//

Iphone 4S besteld op Apple.nl

Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister de eerste keer mijn Iphone 4s aangeboden, maar helaas was ik aan t werken en dus kon niemand de iphone in ontvangst nemen Vandaag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1281  
Oud 04-11-11, 10:40
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

Gister de eerste keer mijn Iphone 4s aangeboden, maar helaas was ik aan t werken en dus kon niemand de iphone in ontvangst nemen Vandaag nieuwe kans
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1282  
Oud 04-11-11, 10:50
CLNstudios CLNstudios is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Wat als mijn status straks verandert in 'verzonden' wanneer zou hij dan ongeveer aankomen? Vandaag niet meer zeker
  #1283  
Oud 04-11-11, 10:53
arieromkes arieromkes is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Urk
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLNstudios Bekijk bericht
Wat als mijn status straks verandert in 'verzonden' wanneer zou hij dan ongeveer aankomen? Vandaag niet meer zeker
Als deze met UPS wordt verzonden, zal het begin nieuwe week worden.
  #1284  
Oud 04-11-11, 10:53
Rtotheobin Rtotheobin is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLNstudios Bekijk bericht
Wat als mijn status straks verandert in 'verzonden' wanneer zou hij dan ongeveer aankomen? Vandaag niet meer zeker
Nope. Verwacht hem maandag.
  #1285  
Oud 04-11-11, 10:55
SanderDB SanderDB is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arieromkes Bekijk bericht
Als deze met UPS wordt verzonden, zal het begin nieuwe week worden.
en TNT (België?)
  #1286  
Oud 04-11-11, 10:59
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLNstudios Bekijk bericht
Wat als mijn status straks verandert in 'verzonden' wanneer zou hij dan ongeveer aankomen? Vandaag niet meer zeker
UPS rijdt niet in het weekend en feestdagen, dus waarschijnlijk zal het inderdaad begin volgende week worden.... Op het moment dat je status veranderd in verzonden, kan je ook je verzending traceren (hierin staat ook de verwachte leverdata)
  #1287  
Oud 04-11-11, 11:01
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

Damn it..
Vind het wel vreemd dat als je deze week gewoon had besteld bij studentmobiel oid dat je je telefoon dan eerder hebt als wanneer je hem pre-orderd bij apple zelf...

Heb hem zelf de 27e besteld, omdat ik hem eerst bij Xando in Nijmegen wilde halen omdat de eerste medewerker mij vertelde dat ze er genoeg zouden hebben en dat ik hem zo op kon halen. De tweede vertelde mij echter dat dat waarschijnlijk onmogelijk was en dat dit de snelste weg was...

Grrr.. begin hier wel moe van te worden je betaald flink en dan kan je eerst 2 weken wachten.. mijn HTC had ik nog dezelfde dag!

27e besteld, 28e bevestiging, overboeking 16 gig zwart.. "verwerken" ....zucht
  #1288  
Oud 04-11-11, 11:05
w0174 w0174 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPimp Bekijk bericht
Damn it..
Vind het wel vreemd dat als je deze week gewoon had besteld bij studentmobiel oid dat je je telefoon dan eerder hebt als wanneer je hem pre-orderd bij apple zelf...
Dat vond ik ook vreemd, ik heb daarom gisteren studentmobiel gebeld rond 11 uur. Ze hadden ze nog liggen. Om 12 uur het toestel opgehaald. Dus geen wachttijden of bestellingen die op verwerken blijven staan . Toen even geannuleerd bij apple.

Succes idg
  #1289  
Oud 04-11-11, 11:05
SmallOne SmallOne is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

TNT heeft een aparte regeling met Apple. Ook zij leveren bestellingen van Apple alleen van maandag tot vrijdag, tussen 09.00u en 17.00u.

TNT Express - Apple klanten

----------------------

UPS stond voor de deur! iPhone 4S 16GB White!!!

Laatst gewijzigd door SmallOne; 04-11-11 om 11:15. Reden: Levering iPhone 4S
  #1290  
Oud 04-11-11, 11:16
CLNstudios CLNstudios is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsvgelder Bekijk bericht
UPS rijdt niet in het weekend en feestdagen, dus waarschijnlijk zal het inderdaad begin volgende week worden.... Op het moment dat je status veranderd in verzonden, kan je ook je verzending traceren (hierin staat ook de verwachte leverdata)
Bedankt voor het slechte nieuws Zou mooi zijn als hij vandaag nog binnenkwam
  #1291  
Oud 04-11-11, 11:19
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Ik heb via de UPS infonotice geregeld dat ik hem vandaag ga ophalen bij het UPS Depot bij mij in de buurt, kom er vandaag toevallig langs, en was makkelijk online te regelen.
  #1292  
Oud 04-11-11, 11:27
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
Ik heb via de UPS infonotice geregeld dat ik hem vandaag ga ophalen bij het UPS Depot bij mij in de buurt, kom er vandaag toevallig langs, en was makkelijk online te regelen.
Moest je extra betalen of niet... toen ik dat online wou regelen, moest ik cc gegevens invullen?
  #1293  
Oud 04-11-11, 11:42
Bloem89's schermafbeelding
Bloem89 Bloem89 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Waarschijnlijk zal ik niet thuis zijn wanneer de phone word geleverd. Maar ik kan toch een briefje op de deur hangen met de mededeling dat hij bij me buren geleverd mag worden? Tenslotte zijn al mijn bestellingen die met TNT zijn bezorgt, bij de buren afgeleverd... UPS heb ik geen flauw benul van...
  #1294  
Oud 04-11-11, 11:48
Basjuh1987 Basjuh1987 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloem89 Bekijk bericht
Waarschijnlijk zal ik niet thuis zijn wanneer de phone word geleverd. Maar ik kan toch een briefje op de deur hangen met de mededeling dat hij bij me buren geleverd mag worden? Tenslotte zijn al mijn bestellingen die met TNT zijn bezorgt, bij de buren afgeleverd... UPS heb ik geen flauw benul van...
Op de sticker staat "mag niet worden afgegeven bij de buren"
Bij mij was het UPS! TNT kan ik niet zeggen
  #1295  
Oud 04-11-11, 12:11
Hector Hector is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door w0174 Bekijk bericht
Dat vond ik ook vreemd, ik heb daarom gisteren studentmobiel gebeld rond 11 uur. Ze hadden ze nog liggen. Om 12 uur het toestel opgehaald. Dus geen wachttijden of bestellingen die op verwerken blijven staan . Toen even geannuleerd bij apple.

Succes idg
je hebt het goed gedaan..Volgende keer nooit bij de Apple Store. Trouwens, Studentenmobiel heeft dezelfde prijzen als Apple Store en geen stomme statussen die wekenlang blijven staan zonder enige update...
  #1296  
Oud 04-11-11, 12:24
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

Zijn er meer mensen die op de 27e nog hebben besteld?
ik kan echt niet wachten tot 'ie er is, maar zal wel maandag/dinsdag worden...
mijn status is nog steeds "artikelen worden verwerkt"

Eigenlijk slaat het toch helemaal nergens op? zelfs een budget bedrijfje kan gewoon meteen leveren...
  #1297  
Oud 04-11-11, 12:26
Hyeres Hyeres is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook een iPhone 4S besteld maar aangezien ik mijn abbo bij Vodafone wil stopzetten ben ik op zoek naar iets anders. Het plan was om een abbo bij Ben te nemen en die op maat te knippen zodat hij in de iPhone past. Iemand die kan bevestigen of hij het zal doen?
  #1298  
Oud 04-11-11, 12:28
Davidss88 Davidss88 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hyeres Bekijk bericht
Ik heb ook een iPhone 4S besteld maar aangezien ik mijn abbo bij Vodafone wil stopzetten ben ik op zoek naar iets anders. Het plan was om een abbo bij Ben te nemen en die op maat te knippen zodat hij in de iPhone past. Iemand die kan bevestigen of hij het zal doen?
Hij zal het ongetwijfeld doen. Heb namelijk zelf een keer een normale simkaart geknipt tot het formaat van een micro. Eerst met potloodje de contouren getekend en dan met een schaar geknipt
  #1299  
Oud 04-11-11, 12:40
GWGN GWGN is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennistol Bekijk bericht
Ik heb 16gb zwart de 23st besteld en heb betaald per bankoverschrijving. Maar status is vooralsnog niet veranderd van "artikelen worden verwerkt" naar "verzending wordt voorbereid". Levertermijn is 2nov-9nov.

Meer mensen die op 23okt hebben besteld?
Ja, ik. Hopelijk verandert de status vanavond en hebben we m dan morgen of maandag
  #1300  
Oud 04-11-11, 12:45
Hector Hector is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GWGN Bekijk bericht
Ja, ik. Hopelijk verandert de status vanavond en hebben we m dan morgen of maandag
Ik hoop het ook maar, om realistisch te zijn, krijg je hem a.s. dinsdag..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 08:09
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! Kenzoo iPad algemeen 19 03-11-11 09:41
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 19:54
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.