iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iphone 4S besteld op Apple.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/102617-iphone-4s-besteld-op-apple-nl.html)

Roos79 28-10-11 06:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steephje (Bericht 725481)
Ook ik heb op 21 oktober besteld.. Een zwarte 32gb Zo rond 12:00 uur en kreeg een week geleden de bevestiging.
Mijn status is nu:
Mijn verwachte levering is:

Artikelen worden verwerkt Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011


Overigens ben ik woensdag bij de T-Mobile langsgelopen om mijn simkaart vast te vervangen met een microsim. Ze vertelden mij hier alleen dat de huidige microsims niet goed werken en dat er weer nieuwe komen. Deze worden tegelijk met de nieuwe iPhones meegeleverd. Ik kon hierdoor nog niet mijn microsim meenemen en moet nu opnieuw langs wanneer ik mijn iPhone ontvangen heb.
Iemand die hier meer over weet?

Google er maar eens op....
Klopt als een bus helaas....

flappah 28-10-11 07:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steephje (Bericht 725481)
Ook ik heb op 21 oktober besteld.. Een zwarte 32gb Zo rond 12:00 uur en kreeg een week geleden de bevestiging.
Mijn status is nu:
Mijn verwachte levering is:

Artikelen worden verwerkt Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011

Vaag hoor. Ik heb ook op de 21e besteld, om 11.45. Verwachte levertijd nog steeds, 31 Okt - 7 Nov. Scheelt maar een dag maar goed, dat 15 minuten verschil al 1 dag levertijd extra kan kosten.

pisbv 28-10-11 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steephje (Bericht 725481)
Ook ik heb op 21 oktober besteld.. Een zwarte 32gb Zo rond 12:00 uur en kreeg een week geleden de bevestiging.
Mijn status is nu:
Mijn verwachte levering is:

Artikelen worden verwerkt Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011


Overigens ben ik woensdag bij de T-Mobile langsgelopen om mijn simkaart vast te vervangen met een microsim. Ze vertelden mij hier alleen dat de huidige microsims niet goed werken en dat er weer nieuwe komen. Deze worden tegelijk met de nieuwe iPhones meegeleverd. Ik kon hierdoor nog niet mijn microsim meenemen en moet nu opnieuw langs wanneer ik mijn iPhone ontvangen heb.
Iemand die hier meer over weet?

ben gisteren naar t-mobile geweest om mijn sim te vervangen was geen probleem. de t-mobile medewerker zij nog komt zeker deze week een nieuwe telefoon aan .

pokervos 28-10-11 09:55

Vind het ook niet zo cool. Ook op de 21e `s ochtends de 64GB Zwart besteld, en bij mij staat hij ook op 31 okt-7 nov.
Overigens heb ik gister met Apple gebeld, en ze zeiden dat nog niemand daar wist wanneer ze uitgeleverd gaan worden (yeah right), maar dat de verzenddatum van 31 okt 'kantje boord' gaat worden.. Ik moet namelijk de factuur voor 1 nov binnen hebben, anders kan ik de telefoon niet declareren. Die factuur komt beschikbaar met verzending.

Afgezien van het feit dat ik het begrijp dat ze de grote afnemers voorop zetten, vind ik het erg raar dat ze zelf als producent geen enkel toestel leveren op de launchdatum.

Als iemand weet waar losse 4S toestellen verkrijgbaar zijn komend weekend hoor ik het graag, cancel ik mijn bestelling wel :P

PhilipSchiller 28-10-11 10:18

Ik heb de 21ste ook direct rond 10 uur mijn bestelling geplaatsten, 16GB Wit.
Staat nog steeds op: Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011

Had wel gedacht dat ze vandaag op z'n minst verzonden zouden worden.

NotSoSteady 28-10-11 10:23

Ik vind het niet alleen raar, ik vind het belachelijk. Prima hoor als je providers ook grote aantallen geeft, maar als maker van de iPhone gewoon geen enkel toestel uitleveren op launch date slaat echt helemaal nergens op. De arrogantie van een bedrijf dat alles kan maken...

PhilipSchiller 28-10-11 10:29

Dit is echt belachelijk eigenlijk ja. Momenteel vind ik het 'niet zo erg' omdat ik mijn iPhone 4 nog heb, maar als je zonder zit en je wou hem zo snel mogelijk hebben zou dit echt insane lame zijn...

GoGo22 28-10-11 11:13

Zijn er mensen die via Vodafone en CreditCard een Iphone 4S hebben besteld?? Ik heb namelijk gisteren 1 bestelt en via CreditCard betaalt en heb een mail ontvangen met titel:Vodafone order bevestiging voor Ordernummer: (allerlij cijfers)

begrijp ik nu goed dat ik hierna nog een mail krijg met wanneer ik het kan verwachten?? Want in het mail staat dat de koerier met mij contact zal opnemen over waar en wanneer ik het in ontvangst kan nemen??

Ik moet ook zeggen dat er nog niets is afgeschreven van me creditcard. terwijl ik wel een ordernummer enzo heb.

leftie 28-10-11 11:16

Als er zelfs vandaag nog "Artikelen worden verwerkt" staat kennen we zeker nog 2 weken wachten ben ik bang.

digitalfrog 28-10-11 11:42

My girlfriend and I ordered the 4S at the same time on the 21st.

She got hers delivered this morning (T-mobile). The truck had 25 more for Hoofddorp alone !

Mine, ordered from Apple NL is also still in 'Artikelen worden verwerkt'.
Apple Mexico and Sweden is either shipping already, or users have 'ready for shipment'.

:-(

NotSoSteady 28-10-11 11:45

Schijnt dat Apple.nl pas vanaf 4 november gaat leveren volgens een reactie in het topic.

Mexico - Voorbereiden op verzenden.
Sweden - Shipping

iTimvd 28-10-11 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady (Bericht 725632)
Schijnt dat Apple.nl pas vanaf 4 november gaat leveren volgens een reactie in het topic.

Mexico - Voorbereiden op verzenden.
Sweden - Shipping

Waaaaat! Dat geloof ik niet hoor, want dan ga ik m'n beklag toch eens doen. Sorry hoor, maar als producent moet je gewoon uitleveren op de releasedatum (of een dag erna ofzo), maar niet meer dan een week later. Zeker niet als je overal reclame zit te maken met de slogan: 'verkrijgbaar vanaf 28 oktober'. Krijg zelfs net een mail van ze in m'n mailbox: 'nu verkrijgbaar, Iphone 4S'.
Ik kan best wel even wachten, maar zo behoor je niet met klanten om te gaan vind ik...de arrogantie

NotSoSteady 28-10-11 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTimvd (Bericht 725661)
Waaaaat! Dat geloof ik niet hoor, want dan ga ik m'n beklag toch eens doen. Sorry hoor, maar als producent moet je gewoon uitleveren op de releasedatum (of een dag erna ofzo), maar niet meer dan een week later. Zeker niet als je overal reclame zit te maken met de slogan: 'verkrijgbaar vanaf 28 oktober'. Krijg zelfs net een mail van ze in m'n mailbox: 'nu verkrijgbaar, Iphone 4S'.
Ik kan best wel even wachten, maar zo behoor je niet met klanten om te gaan vind ik...de arrogantie

Ik weet het niet zeker hoor, maar het zal me ook niks verbazen het is en blijft Apple. Die luisteren nergens naar, doen wat ze zelf willen.

PTY507 28-10-11 12:35

ik kreeg zonet een mailtje van Apple met de mededeling dat ze vanaf vandaag 28 oktober de iphone 4S verzenden! wie eerst besteld heeft, zal 'm eerst krijgen stond er bij...

Bulletdodger 28-10-11 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTimvd (Bericht 725661)
Waaaaat! Dat geloof ik niet hoor, want dan ga ik m'n beklag toch eens doen. Sorry hoor, maar als producent moet je gewoon uitleveren op de releasedatum (of een dag erna ofzo), maar niet meer dan een week later. Zeker niet als je overal reclame zit te maken met de slogan: 'verkrijgbaar vanaf 28 oktober'. Krijg zelfs net een mail van ze in m'n mailbox: 'nu verkrijgbaar, Iphone 4S'.
Ik kan best wel even wachten, maar zo behoor je niet met klanten om te gaan vind ik...de arrogantie

Ik vind het ook schandalig! Heb al een aantal keer gebeld maar dat is verspilde moeite. Ze weten namelijk helemaal niets.... :confused:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2011 om 12:38 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PTY507 (Bericht 725679)
ik kreeg zonet een mailtje van Apple met de mededeling dat ze vanaf vandaag 28 oktober de iphone 4S verzenden! wie eerst besteld heeft, zal 'm eerst krijgen stond er bij...

Dat is mooi, ook de 21e vroeg in de morgen besteld?

Ik hoop dat ik het mailtje ook snel krijg :)

dannyro 28-10-11 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PTY507 (Bericht 725679)
ik kreeg zonet een mailtje van Apple met de mededeling dat ze vanaf vandaag 28 oktober de iphone 4S verzenden! wie eerst besteld heeft, zal 'm eerst krijgen stond er bij...

Dat is goed nieuws.....

NotSoSteady 28-10-11 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PTY507 (Bericht 725679)
ik kreeg zonet een mailtje van Apple met de mededeling dat ze vanaf vandaag 28 oktober de iphone 4S verzenden! wie eerst besteld heeft, zal 'm eerst krijgen stond er bij...

Screenshot?

flappah 28-10-11 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PTY507 (Bericht 725679)
ik kreeg zonet een mailtje van Apple met de mededeling dat ze vanaf vandaag 28 oktober de iphone 4S verzenden! wie eerst besteld heeft, zal 'm eerst krijgen stond er bij...

Owwww .. ik voel heeeeel veel F5 / Appeltje-R-en op de apple-website aankomen!! ;)

NotSoSteady 28-10-11 12:54

PTY507 heb ik een paar minuten geleden een berichtje gestuurd of hij een screenshot wil plaatsen, geen response, dus grote kans dat het weer zo'n grapjas is.

bbosch 28-10-11 12:54

Apple aan de phone
 
Heb zojuist medewerker van Apple Store aan de lijn gehad, overigens tot nu toe alleen aardige zeer behulpzame medewerkers. Zij wist me te vertellen dat de iPhone vanaf vandaag vanaf het centrale EU magazijn verzonden gaan worden op volgorde van binnenkomst orders. De levertijd welke afgegeven is (zie eerste post) is nog steeds de juiste.

ik wacht dus af....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.