bekend was. Mij werd verteld dat hij of vandaag of volgende week maandag verstuurd zou worden (dus niet daartussen, op di/wo/do/etc.). Aangezien er geen verzendinformatie zichtbaar was voor zover de medewerker kon zien dacht hij met ongeveer 90% zekerheid te kunnen zeggen dat hij (pas) volgende week maandag verstuurd zou worden. Uiteraard geen toezeggingen maar wel jammer!
  #276  
Oud 31-10-11, 18:23
danzell danzell is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: `s-Gravenzande
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorisdp Bekijk bericht
Dit zag ik op het tweakers forum voorbij komen en als dat echt waar is word je daar niet vrolijk van:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ook ik heb een 4S direct bij Apple besteld op de 21ste (64 GB Wit). Zelfde status als iedereen als ik inlog op de site. Dus maar even met Apple NL gebeld met de vraag of er ook maar een klein beetje informatie bekend was. Mij werd verteld dat hij of vandaag of volgende week maandag verstuurd zou worden (dus niet daartussen, op di/wo/do/etc.). Aangezien er geen verzendinformatie zichtbaar was voor zover de medewerker kon zien dacht hij met ongeveer 90% zekerheid te kunnen zeggen dat hij (pas) volgende week maandag verstuurd zou worden. Uiteraard geen toezeggingen maar wel jammer!
Ze vertellen telkens weer wat anders
  #277  
Oud 31-10-11, 18:24
JailbreakerPro's schermafbeelding
JailbreakerPro JailbreakerPro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 301
Standaard

Ik heb even op mijn account gekeken bij de besteldetails en daar staat [ Ik weet niet of het daar standaard staat] Artikelen worden vezonden wanner die voorradig zijn. O ik wil de iPhone 4S zo graag.
  #278  
Oud 31-10-11, 18:26
ralphl ralphl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: gent
Berichten: 15
Standaard

heb nogmaals naar apple gebeld, na dit verontrustende bericht. en daar zeiden ze dat de iphone zeker deze week ten laatste volgende maandag zou moeten toekomen, die man spraak over 2 a 2,5 weken levertijd, maar die termijn begon al te tellen vanaf de 21 okt blijkbaar. ik hoop dat die man aan de telefoon de juist info verstrekt heeft, anders zou het echt balen zijn, als het is zoals hierboven beschreven
  #279  
Oud 31-10-11, 18:31
JailbreakerPro's schermafbeelding
JailbreakerPro JailbreakerPro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 301
Standaard

Mijn iPad is naar reparatie voor de homeknop en de iPhone 4 heb ik verkocht ik ben nu Apple-loos . Maar als ik de iPhone 4S heb is alles goed. En dan veel gamen.
  #280  
Oud 31-10-11, 18:34
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralphl Bekijk bericht
heb nogmaals naar apple gebeld, na dit verontrustende bericht. en daar zeiden ze dat de iphone zeker deze week ten laatste volgende maandag zou moeten toekomen, die man spraak over 2 a 2,5 weken levertijd, maar die termijn begon al te tellen vanaf de 21 okt blijkbaar. ik hoop dat die man aan de telefoon de juist info verstrekt heeft, anders zou het echt balen zijn, als het is zoals hierboven beschreven
Ik heb tegen beter weten in ook gebeld en dit is ook de strekking van het verhaal wat ik gehoord heb. Hij wordt binnen nu en 24 uur NIET verzonden.

Toch even mijn teleurstelling ge-uit omdat providers hem wel massaal uitleveren, en waarom Apple als 1e schakel blijkbaar niet snel kan leveren (dit is toch ongelofelijk dat je er zo lang op moet wachten?) vroeg de vriendelijke medewerker me toch nog wat geduld te hebben.

Ze zei steeds uiterlijk 7 november. PFffff
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 08:09
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! Kenzoo iPad algemeen 19 03-11-11 09:41
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 19:54
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.