//

Iphone 4S besteld op Apple.nl

Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Besteld op de 21e... bij mij staat nu ook nog steeds het volgende: Artikelen worden verwerkt | Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #221  
Oud 31-10-11, 12:31
mcanic mcanic is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Standaard

Besteld op de 21e... bij mij staat nu ook nog steeds het volgende:
Artikelen worden verwerkt | Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011
Theoretisch zou hij vr 11 of za 12 nov pas bezorgd kunnen worden... laten we hopen dat ie vandaag al wordt verzonden...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 31-10-11, 12:39
ralphl ralphl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: gent
Berichten: 15
Standaard

vanwaar de data 11nov-12nov?
  #223  
Oud 31-10-11, 12:42
Bloem89's schermafbeelding
Bloem89 Bloem89 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Beetje jaloers... Ik had hem de 28ste besteld en word dus geleverd tussen 4 en 11 november...
  #224  
Oud 31-10-11, 12:45
mcanic mcanic is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Standaard

Nou: ff worst case scenario: verzendklaar 1-2 weken, dat betekent dus verzendklaar op 4 nov dus pak em beet 7 nov zou ie verstuurd worden. + worst case verzendduur van 5 dagen: betekent levering op 12 nov.

Maar inderdaad er staat wel "levert" 31 oct - 7 nov... zou kunnen betekenen dat de verzendduur daar al bij in zit?
  #225  
Oud 31-10-11, 12:49
ralphl ralphl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: gent
Berichten: 15
Standaard

volgens de info die ik heb gekregen aan de telefoon (apple) zou dat zo moeten zijn dus tussen 31 okt en 7 nov moet het geleverd worden
  #226  
Oud 31-10-11, 12:50
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Ik heb ff net ook op mijn Creditcard afschrijvingen gekeken, Vodafone heeft het bedrag afgeschreven vandaag van me mijn rekening. Kan ik nu verwachten dat die word verzonden naar mij toe? Vodafone`s status aanduiding is ook 10x niets...
  #227  
Oud 31-10-11, 12:52
Felipevb Felipevb is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoGo22 Bekijk bericht
Ik heb ff net ook op mijn Creditcard afschrijvingen gekeken, Vodafone heeft het bedrag afgeschreven vandaag van me mijn rekening. Kan ik nu verwachten dat die word verzonden naar mij toe? Vodafone`s status aanduiding is ook 10x niets...
Dit topic is over bestellingen op Apple.nl he...
  #228  
Oud 31-10-11, 12:54
midway midway is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 22
Standaard

Mijn iPhone 4S (16GB Zwart) de 21e besteld om 14:15. Bij mij staat er ook: Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011.

Net met Apple gebeld. De mevrouw aan de telefoon zei dat ze niet meer wist dan dat er op de bestelpagina staat. En dat het goed kan zijn dat ze pas morgen of overmorgen worden verzonden.

Het enige dat ze mij zeker kon vertellen is dat ze op volgorde van bestelling worden verzonden.

Dus het blijft afwachten, zucht.


  #229  
Oud 31-10-11, 13:04
pokervos pokervos is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

Alvast even een praktische vraag voor wanneer de iphone geleverd wordt:
Moet ik dan naar een vodafone vestiging om een nieuwe microsim erbij te halen? En dit kost 14 euro, als je ook nog de grotere sim wilt blijven gebruiken in een oude telefoon?
  #230  
Oud 31-10-11, 13:08
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Ik denk dat je gratis je simkaart kunt laten omwisselen voor een microsim. Maar als je daarnaast nog een grote simkaart wilt houden gaat het wel geld kosten, omdat je dan een tweede simkaart erbij hebt. Zonder extra kosten kun je dus maar 1 simkaart per telefoonnummer hebben.
  #231  
Oud 31-10-11, 13:08
bjorntjemet bjorntjemet is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Na dit topic al dagen in de gaten te hebben gehouden maar is een accountje aangemaakt.

Ik heb net apple gebeld met de vraag wanneer ik mijn 4s zou kunnen verwachten.
Zoals verwacht zij die kerel tussen 31 okt en 7 nov. Ook zij hij dat als ik mijn 4s niet heb op 8 nov dat ik dan zsm apple moet bellen want dan krijg ik een passende vergoeding??

Ook zij deze beste man dat de 4s word geleverd door tnt of ups!

Het word dus nog even wachten, maar wachten duurt zo laaaaaaaaaang

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 12:10 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
Ik denk dat je gratis je simkaart kunt laten omwisselen voor een microsim. Maar als je daarnaast nog een grote simkaart wilt houden gaat het wel geld kosten, omdat je dan een tweede simkaart erbij hebt. Zonder extra kosten kun je dus maar 1 simkaart per telefoonnummer hebben.
Ik heb gewoon vodafone gebeld en gezegd dat ik een iphone had besteld en dat vrouwtje zei zelf 'dus je belt voor een micro simkaartje' Jap dat doet ik.

En binnen 3 dagen had ik hem op mijn deurmat liggen, volgens mij kost dit verder niks.

Het was overigens wel een gepriegel om die misco sim in mijn 3gs te stoppen, micro sim houden naar dat simkaart houdertje van de 3gs, het werkte niet allemaal even vriendelijk met mekaar. Hopenlijk krijg ik hem er wel uit als mijn 4s er is. Verwacht eigenlijk dat hij door dat er verloop stuk op verloop stuk zit dat het blijft steken..
  #232  
Oud 31-10-11, 13:16
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

In een 3GS gaat, zoals je weet, een gewone simkaart. Als je daar zonder adapter voor een microsim gewoon maar een microsim in stopt is dat uiteraard geheel je eigen risico.
Ik neem aan dat je oude, grote, simkaart nu is gedeactiveerd door Vodafone? Dus dat je nog maar 1 werkende simkaart hebt.
  #233  
Oud 31-10-11, 13:18
bjorntjemet bjorntjemet is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
In een 3GS gaat, zoals je weet, een gewone simkaart. Als je daar zonder adapter voor een microsim gewoon maar een microsim in stopt is dat uiteraard geheel je eigen risico.
Aaaai, shit. Ik wilde het net op jou afschuiven..

Uiteraard weet ik dat dit geheel mijn eigen risico is, toch bedankt
  #234  
Oud 31-10-11, 13:20
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Maaak tempooooo Apple, wij kunnen niet meer langer wachten.
  #235  
Oud 31-10-11, 13:29
mcanic mcanic is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Standaard

Ter info over microsims:

Telfort levert gratis een microsimkaart op aanvraag.

Simyo heeft geen microsimkaarten maar je mag je simkaart zelf knippen, als je het verprutst krijg je kostenloos een vervangende simkaart. (leuk truukje dus om een extra simkaart aan te vragen

Ik vind bovenstaand trouwens wel een fijne service van Telfort en Simyo.
  #236  
Oud 31-10-11, 13:34
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Maaak tempooooo Apple, wij kunnen niet meer langer wachten.
Geen nieuws is slecht nieuws
  #237  
Oud 31-10-11, 13:57
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Geen nieuws is slecht nieuws
Die status verandering komt toch meestal pas later op de dag, als er vandaag niks verstuurd wordt, dan haal ik hem wel ergens anders heb het nu wel gehad. Ik bestel bij Apple voor wat zekerheid, en dan leveren ze zelf nog helemaal niks uit.
  #238  
Oud 31-10-11, 14:01
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NotSoSteady Bekijk bericht
Die status verandering komt toch meestal pas later op de dag, als er vandaag niks verstuurd wordt, dan haal ik hem wel ergens anders heb het nu wel gehad. Ik bestel bij Apple voor wat zekerheid, en dan leveren ze zelf nog helemaal niks uit.
Maarreuh .. we hebben toch allemaal dat venster van 31-10 tot 7-11 gehad. Hield je er dan geen rekening mee dat het toestel best wel eens aan het eind van volgende week binnen zou kunnen komen. Als het niet door het "enthousiasme" van dit forum zou zijn dan was ik helemaal in 7 november modus geweest. Toen ik de 4S bestelde dacht ik het toestel niet voor zeg medio volgende week te kunnen zien.

Maar goed, ik laat me nu ook wel meeslepen door ieder en hoop m nu deze week al te kunnen zien!
  #239  
Oud 31-10-11, 14:07
Hector Hector is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 24
Standaard

Besteld op 22-okt-2011 en op de Apple Store krijg nog steeds :

Artikelen worden verwerkt .
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011

Volgens mij is de iphone 4s verkrijgbaar vanaf 28-okt-2011 in NL, maar niemand heeft tot nu toe "Verzending wordt voorbereid" status op de Apple Store site. Nu zit ik te twijfelen over de voorraad van Apple Store; zelfs of ze maar één IPhone 4s hebben ergens in NLse Apple Store...
  #240  
Oud 31-10-11, 14:08
DannySmetsers DannySmetsers is offline
• iOS 5.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 43
Standaard

Ik heb hem ook besteld gelijk op 21 oktober en mijn status is ook in verwerking en levert van 31 okt t/m 7 november. Uiteraard hou ik er rekening mee dat het nog wel even kan duren vanwege de populariteit van de iPhone 4S. Echter check ik de status stiekem toch best vaak, en dit forum ook ;-) Dus Apple, van mij mag je komen hoor )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 08:09
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! Kenzoo iPad algemeen 19 03-11-11 09:41
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 19:54
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15.