//

Iphone 4S besteld op Apple.nl

Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gserban Hehe eindelijk mijn status veranderd naar verzending wordt voorbereid Worthless without pics...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #461  
Oud 01-11-11, 15:42
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
Hehe eindelijk mijn status veranderd naar verzending wordt voorbereid
Worthless without pics
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 01-11-11, 15:43
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
Worthless without pics
» iPhone 4S 64GB (Wit) [FW: 5.0] [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Wit) [FW: 5.0] [Jailbreak: Ja]

Dan weet je al genoeg.
  #463  
Oud 01-11-11, 15:52
lukeiphone lukeiphone is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Volgens de site verkopen ze hem niet los....
Toch wel, ben dr net geweest
  #464  
Oud 01-11-11, 15:58
JEROENDB JEROENDB is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 94
Standaard

Ik heb de 21e besteld op de middag. Ik wil gerust mijn beurt afwachten tot de 7e november. Maar het feit dat er blijkbaar nog geen de deur uit is gegaan vind ik toch wel vreemd. Ook dat er gezegd wordt dat er geen stock is? Zoals dat je in een lange rij voor de winkel staat maar dat er geen voorraad is in de winkel, niettegenstaande men zegt dat ze beschikbaar zijn vanaf 28 of letterlijk de 31e in dit geval. In amerika zijn er 4 miljoen en meer de deur uitgevlogen en hier hebben ze er nog geen 1000? Vreemd voor mij in ieder geval. Maar ik zal des te blijer zijn als het pakje aankomt.
  #465  
Oud 01-11-11, 16:01
mathijs55 mathijs55 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Geloof je het zelf? Dit heeft niks met de batterij te maken, meer met de software die ongelooflijk veel resources vreet bij constant gebruik.
Nee ik geloof het zelf ook niet maar ik probeer een verklaring te vinden voor de (mogelijke) vertraging. Dat werkt in ieder geval beter dan kortaf reageren op andere forum-members. Iedereen is pissed omdat hij/zij zijn toestel nog niet heeft.
  #466  
Oud 01-11-11, 16:09
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JEROENDB Bekijk bericht
Ik heb de 21e besteld op de middag. Ik wil gerust mijn beurt afwachten tot de 7e november. Maar het feit dat er blijkbaar nog geen de deur uit is gegaan vind ik toch wel vreemd. Ook dat er gezegd wordt dat er geen stock is? Zoals dat je in een lange rij voor de winkel staat maar dat er geen voorraad is in de winkel, niettegenstaande men zegt dat ze beschikbaar zijn vanaf 28 of letterlijk de 31e in dit geval. In amerika zijn er 4 miljoen en meer de deur uitgevlogen en hier hebben ze er nog geen 1000? Vreemd voor mij in ieder geval. Maar ik zal des te blijer zijn als het pakje aankomt.
Inderdaad, waarom open je dan ook een pre-order website. Zet er dan in ieder geval neer dat je zeker niet vanaf launch gaat versturen, had ik hem ook niet besteld daar.
  #467  
Oud 01-11-11, 16:43
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lukeiphone Bekijk bericht
Toch wel, ben dr net geweest
En wat kost die daar?
  #468  
Oud 01-11-11, 16:45
arieromkes arieromkes is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Urk
Berichten: 50
Standaard

In een reactie van artikel op iphoneclub dat de iphone in nog meer landen wordt verkocht lees ik dat iemand bericht heeft gehad over een bezorg afspraak:

Citaat:
Stijn1987 zei op 1 november 2011 om 15:25
Had die van mij 21 oktober om 09:30 besteld. Vandaag mailtje gekregen voor bezorgafspraak. Eerste mogelijkheid was pas maandag dus haal hem nu maar donderdag op bij AMP in Utrecht. Kan niet (meer) wachten!!
  #469  
Oud 01-11-11, 16:48
mathijs55 mathijs55 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arieromkes Bekijk bericht
In een reactie van artikel op iphoneclub dat de iphone in nog meer landen wordt verkocht lees ik dat iemand bericht heeft gehad over een bezorg afspraak:
Dat is niet via Apple.nl die doen namelijk niet aan een bezorgafspraak maken en die maken geen gebruik van AMP ;-)
  #470  
Oud 01-11-11, 16:50
lukeiphone lukeiphone is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
En wat kost die daar?
iphone 16gb €660,- einde van de week in huis als je nu besteld in de winkel zelf.

Ik heb ook maar eens een belletje gedaan naar Apple. Bij mij staat levering 2 nov - 9 nov. Mij werd vertelt dat de uiterlijke datum van verscheping 9 november is. En dat je er rekening mee moet houden dat de levering 2 dagen duurt. Het kan bij mij dus duren tot max 11 november. Er word niet geleverd in het weekend, dus heb ik waarschijnlijk net geluk volgende week vrijdag.. Wel een beetje laat hoor!
  #471  
Oud 01-11-11, 16:55
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
Even terugkijken naar wat er nu is gebeurd.
Het begon allemaal voor oktober. Apple zei niets, maar de geruchtenmolen draaide op volle toeren. Er zou een nieuwe iPhone komen. De iPhone 5 met nieuw design, A5 processor, 8 megapixelcamera en misschien wel stembesturing.
Het werd 4 oktober en Apple maakte bekend: een iPhone 4S. Geen nieuwe naam, geen nieuw design, maar onder de motorkap wel precies wat we hadden verwacht. Echter, doordat de verwachtingen zo hoog waren opgelopen was iedereen teleurgesteld. Hoe kon Apple dit nou doen?
Een paar weken later ging de iPhone 4S in de (voor)verkoop en brak diverse verkooprecords. Vreemd, niemand wilde deze iPhone toch?
Nu weer een poosje later meld Apple duidelijk dat de iPhone geleverd zal worden tussen 31 oktober en 7 november (voor wie 21 oktober heeft besteld). Ondanks alles verwachten we toch dat Apple al eerder levert, namelijk op de releasedatum. Helaas, Apple maakt ook nu weer onze verwachtingen niet waar. En wat zijn we boos!

Om eerlijk te zijn klinkt het wel een beetje als een vergelijking die ik (op iPhoneclub.nl?) las na 4 oktober: een meisje wordt 8 en wil van haar ouders een pony. Op haar verjaardag krijgt ze wat anders en dus is ze boos. Ze wilde toch een pony? Daar is ze de laatste maanden toch heel duidelijk in geweest!

Ik zelf zit ook hoopvol te wachten op mijn iPhone 4S. Ook ik vind het jammer dat mensen die via een provider kopen eerder aan de beurt zijn dan mensen die via Apple kopen. Maar wees eens realistisch? Is het nou eerlijk om boos te worden op iemand die zegt waar je aan toe bent, ook al is dat niet volgens je verwachtingen?
Pas als je op 7 november nog niets hebt gehoord (geen iPhone, of bericht van vertraging) heb je naar mijn mening gegrond recht om te klagen. Nu is het gewoon even vervelend dat we langer moeten wachten.
Boos is een beetje een groot woord denk ik, eerder wat gefrustreerd. Het gaat er niet om dat Apple niet doen wat ze beloofd maar meer dat Apple niet doet wat verwacht werd. Een dag voor release datum verzenden en op release datum leveren. (First In First Out.)
Daar hebben ze niet aan voldaan maar dan verwacht je toch wel dat ze leveren binnen hetzelfde tijdsbestek als de providers. Het was ook allemaal niet zo erg geweest als Apple tenminste één batch iPhones had verzonden want dan was het idee er niet dat Apple niks doet.

Klanten kunnen bellen maar daardoor wordt het echt niet eerder geleverd. Ook dat Apple op deze manier niet kan vertellen wanneer er wordt verzonden maakt alles nog onduidelijker.

Nogmaals; Het is niet dat Apple niet doet wat ze beloofd maar meer dat het bedrijf niet voldoet aan het verwachtingspatroon.
  #472  
Oud 01-11-11, 16:59
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
Hehe eindelijk mijn status veranderd naar verzending wordt voorbereid
Is dat echt waar? Wanneer en hoelaat heb je besteld?

Zijn er meer mensen die al dat bericht hebben gezien?
  #473  
Oud 01-11-11, 17:07
JEROENDB JEROENDB is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 94
Standaard

Geen nood er zijn nog genoeg iphones :

Zie nieuw bericht op deze website.

Apple heeft zojuist bekendgemaakt dat de iPhone 4S op 11 november ook verkocht zal worden in 15 andere landen, waaronder Hong Kong en Zuid-Korea. Pre-orders zullen daar vanaf vrijdag 4 november aangenomen worden. Apple zegt dat de iPhone in meer dan zeventig landen beschikbaar zal zijn voordat het jaar voorbij is.

De pre-orders beginnen op 4 november in Albanië, Armenië, Bulgarije, El Salvador, Griekenland, Guatemala, Hong Kong, Malta, Montenegro, Nieuw-Zeeland, Panama, Polen, Portugal, Roemenië en Zuid-Korea. De iPhone 4S zal verscheept en verkocht worden op 11 november, precies een week nadat de pre-orders zijn begonnen.
  #474  
Oud 01-11-11, 17:14
bulsing bulsing is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JEROENDB Bekijk bericht
Geen nood er zijn nog genoeg iphones :

...
De iPhone 4S zal verscheept en verkocht worden op 11 november, precies een week nadat de pre-orders zijn begonnen.
Yeah right... (of misschien daar juist weer wel...)

Zou wel een stunt zijn dat ze daar inderdaad wel op de 11e al in omloop komen en hier dan nog verstuurd moeten worden ?

't zou me niets verbazen
  #475  
Oud 01-11-11, 17:21
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JEROENDB Bekijk bericht
Geen nood er zijn nog genoeg iphones :

...De iPhone 4S zal verscheept en verkocht worden op 11 november, precies een week nadat de pre-orders zijn begonnen.
Ja of niet.. daar wel direct verschepen en hier niks versturen

Edit: Zag niet dat bulsing precies hetzelfde zei xD
  #476  
Oud 01-11-11, 17:22
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JEROENDB Bekijk bericht
Geen nood er zijn nog genoeg iphones :

Zie nieuw bericht op deze website.

Apple heeft zojuist bekendgemaakt dat de iPhone 4S op 11 november ook verkocht zal worden in 15 andere landen, waaronder Hong Kong en Zuid-Korea. Pre-orders zullen daar vanaf vrijdag 4 november aangenomen worden. Apple zegt dat de iPhone in meer dan zeventig landen beschikbaar zal zijn voordat het jaar voorbij is.

De pre-orders beginnen op 4 november in Albanië, Armenië, Bulgarije, El Salvador, Griekenland, Guatemala, Hong Kong, Malta, Montenegro, Nieuw-Zeeland, Panama, Polen, Portugal, Roemenië en Zuid-Korea. De iPhone 4S zal verscheept en verkocht worden op 11 november, precies een week nadat de pre-orders zijn begonnen.
Toen ik dat las dacht ik echt: jeah right
  #477  
Oud 01-11-11, 17:44
MB500SLJEH MB500SLJEH is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Heeft iemand al een status opdate gehad? of blijft het helemaal nog rustig.....

Wat heb ik toch een hekel aan wachten..... en onduidelijkheid.

Aangezien ik mijn 3gs 22 oktober al heb verkocht, moet ik me behelpen met mijn zakelijk toestel..., een Nokia E7 en ik moet zeggen dat ik de iPhone toch wel heel erg mis......
  #478  
Oud 01-11-11, 17:45
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MB500SLJEH Bekijk bericht
Heeft iemand al een status opdate gehad? of blijft het helemaal nog rustig.....

Wat heb ik toch een hekel aan wachten..... en onduidelijkheid.

Aangezien ik mijn 3gs 22 oktober al heb verkocht, moet ik me behelpen met mijn zakelijk toestel..., een Nokia E7 en ik moet zeggen dat ik de iPhone toch wel heel erg mis......
Ja ik voel met je mee, heb precies hetzelfde mijn iPhone 4 is kapot en wordt nog gerepareerd zit nu met zo'n pauper BlackBerry 9700.
  #479  
Oud 01-11-11, 17:45
iTimvd's schermafbeelding
iTimvd iTimvd is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JEROENDB Bekijk bericht
Geen nood er zijn nog genoeg iphones :

Zie nieuw bericht op deze website.

Apple heeft zojuist bekendgemaakt dat de iPhone 4S op 11 november ook verkocht zal worden in 15 andere landen, waaronder Hong Kong en Zuid-Korea. Pre-orders zullen daar vanaf vrijdag 4 november aangenomen worden. Apple zegt dat de iPhone in meer dan zeventig landen beschikbaar zal zijn voordat het jaar voorbij is.

De pre-orders beginnen op 4 november in Albanië, Armenië, Bulgarije, El Salvador, Griekenland, Guatemala, Hong Kong, Malta, Montenegro, Nieuw-Zeeland, Panama, Polen, Portugal, Roemenië en Zuid-Korea. De iPhone 4S zal verscheept en verkocht worden op 11 november, precies een week nadat de pre-orders zijn begonnen.
Ook hier dus een pre-order. Wie begint er nu in godsnaam een pre-order terwijl ze bijna een week na de release nog niet eens kunnen leveren?????
En die mensen die claimen dat ze 50 euro krijgen daar geloof ik niets van, pas na 7 november heb je recht om écht boos te worden op apple. Nu is het alleen nog maar teleurstelling/frustratie..
  #480  
Oud 01-11-11, 17:46
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTimvd Bekijk bericht
Ook hier dus een pre-order. Wie begint er nu in godsnaam een pre-order terwijl ze bijna een week na de release nog niet eens kunnen leveren?????
En die mensen die claimen dat ze 50 euro krijgen daar geloof ik niets van, pas na 7 november heb je recht om écht boos te worden op apple. Nu is het alleen nog maar teleurstelling/frustratie..
Apple geeft het woord pre-order inderdaad een nieuwe betekenis.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 07:09
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! Kenzoo iPad algemeen 19 03-11-11 08:41
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 18:54
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.