//

Iphone 4S besteld op Apple.nl

Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphone4s word het pakketje bij de buren afgeleverd als die met ups word verzonden?? ben waarschijnlijk niet thuis Nee stond specifiek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1381  
Oud 04-11-11, 19:10
sumarcity sumarcity is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone4s Bekijk bericht
word het pakketje bij de buren afgeleverd als die met ups word verzonden??
ben waarschijnlijk niet thuis
Nee stond specifiek vermeld op pakbon. No neighbor delivery
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1382  
Oud 04-11-11, 19:12
Gommers Gommers is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

Ook hier is net de status naar verzending wordt voorbereid veranderd
  #1383  
Oud 04-11-11, 19:38
LorenzoG LorenzoG is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Mijn zwarte 64 GB 4S is vandaag dan eindelijk verzonden! Blij! Zal maandag wel worden. Hoewel ik maandag toch niet thuis ben... Vorige keer kreeg ik toen een briefje en 1 optie was om het pakketje zelf op te halen bij het distributie centrum in Veldhoven. Het zou toch veel makkelijker zijn om het daar meteen te laten liggen?
  #1384  
Oud 04-11-11, 19:39
Besiland Besiland is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: stokkem
Berichten: 5
Standaard waar te bestellen!!

Hoi iedereen,
Ik zie dat het hier erg druk is met het bestellen van de nieuwe Iphone! helaas is mij 3gs voor 3 weken geleden op de grond gaan liggen in de garage en had dus geen zin om mee te gaan werken die dag ( denk ik ), in ieder geval geen bereik met de Wi-Fi meer en de gsm liet zeker ook te wensen. Omdat ik wist dat het nog ff ging duren voordat je de nieuwe 4s kon kopen moest ik nood gedwongen toch een een andere gsm aanschaffen. nou ik kan zeggen zo een samsung is het echt niet! maar nu! waar kan ik de 4s nu het beste kopen bestellen en of ophalen? voordeel wat ik heb ik heb een adres in België en in Nederland
bedankt voor de reactie
gr. Frenk
  #1385  
Oud 04-11-11, 19:48
LorenzoG LorenzoG is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Besiland Bekijk bericht
Hoi iedereen,
Ik zie dat het hier erg druk is met het bestellen van de nieuwe Iphone! helaas is mij 3gs voor 3 weken geleden op de grond gaan liggen in de garage en had dus geen zin om mee te gaan werken die dag ( denk ik ), in ieder geval geen bereik met de Wi-Fi meer en de gsm liet zeker ook te wensen. Omdat ik wist dat het nog ff ging duren voordat je de nieuwe 4s kon kopen moest ik nood gedwongen toch een een andere gsm aanschaffen. nou ik kan zeggen zo een samsung is het echt niet! maar nu! waar kan ik de 4s nu het beste kopen bestellen en of ophalen? voordeel wat ik heb ik heb een adres in België en in Nederland
bedankt voor de reactie
gr. Frenk
Ik denk dat je bijna overal 1 a 2 weken levertijd hebt. Bij apple.com zeker. Het ligt er ook aan wat voor 1 je wilt. Wil je er snel 1 hebben kijk dan even op Tweakers Pricewatch, dan zie je snel waar wat op voorraad is.
  #1386  
Oud 04-11-11, 19:50
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LorenzoG Bekijk bericht
Mijn zwarte 64 GB 4S is vandaag dan eindelijk verzonden! Blij! Zal maandag wel worden. Hoewel ik maandag toch niet thuis ben... Vorige keer kreeg ik toen een briefje en 1 optie was om het pakketje zelf op te halen bij het distributie centrum in Veldhoven. Het zou toch veel makkelijker zijn om het daar meteen te laten liggen?
Kan pas na de eerste aflevering....
Dus maandag avond kan je met dat briefje dat regelen!

Besiland als je geen voorkeur voor kleur heb dan kan je mediamarkten of Saturns bellen bv of ze hebben liggen toevallig!
Kan je t zo ophalen!
  #1387  
Oud 04-11-11, 19:53
Besiland Besiland is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: stokkem
Berichten: 5
Standaard

om even snel te reageren, ik wil graag een witte 16 gb want die 32gb heb ik nog nooit voller gehad als +/- 8 gb.
waar het mij om gaat is et toch wel hoge bedrag overmaken met de cc. ik wil dan wel graag liefs een veilige site!
gr. frenk
  #1388  
Oud 04-11-11, 19:54
lukeiphone lukeiphone is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
Hoe lang heb jij al Ben? Datalimieten zijn nieuw sinds het eind van de zomer. Wanneer Ben ze precies heeftingevoerd weet ik niet. Als je abo wat ouder is heb je dus nog mazzel.
Ik heb echt al 3 jaar ben ofzo. Dus ik heb nergens last van! Alleen het activeren van ben is even lastig.
  #1389  
Oud 04-11-11, 19:55
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Besiland Bekijk bericht
om even snel te reageren, ik wil graag een witte 16 gb want die 32gb heb ik nog nooit voller gehad als +/- 8 gb.
waar het mij om gaat is et toch wel hoge bedrag overmaken met de cc. ik wil dan wel graag liefs een veilige site!
gr. frenk
Dan moet je gewoon de apple site gebruiken of gaan ophalen ergens bij een winkel die dat verkoopt.
  #1390  
Oud 04-11-11, 20:02
Besiland Besiland is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: stokkem
Berichten: 5
Standaard

hey bedankt, ik heb direct even met saturns gebeld in Venlo, maar die hebben er geen meer en bij media markt had ik deze middag al gebeld. jammer!
  #1391  
Oud 04-11-11, 20:04
lukeiphone lukeiphone is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Besiland Bekijk bericht
Hoi iedereen,
Ik zie dat het hier erg druk is met het bestellen van de nieuwe Iphone! helaas is mij 3gs voor 3 weken geleden op de grond gaan liggen in de garage en had dus geen zin om mee te gaan werken die dag ( denk ik ), in ieder geval geen bereik met de Wi-Fi meer en de gsm liet zeker ook te wensen. Omdat ik wist dat het nog ff ging duren voordat je de nieuwe 4s kon kopen moest ik nood gedwongen toch een een andere gsm aanschaffen. nou ik kan zeggen zo een samsung is het echt niet! maar nu! waar kan ik de 4s nu het beste kopen bestellen en of ophalen? voordeel wat ik heb ik heb een adres in België en in Nederland
bedankt voor de reactie
gr. Frenk
Gewoon ergens gaan kopen, saturn of mediamarkt! De mijne stond al 2 weken in bestelling. Heb hem geannuleerd en vandaag bij de saturn 1 gehaald
  #1392  
Oud 04-11-11, 20:05
Mirabelx Mirabelx is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 11
Standaard

Zo te lezen krijgt UPS het nog druk maandag hahaha... Mijn witte 32GB zit ook in de loop bij UPS en is nu op weg naar Eindhoven
Maandag leveren... Nu nog eens kijken wat te doen met de SIM in mijn 3GS, knippen of nieuwe??
__________________
Live life!!
  #1393  
Oud 04-11-11, 20:07
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

@frenk,
als ik jou was zou ik even bij studentmobiel.nl kijken
link: https://www.studentmobiel.nl/gsmshop...&provider_id=1

voor zover ik weet kun je daar ook bestellen als je geen student bent, maar dat weet ik niet 100% zeker.. ze hebben daar iig wel voorraad. Heb ook al verschillende mensen gehoord die een belletje hadden gedaan en daarna de telefoon direct(!) konden ophalen. Het verzenden duurt ook maar 1 á 2 werkdagen ( vrienden van mij die te telefoon deze week hebben besteld hebben hem al een paar dagen in huis, en ik heb vorige week via apple zelf besteld en het wachten duurt voort...... )

Hoop dat je er wat aan hebt!
  #1394  
Oud 04-11-11, 20:17
SanderDB SanderDB is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 28
Standaard

Vanmiddag men status veranderd naar 'verzonden', kon hem echter niet traceren.
Hierjuist veranderde men trackingnummer ineens en kon ik hem wel volgen =D
Denk dat de meesten hun iPhone zeker maandag of dinsdag zullen hebben!
  #1395  
Oud 04-11-11, 20:47
MeyePhone MeyePhone is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard

pffff wachten duurt lang, besteld op de 21e 's avonds, 32G zwart, betaald met een overschrijving.

Artikelen worden verwerkt Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 02 Nov, 2011 - 09 Nov, 2011

Nog geen beweging in, wordt dus op z' n vroegst dinsdag...
  #1396  
Oud 04-11-11, 21:01
Sjoerdkruis Sjoerdkruis is offline
• iOS 4.3.4
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 8
Standaard

De 23 besteld lever datum 01 nov - 8 nov
Iphone 32 gb nog steeds artikelen worden verwerkt hopen op dinsdag dan maar
  #1397  
Oud 04-11-11, 21:39
Rtotheobin Rtotheobin is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MeyePhone Bekijk bericht
pffff wachten duurt lang, besteld op de 21e 's avonds, 32G zwart, betaald met een overschrijving.

Artikelen worden verwerkt Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 02 Nov, 2011 - 09 Nov, 2011

Nog geen beweging in, wordt dus op z' n vroegst dinsdag...
Wanneer heb je de overschrijving overgemaakt dan? Want vanaf daar rekenen ze, neem ik aan.
  #1398  
Oud 04-11-11, 21:50
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij Media Markt Rotterdam Alexandrium zijn ze gewoon op voorraad
  #1399  
Oud 04-11-11, 21:57
MeyePhone MeyePhone is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rtotheobin Bekijk bericht
Wanneer heb je de overschrijving overgemaakt dan? Want vanaf daar rekenen ze, neem ik aan.
Dezelfde avond overgemaakt, bevestiging 25 okt 10:30
  #1400  
Oud 04-11-11, 22:14
JailbreakerPro's schermafbeelding
JailbreakerPro JailbreakerPro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MeyePhone Bekijk bericht
Dezelfde avond overgemaakt, bevestiging 25 okt 10:30
Ik heb ook met banoverschrijving betaald aleen dan op 22 oktober
__________________
All Your Need In Your Life Is An iDevice
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 07:09
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! Kenzoo iPad algemeen 19 03-11-11 08:41
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 18:54
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.